Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik hou niet meer van mijn man. Help!

Pagina's : [1] 2

notears
14-10-2005, 14:21

Ik heb zoveel gebrobeerd om terug van hem te houden maar het lukt mij niet. Het is een lieve man die alles voor mij over heeft en ontzettend veel van mij houd. Ik heb in ons 4 jaar huwlijk veel meegemaakt en ben ergens minder en minder van hem gaan houden. Ik ben naar een imaam geweest en hij ze me dat ze surh bij mij gedaan hebben. Hij heeft me geschriften gegeven zodat ik terug van hem ga houden maar het heeft niet geholpen. Nu denken we eraan om te scheiden omdat we op zijn en geen raad meer weten. Maar het is zo spijtig want dat willen we eiglijk niet. :jammer:

jeblia_grafta
14-10-2005, 14:25
salam Scheiden is zeker geen oplossing, misschien heb je verkeerde geschriften gekregen of dergelijke...... kijk dat je niet meer van m houdt is best erg, maar is het niet de verliefdheid die over is gegegaan in plaats van het houden van? je moet alles proberen maar scheiden is zeker geen oplossing.... xxxjeblia

serenity
14-10-2005, 14:27
Oh meskiena wat erg, zeker als iemand anders dit bij jullie gedaan heeft. :( Ik denk dat Allah de enige is die jullie kan helpen, bid en vraag Allah de liefde tussen jullie te herstellen. Allah m3akoum ou Allah ie ketter el mahabba binatkoum. Amin.

oeght_yasmina18
14-10-2005, 14:28
assaalamualaykum Moge Allah taala jullie leiden en de juiste oplossing sturen wasalaam

Mudawwanah
14-10-2005, 14:31

Ik vraag me af welke geschriften dat zijn geweest :S Maar hoe definieer het niet houden van je man? Leven jullie bijv wel gelukkig samen als m/v of heb je het gevoel meer als broer/zus te leven? Vind je hem niet meer aantrekkelijk? Probeer de oorzaak te vinden en kijk of jullie dat kunnen veranderen. Scheiden moet echt de allerallerlaatste optie zijn. Helemaal als je geen slecht huwelijk hebt waarin je mishandeld, genegeerd of geestelijk gek gemaakt wordt. Maar jij kent jouw situatie het beste. Denk ook niet meteen aan shour, iedereen heeft weleens nare periodes.

Safah83
14-10-2005, 14:31
Een imaam die geschriften geeft om weer van hem te houden:confused: Een goede imaam helpt je d.m.v. Koran verder en ...verder tawakal 3ela Allah en vraagt Allah om hulp dus kan je niet garanderen dat je weer van je man gaat houden... Misschien bij de verkeerde mensen terecht gekomen??:confused:

Waves
14-10-2005, 14:33
hoi meid, het is erg voor jullie om dit mee te moet maken maar als jullie dat zo erg vinden om te scheiden waarom kijken jullie dan niet verder dan jullie neus lang is je bent al 4 jaar getrouwd en omdat zo maar weg te gooien is dat niet zonde, en inderdaad doe DUA voor je zelf en voor je man inssa allah komt alles goed

chimenne
14-10-2005, 14:39
Oh meskiena wat erg, zeker als iemand anders dit bij jullie gedaan heeft. :( Ik denk dat Allah de enige is die jullie kan helpen, bid en vraag Allah de liefde tussen jullie te herstellen. Allah m3akoum ou Allah ie ketter el mahabba binatkoum. Amin. :goedzo:

malina
14-10-2005, 14:44
salaam oualaikoum een echte imaan gaat jou nooit geschrifen geven om weer van je man te houden . hij zal je wel zeggen of er iemand shohr heeft gedaan ja of neen en waar de shor is anders niets en veel koran ook koran in water helpt tegenwoordig noemt iedereen zichzelf imaan zelfs alles het een magieer is dus opletten met wat je doet

jeblia_grafta
14-10-2005, 14:47
Koran in Water Malina dat is pas duivelse praktijken lai hfad......... dat water drink je op toch zerma? nou je drinkt dat water op en wat word het achteraf stakfirullah je plast het uit dus wat plas je uit als je logisch nadenkt lai hfed waar gaat het toch naar toe met de mensen................ xxxjeblia

Mudawwanah
14-10-2005, 14:49
Koran in Water Malina dat is pas duivelse praktijken lai hfad......... dat water drink je op toch zerma? nou je drinkt dat water op en wat word het achteraf stakfirullah je plast het uit dus wat plas je uit als je logisch nadenkt lai hfed waar gaat het toch naar toe met de mensen................ xxxjeblia Nee lieve schat, dat is roekya... Ik zal ff kijken voor bewijs.

Mudawwanah
14-10-2005, 14:50
http://app.al-islaam.com/index.php/domain/1/module/cyberimam/action/qanda/qanda/230 Onderdeel uit deze uitspraak: Degene die voor de getroffene door magie de Qor'aan reciteert, dient Soerat Al ikhlas en Al mo'awwiedatayn drie keer te lezen daarbij ook de genoemde Qor'aan verzen en soera's moeten in water die vervolgens gedronken moet worden door desbetreffende persoon die geraakt is door magie. Met de rest van het water dient hij zich ermee te wassen, één of meerderen malen zolang het nodig is.

Nisrientje
14-10-2005, 14:51
Ik vind dat jullie echt jullie uiterste best moeten doen om jullie huwelijk te redden. Een huwelijk is niet zomaar iets.

Moslima79
14-10-2005, 14:51
:confused: Volgens mij is dat geen imam. Heb je hem centjes gegeven? Ga op tijd bidden, reciteer veel koran, versterk je imaan en incha allah zal Allah je helpen.

soulfa
14-10-2005, 15:02

Weer een nieuwe naam. Ik heb zo mijn twijfels bij de nieuwe leden. Ben jij niet gewoon iemand die hier onder een andere naam ook actief is??? Sorry dat ik zo reageer, maar ik begin het hier steeds minder te vertrouwen.

Pagina's : [1] 2