Bekijk originele versie : Ooglasreren in Turkije, iemand ervaring?
yamiltjuh
14-10-2005, 13:02
He dames
wil binnenkort Insallah mijn ogen laten laseren in Istanbul. Heeft een van jullie dat toevallig ook gedaan, en/of iemand in jullie omgeving? Hoe was het?
Djajakolah ou Ghairan
fadoua176
14-10-2005, 13:14
hoi yamilaatje,
ik wil het insha allah ook doen.Maar ja ik wilde dus ook weten of er mensen zijn die dat hebben gedaan en of het betrouwbaar is.
groetjes fadoua176
Lella_Meknessia
14-10-2005, 23:13
Hoe ga je communicere...turks??
moslimaatje
14-10-2005, 23:34
Dag dames, mijn broer heeft het 2 jaar geleden gedaan en met succes! ik ga ook incha Allah binnenkort maybe in de kerstvakantie! P.s. De kliniek waar mijn broer het heeft gedaan is de beste over de hele wereld (bewezen!!!) en daar communiceren ze gewoon Engels. Het zijn zeer hoogopgeleide doktoren hoor!!!!!! Ik kan je info geven als je belangstelling hebt!
para_zina
14-11-2005, 17:41
mijn tante heeft het ook in instanbul laten doen
ze had een eigen begeleidster die met haar was
dus er waren gene problemen wat betreft de communicatie
ze is er zeer tevreden over en kon na een paar dagen al perfect zien
zeker een aanrader
en veel suc6 meid
Intention
14-11-2005, 18:04
Broertje van mijn collega heeft het ook gedaan, en ook met succes. Volgens mijn collega was de service top. En kon zijn oogarts in Nederland niet zien dat hij zijn ogen had laten laseren. Dus een litteken was niet te zien.
Maar goed orienteren voordat je het doet, zijn ook veel gevallen waarbij mensen blind zijn geworden, helaas. Dus..wees en blijf alert.
Ik wil het ook laten doen in de kerstvakantie? Zijn er meiden die ook gaan??? Misschien kunnen we met een clubje gaan wel zo veilig vind je niet?
Groetjes Rania
farida22
14-12-2005, 13:32
daar zijn ze absoluut toppers.. ga er voor zou ik zeggen!!!!!!!1
glamourgirl
14-12-2005, 13:54
ik zou het laten doen heb gehoord dat het daar goedkoop is
missez_nador
14-12-2005, 13:58
Heey Meiden,
Hoeveel euro kost laseren in Turkije dan..?
Gr. Missez_nador :kus:
GekkeMoker
14-12-2005, 14:05
tja...turkije he.....moet wel met succes gedaan wrde:cool:
ik ga in januari met mattie ook naar istanbul om te laseren...
Ik wil met een groepje meiden gaan, DUs als er meiden zijn die interesse hebben. Dan zoeken we een erkende goede in turkije en dan gaan we in een groepje ik wil namelijk echt niet alleen gaan.
groetjes Rania.
farida22
14-12-2005, 14:10
dat is afhanelijk van de kliniek en soort behandeling denk ik.. ik zal ns navragen bij een vriendin van me
missez_nador
14-12-2005, 14:14
dat is afhanelijk van de kliniek en soort behandeling denk ik.. ik zal ns navragen bij een vriendin van me
Alvast heel erg bedankt..:kus:
Is het echt veilig.. Schrok wel ff toen ik hoorde dat je ook kans hebt om blind te worden..!! :wow:
GekkeMoker
14-12-2005, 14:22
Ik wil met een groepje meiden gaan, DUs als er meiden zijn die interesse hebben. Dan zoeken we een erkende goede in turkije en dan gaan we in een groepje ik wil namelijk echt niet alleen gaan.
groetjes Rania.
Met een groep meiden in istanbul???????......ik zou dat nie doen als ik jou was....ga liever met 1 van je familieleden....je broer of vader of oom ofzo.....je weet volgens mij niet hoe gevaarlijk istanbul is.....het is geen nederland daar:maf: ....Als ze je daar met groep meiden zien lope op straat volgen ze je naar je hotel......geven ze ff geld aan de manager van het hotel ofzo of 1 van die obers....kome ze je kamer binne...en voor je het weet...bammmmm....dus pas op he.....en draag geen tas buiten....voor je het weet ben je hem kwijt.....en ga niet opgetut naar buite....vooral in de avond helemaal niet:rolleyes: en geen gewone taxis neme....er zijn teveel fake taxis....neem taxis van bedrijve ofso....:hadj:
veel succes:hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.