Bekijk originele versie : Wie heeft…….
De nieuwsbeelden net gezien van de Irakezen jongeren die zeiden; ‘F.uck Buch, F.uck Buch’
Ik mijn pa, ma, broer en mijn nicht keken naar de nieuwsbeelden, onder het genot van een kopje koffie. Ik en mijn nicht moesten echt lachen om die Irakezen jongeren (deze mensen hebben tenminste trots, echte mannen, en geen stelletje schijnheiligen). Zegt mij pa opeens; ‘Wat zeggen die jongens’, Zeg ik en mijn nicht lachend in koor; ‘Nen’(=zeggen)…..er valt een dodelijke stilte. …O, schit, hoe gaan we ‘F.uck Buch’ nou weer vertalen, dachten we…Zegt mijn broer opeens; á baba, ze zeggen dat Buch een hond is’…
Cold_As_Ice
09-04-2003, 21:46
nope heb net geen nieuws gezien
Origineel gepost door Salaama
De nieuwsbeelden net gezien van de Irakezen jongeren die zeiden; ‘F.uck Buch, F.uck Buch’
Ik mijn pa, ma, broer en mijn nicht keken naar de nieuwsbeelden, onder het genot van een kopje koffie. Ik en mijn nicht moesten echt lachen om die Irakezen jongeren (deze mensen hebben tenminste trots, echte mannen, en geen stelletje schijnheiligen). Zegt mij pa opeens; ‘Wat zeggen die jongens’, Zeg ik en mijn nicht lachend in koor; ‘Nen’(=zeggen)…..er valt een dodelijke stilte. …O, schit, hoe gaan we ‘F.uck Buch’ nou weer vertalen, dachten we…Zegt mijn broer opeens; á baba, ze zeggen dat Buch een hond is’…
hahaha, net wat mij is overkomen, mijn vader die bleef aandringen wat ze aan het roepen waren, ik keek toen naar mijn broer, en zei ga jij het maar lekker uitleggen, dan zei me broer ook zoiets van, dat bush naar de hel mag gaan of zo..
xxxxxxxxxx
YeDis_an_AbDaRs
09-04-2003, 22:07
:regie: BUSH AKZIN :regie:
:zwaai:
akzin=hond
MissChica
09-04-2003, 22:16
WAT K NET HOORDE WAS WAHED IRAKEES ZEI ZO OP TEL IK BEN EEN AMERICAAN I LOVE BUSH THANK YOU BUSH IK BEN GEEN IRAKEES MAAR EEN AMERICAAN EN GINGEN ZE OP DE FOTO MET EEN AMERCIAANSE SOLDAAT !
MocroPrinsesje
09-04-2003, 22:17
:hihi:HIhiHIhiHI
Origineel gepost door qwatra
hahaha, net wat mij is overkomen, mijn vader die bleef aandringen wat ze aan het roepen waren, ik keek toen naar mijn broer, en zei ga jij het maar lekker uitleggen, dan zei me broer ook zoiets van, dat bush naar de hel mag gaan of zo..
xxxxxxxxxx
Ja joh, gelukkig hebben we tenminste broers die kunnen inspringen..Maare je weet; als je F.uck hoort; dan denk je niet aan de lettelijke betekenis (athans, ik tenminste niet), maar als je het opeens moet gaan uitleggen,,Denk je shit :D
chicamaroquia
09-04-2003, 22:46
Mijn pa weet heel goed wat f*ck betekent en bij alle andere aso woorden legt mijn ma het 'm maar al te graag uit... :jammer:
TwinkleEye_19
09-04-2003, 22:48
Zegt mijn broer opeens; á baba, ze zeggen dat Buch een hond is’…
:lol: :lol:
Die is goed :D
Gelukkig weet m'n vader wat 't betekent :hihi:
Origineel gepost door chica*******a
Mijn pa weet heel goed wat f*ck betekent en bij alle andere aso woorden legt mijn ma het 'm maar al te graag uit... :jammer:
Nou mijn pa gelukkig niet, want dit woord valt al te vaak thuis. :D
chicamaroquia
09-04-2003, 22:53
Nou mijn pa gelukkig niet, want dit woord valt al te vaak thuis. :D
:lol:
Bij ons ook, maar ja, wat doe je eraan, mijn pa zegt alleen: ewa 7eshmoe menie, als ik weg ben mogen jullie zeggen wat je wilt :D
TwinkleEye_19
09-04-2003, 22:58
Bij ons ook, maar ja, wat doe je eraan, mijn pa zegt alleen: ewa 7eshmoe menie, als ik weg ben mogen jullie zeggen wat je wilt :D
D'r reden dat ik donkere ogen heb, is omdat ik het nooit in huis heb gebruikt...
Anders had ik allang blauwe ogen :ego:
Haha..Ja joh, mijn pa doet ook niet zo moeilijk,,Maar je weet toch, Je gaat toch niet letterlijk uitleggen wat F.uck betekend :D
Origineel gepost door TwinkleEye_19
D'r reden dat ik donkere ogen heb, is omdat ik het nooit in huis heb gebruikt...
:giechel: :giechel: :giechel:
chicamaroquia
09-04-2003, 23:00
Origineel gepost door TwinkleEye_19
op de foto heb je wel blauwe ogen :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.