Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Is Er Zo Mooi Aan Jou......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

SoussiaN
14-10-2005, 01:02

Nadat iedereen hier zijn problemen heeft gedropt, is het tijd voor de positieve kant, :hadj: Op het gebied van UITERLIJK wat is er zo mooi aan jou.......(volgens jou of andere mensen) waar ben je trots op ... wat onderscheidt jou van de andere.... Ik ben benieuwd, :p

Modesty
14-10-2005, 01:38
Nadat iedereen hier zijn problemen heeft gedropt, is het tijd voor de positieve kant, :hadj: Op het gebied van UITERLIJK wat is er zo mooi aan jou.......(volgens jou of andere mensen) waar ben je trots op ... wat onderscheidt jou van de andere.... Ik ben benieuwd, :p Tjaa is wel moeilijk denk ik over jezelf vertellen,? hihi maar ik hoor vaak dat ik mooie lippen heb, en heb een moedervlek boven me lip:maf:

soumayatje
14-10-2005, 06:39
M'n ogen, :wow: M'n lippen , en natuurlijk mijn haar!!:ego:

C_Bonita01
14-10-2005, 07:12
Trots mag je niet zijn Staat in de Koran....dat is dat je je beter voeld dan andere en dat mag niet...Heb k ook maar gelezen

Abdel_Nice
14-10-2005, 07:31

Tjaa is wel moeilijk denk ik over jezelf vertellen,? hihi maar ik hoor vaak dat ik mooie lippen heb, en heb een moedervlek boven me lip:maf: ohoh :stoned:

Abdel_Nice
14-10-2005, 07:32
Nadat iedereen hier zijn problemen heeft gedropt, is het tijd voor de positieve kant, :hadj: Op het gebied van UITERLIJK wat is er zo mooi aan jou.......(volgens jou of andere mensen) waar ben je trots op ... wat onderscheidt jou van de andere.... Ik ben benieuwd, :p wil je graag weten he :stout: ik wil ni dat jij ook een van mijn aanhangers wordt :stout: :o

meknessia86
14-10-2005, 10:46
Hmmm wat vind ik mooi aan mijzelf :maf: Als ik in de ochtend net wakker ben, hoe mijn haar dan zit (krullenbol) en sleepy oogjes, ziet er wel schattig uit al zeg ik het zelf :D

toffe_chick
14-10-2005, 11:10
ik hoor vaak dat ik mooie rondingen heb, mooi haar, en een schoonheidsvlekje op me wang maakt het af:hihi:

SoussiaN
14-10-2005, 11:41
wil je graag weten he :stout: ik wil ni dat jij ook een van mijn aanhangers wordt :stout: :o hahaha:hihi: :hihi: gekkerd:hihi: De harira is een beetje naar je hoofd gestegen:hihi: om te denken dat ik een aanhanger van je zal worden:hihi:

SoussiaN
14-10-2005, 11:46
Trots mag je niet zijn Staat in de Koran....dat is dat je je beter voeld dan andere en dat mag niet...Heb k ook maar gelezen KLopt,:goedzo: misschien had ik een andere woord moeten gebruiken om geen verwaring bij jou te creèren, want zo bedoelde ik het niet. Waar ben je trots op...---------- Waar ben je dankbaar voor!!

najlae_tanger
14-10-2005, 12:21
Mijn hele gezicht vind ik mooi..

lynamina
14-10-2005, 13:00
Ik denk mijn ogen...en jijzelf SoussiaN?

lelalaila
14-10-2005, 14:28
hmmmmmmmmmmm moeilijk om te zeggen klinkt ook zo raar!!!maar als het toch moet zeg ik toch mijn haar en lipjes. beslama

hanan7
14-10-2005, 17:47
Wat ik mooi vind tja ik zal maar zeggen wat andere mooi vinden 1. Mijn ogen 2. Mijn wenkbrauwen 3. kuiltjes in mijn wangen 4. Moedervlek in mijn gezicht 5. Heb barbie lippen 6. Geen grote neus hihihihi 7. rechte tanden en een spleetje Moet ik nog doorgaan ......................pffffffff Grapje zo is het wel denk ik genoeg

Abdel_Nice
14-10-2005, 18:12

hahaha:hihi: :hihi: gekkerd:hihi: De harira is een beetje naar je hoofd gestegen:hihi: om te denken dat ik een aanhanger van je zal worden:hihi: de harira gaat nog meer naar mijn hoofd stijgen :maf2: als jij die voorbereid :stout:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6