Bekijk originele versie : trouwen
waarom is iedereen nu bezig met trouwen?!
is dat het enige belangrijke in de wereld.....:confused:
ik zie zelfs meiden van 18 die zich verloven en een trouwdatum prikken...!! :eek:
is dat neit nog een beetje TE jong?!
Hanaetje
09-04-2003, 22:36
nahh....
Er zijn véél meisjes die zich al volwassene voelen op een leeftijd van 18 en er klaar voor zijn, terwijl sommige pas laterr trouwen omdat ze er nog niet klaar voor zijn.....
Zoals ik zeg het is een kwestie van " er klaar voor zijn en.....volwassenen zijn en voelen..."
Thalla
xxx
MissChica
09-04-2003, 22:37
K wil ook trouwen :zwaai:
Trouwen tjah...:)
Tis een kwestie van het elkaar weten dat en inderdaad zoals Haenetje zei...voolwassen zijn...:)
Als het zover is dan krijg je denk ik wel genoeg 'seintjes' zodat je de juiste keuze kan maken...:)
Hanaetje
09-04-2003, 22:40
Origineel gepost door EMIEN
Tis een kwestie van het elkaar weten dat en inderdaad zoals Haenetje zei...voolwassen zijn...:)
Als het zover is dan krijg je denk ik wel genoeg 'seintjes' zodat je de juiste keuze kan maken...:)
Heb jij soms al "seintjes" gekregen? :D
chicamaroquia
09-04-2003, 22:40
Origineel gepost door EMIEN
:engel:
Origineel gepost door Koesje
ik zie zelfs meiden van 18 die zich verloven en een trouwdatum prikken...!! :eek:
Trouwen..:stout:
Oefffffffffffff kan niet wachten totdat ik & Jan.. in het echt ja zegge.. :D
http://home.planet.nl/~twkroes/trouwen.jpg
chicamaroquia
09-04-2003, 22:44
Origineel gepost door SoefSoef
Trouwen..:stout:
Oefffffffffffff kan niet wachten totdat ik & Jan.. in het echt ja zegge.. :D
http://home.planet.nl/~twkroes/trouwen.jpg
:lol:
:jammer:
Ewa sommige denken er gewoon te makkelijk over. Zien alleen de positieve punten. Maar daar komen ze dan meestal wel achter!
Dit heeft niet altijd met leeftijd te maken. Kan ook zijn dat iemand die 24 is er nog niet aan toe is.
chicamaroquia
09-04-2003, 22:47
Origineel gepost door RaZer
Ewa sommige denken er gewoon te makkelijk over. Zien alleen de positieve punten. Maar daar komen ze dan meestal wel achter!
Dit heeft niet altijd met leeftijd te maken. Kan ook zijn dat iemand die 24 is er nog niet aan toe is.
:rolleyes:
:D
:zwaai:
chicamaroquia
09-04-2003, 22:48
Ewa, bij jou zijn ze be3dek 18, bij mij in de buurt heb je meisjes van 16 en 17! :eek:
Ze trouwen allemaal om de verkeerde redenen en dat is vrijheid, ik ben benieuwd hoelang zo'n huwelijk stand houdt...
TwinkleEye_19
09-04-2003, 22:49
:hoera: Kga ook trouwen, kga ook trouwen :hoera:
Alleen nog ff kijken wie men slachtoffer gaat worden :stout:
Origineel gepost door Hanaetje
Heb jij soms al "seintjes" gekregen? :D
Neej mn telefoon is kapoet...:(
Origineel gepost door chica*******a
:engel:
:ego:
Jij bent alleen nog maar verloofd...:p
Ik hoor het wel als je iemand nodig hebt om de zaal af te ruimen :ego:
Origineel gepost door chica*******a
:rolleyes:
:D
:zwaai:
Ik snap niet dat jij hier nog komt. Je heb al over de 2000 berichten ik bedoel jij heb toch wel andere dingen te doen! :D
Ik zou het in ieder geval wel weten hoor :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.