Bekijk originele versie : Heb mijn papa net een schort gegeven:hihi:
wardaroosje
14-10-2005, 10:11
Salam alaikoum
Heb mijn vader net een schort gegeven.:D
Kan hij lekker vissen gaan schoonmaken
Wie zijn vader of man doet dingen in het huishouden of koken?
Die van mij(vader) stofzuigt, doet de was hangen en ophalen, zet thee enz.
Liefs Warda
Leuke vader heb je en lief van je dat je hem kado als schort hebt gegeven. Mijn vader doet niks in het huishouden en mijn man heeeel af en toe.
wardaroosje
14-10-2005, 10:16
Ook al tillen ze als het ware een glas op is het al fijn. Dan heb je het idee van kijk hij helpt me
Ook al tillen ze als het ware een glas op is het al fijn. Dan heb je het idee van kijk hij helpt me
Mijn vader wast af, droogt af, doet boodschappen en zet thee&koffie.
Mijn man is heel erg actief in het huishouden. :D
Ja mijn man doet het wel maar mijn vader hell no die doe het niet die doet andere dingen zema mannen dingen
minous21
14-10-2005, 10:21
Mijn vader is vroeger kok geweest, hij kookt vaak! Ook helpt hij vaak in het huishouden.........Nu meer als vroeger ivm mijn zieke moeder.
Mijn man helpt mij ook heel veel.....gisteren heeft hij de was gedraaid en onze klerenkast opgeruimd....en gestofzuigd.......
saadia29
14-10-2005, 10:23
Zowel mijn vader als mijn man doen regelmatig huishoudelijke taken;)
HoneyBee
14-10-2005, 10:24
Mijn man is ook erg actief in het huishouden. Maar dat is ook wel logisch. We werken allebei, dus vind ik dat we allebei het huishouden moeten doen. Anders heb ik 2 banen, en daar heb ik geen zin in.
mijn papa is 73 en doet alles thuis (woont aleen met mama)mama is diabetes en heeft een gebroken heup gehad .dus nu doet pa alles en wij moeten van alles afblijven als we op visite gaan . en mijn man tja als hij zijn glas naar de keuken doet ben ik al blij :D
wardaroosje
14-10-2005, 10:27
Jolinde de kleine dingetjes doen het hem. OOk al is het maar een glas
En je vader:goedzo:. Gelijk heeft hij dat jullie overal vanaf moeten blijven:hihi:
Maar ja ik heb broers die wel heeeeeeeeeeeel weinig doen. Als zij hun glas optillen dan is er gewoon een wonder gebeurt:moe:
Jolinde de kleine dingetjes doen het hem. OOk al is het maar een glas
En je vader:goedzo:. Gelijk heeft hij dat jullie overal vanaf moeten blijven:hihi:
Maar ja ik heb broers die wel heeeeeeeeeeeel weinig doen. Als zij hun glas optillen dan is er gewoon een wonder gebeurt:moe:
:hihi: heb ook zo vijf broers :hihi:
HoneyBee
14-10-2005, 10:37
en mijn man tja als hij zijn glas naar de keuken doet ben ik al blij :D
Sorry, maar ik zou dat nooit accepteren van mijn man. We wonen allebei in één huis, we werken allebei, dus dan doen we allebei het huishouden. En het is gewoon regel dat ieder z'n eigen rotzooi opruimt. Anders blijf je aan de gang.
;)
ladie_perfect
14-10-2005, 10:39
Mijn vader doet ook heel veel dingen thui , zoals stofzuigen, afwassen,
Vroeger toen wij kelin waren deed hij ons in bad, nam ons op schoot en gaf ons te eten.
Hij is nu met pension en nog steeds doet hij al die dingen thuis.
Mijn man doet ook wel veel dingen thuis, maar niet zoals me pa.
wardaroosje
14-10-2005, 10:41
Ik ga effe nu zijn groentes opruimen zodat hij de was kan ophangen
oeght_yasmina18
14-10-2005, 10:44
assaaalamualaykum dames,
Mijn man doet alhamdulillah bijna ALLES in het huis, subhanaAllah hij heeft echt te veel Energie, ik hoef meer gewoon de dingen te doen als, dweilen, of de kleren te wassen en te vouwen en strijken, dat soort dingen doe ik
Hamdulillah heb het wel getroffen....
Wa Salaaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.