Bekijk originele versie : Iraakse vlag
LELIJKERD
09-04-2003, 21:41
Dat het Iraakse volk blij is dat ze verlost zijn van de Saddam Hussein is nog te begrijpen maar dat ze zo erg blij zijn dat ze het zelfs goed keuren dat die vuile zionisten het Iraakse vlag naar beneden hebben gehaald en de tekst ALLAH AKBAR hebben verwijderd ...... :jammer:
LELIJKERD
09-04-2003, 21:55
ohwja tuurlijk.....
het boeit jullie niet....als die nikies aan jullie voeten maar lekker lopen
T-ManiaC
09-04-2003, 21:57
Ja triets.... Maar ik kan de blijdschap wel begrijpen van de Irakezen....
weet je ook waarom ze allahoe akbar hebben weggehaald????
Omdat voordat saddam de leider was van Iraq Allahoe Akbar niet op de iraqeze vlag stond! En saddam had dat geschreven trouwens als je kijkt naar allahoe akbar is zelfgeschreven, niet getypt ofzo, is namelijk de handschrift van saddam. Nu omdat saddam weg is, hebben ze dat ook weggehaald. fhimt?
Origineel gepost door LELIJKERD
Dat het Iraakse volk blij is dat ze verlost zijn van de Saddam Hussein is nog te begrijpen maar dat ze zo erg blij zijn dat ze het zelfs goed keuren dat die vuile zionisten het Iraakse vlag naar beneden hebben gehaald en de tekst ALLAH AKBAR hebben verwijderd ...... :jammer:
I was soooooo upset toen ik dat zag!!!
En those stupid sheeps was watching as the American's did rise their own flag!
http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1049900823.jpg
A picture say's more than 1000 words!!
HEBBEN ZE BIJ JAPAN TOCH OOK GEDAAN
DE VLAG VAN JAPAN HAD TOCH ZO EEN GELE ZON MET STRALEN, HEBBEN DIE AMERIKANEN OPEENS DIE STRALEN ER AF GEHAALD
EN ZO HEBBEN ZE BIJ IRAK "ALLAH OE AKBAR" ERAF GEHAALD EN DE VLAG ER ZONDER WEER OMHOOG GEHESEN
Lella_EL_Habiba
09-04-2003, 23:42
Dat de amerikanen de vlag ophingen op het beeld van saddam vond ik het ergste moment... Ik had lieverd gewild dat de irakezen het zelf dezen en niet de gelegenheid gaven aan de amirikanen!!!
En ook nog op het beeld spuugen en trappen het kussen van de poster van BUSCH tfoee ik spuug erop... Wat zouden de Amerikanen wel niet denken op dat moment ..
Ze hebben wat ze wouden...
En wat ik niet snap is waar zijn al die soldaten van Irak spoorloos verdwenen...
volgens mij staat de Amerikanen en de Britten een leuke verassing te wachten dat hoop ik dan maar..
BUSCH>>>SHARON>>>BLAIR :auw:
Lella_EL_Habiba
10-04-2003, 13:05
Origineel gepost door pista
Ook hier weer die vreugde om de bevrijding van broeder en zusters in de Islam. :rolleyes:
Leve de Marokkanen die zich nu plots superieur achten aan de Irakezen, voordien waren het broeders en zuster die leden onder het geweld van de Amerikanen en niet onder het deccenia lange geweld van saddam.
Die liefde van de moslims onderling hé. :rolleyes:
En vergeet niet, als zou doorgaan wat jij zo graag zou hebben, besef dan dat er nog meer Iraakse burgers gaan sterven.
Maar dat interesseert jou niet erg .
En dat ze springen en spuwen op het beeld van die moordenaar zou een indicatie kunnen zijn dat saddam toch niet zo geliefd is als men dacht dat hij was. En dat valt hier schijnbaar dik tegen.
Wij autochtonen hebben meer vreugde voor jullie broeders en zusters dan jullie. Het schijnt hier meer een begrafenisstemming te zijn. :(
Sorry maar het intereseerd me wel het zijn onze broeders en zusters die ondergaan...Ik zeg niet dat Sadam een goede man is ik weet hoeveel burgers door hem gedood zijn maar toch zit er iets in hem wat goed is.. En dat ze spuugden op Sadam wat maar een kleine groepering ik heb net de beeden gezien van mensen die juist andersom denken..
Ik kan er niet veel over zeggen ik weet niet hoe de toestand nou echt was daar dat moet je zelf meegemaakt hebben want iedereen praat er anders over..
Dat de Amerikanen gaan regeren dat gaat veel problemen opleveren onder de mensen in irak(onder elkaar) ..maar dan zullen we nog wel zien hoe dat gaat verlopen....
En dan zullen de irakies sprijt krijgen..
Alles licht in de handen van ALLAH....
Lella_EL_Habiba
10-04-2003, 13:14
OVERWINNING
Ja hoor: Bush gaat toch snel winnen,
Saddam is misschien al op de vlucht,
Irakezen halen de Yankees nu juichend binnen,
Na jaren onder wreedheid te hebben gezucht.
De winnaar heeft natuurlijk altijd gelijk,
Hij heeft de tiran immers verdreven,
De tegenstanders van weleer staan nu aan de dijk,
Bijna kunnen de Irakezen weer in vrijheid leven,
Wat als die pathologische moordenaar is vertrokken,
Krijgen de mensen democratie, whiskey en sex,
Mogen ze stemmen, zuipen en hokken,
Of wordt het nummertjes trekken zonder Durex?
Wordt de nieuwe grondwet met olie geschreven?
Wordt de dictator vervangen door een USA-generaal?
Mogen de Irakies in hun eigen vrijheid gaan leven?
Of wordt ook die vrijheid bestreden met staal?
Vele vragen roepen de ontwikkelen bij me op,
Gemengde gevoelens over de ingreep van Bush,
Het is fijn een Irak zonder Saddam zijn valse kop,
Maar ik wantrouw de Amerikaanse overwinningsroes.
Ik ben benieuwd naar de vrijheid over een jaar of twee,
Of het westen een andere democratie zullen toestaan,
Een democratie op grond van Islam en vanuit de moskee,
Of een regime dat ongewenste ideeën eruit zal slaan.
:jammer: :jammer: :jammer:
Lella_EL_Habiba
10-04-2003, 13:43
Ik weet dat hij een bloeddorstige moordenaar was en meisjes liet verkrachten door zijn eigen soldaten.... Wat ik bedoel is dat de Amerikanen de baas zijn over de irakies daar gaat het mij om.. Zo beter gaat het volgens mij niet worden de mensen gaan onder elkaar oorlog voeren groepen tegen groepen dat dit gaat gebeuren weet ik natuurlijk niet ik hoop het niet...Maar we zullen het zien...
En al Sahaf--->waar is hij met zijn uispraken zehmaa hij zou de amerikanen verbranden in hun eigen tanks..
En de oorlog is nogg lang niet klaar zoals ik heb begrepen is Syrie hierna aan de beurt....
nogmaals alles licht in de handen van ALLAH...
.......nogmaals alles licht in de handen van ALLAH...
Dus de overwinning op de troepen van Saddam was OOK het werk van Allah??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.