Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dit heb ik net via email gekregen

YeDis_an_AbDaRs
09-04-2003, 21:40

Mensen, dit is een waar gebeurd verhaal, wat een tijdje geleden in Rotterdam is begonnen... > Een Meisje ging naar school want ze had schoolfeest, >Na het schoolfeest moest ze alleen naar huis, want niemand kon d'r brengen. > Toen kwamen er een paar jongens langs en ze zeiden dat ze haar konden brengen naar huis met de auto, >ze accepteerde het aanbod en ging mee. >de jongens zetten een zak op haar hoofd zodra ze in de auto was, >Om beurten verkrachtten de jongens het meisje. >later belden ze een andere jongen dat ze een meisje in de auto hadden. > Toen vroegen ze of hij wilde komen dus die jongen kwam GELIJK!! >die nieuwe jongen verkrachtte haar ook en haalde de zak van haar hoofd. >het bleek zijn eigen zusje te zijn!!! later heeft de jongenzelfmoord gepleegd! Als je een hart hebt stuur dit dan door! 0-3 personen: Je had net zo goed 1 van die jongens kunnen zijn 3-6 personen: je laat zien dat je er wat om geeft 6< personen: Jij hebt tenminste een hart!!

cheima
09-04-2003, 21:41
:eek: :eek:

angelwoman
09-04-2003, 21:44
wajao,sorry dit is gewoon TE ERG!

Hayat_M
09-04-2003, 21:58
Origineel gepost door YeDis_an_AbDaRs Mensen, dit is een waar gebeurd verhaal, wat een tijdje geleden in Rotterdam is begonnen... > Een Meisje ging naar school want ze had schoolfeest, >Na het schoolfeest moest ze alleen naar huis, want niemand kon d'r brengen. > Toen kwamen er een paar jongens langs en ze zeiden dat ze haar konden brengen naar huis met de auto, >ze accepteerde het aanbod en ging mee. >de jongens zetten een zak op haar hoofd zodra ze in de auto was, >Om beurten verkrachtten de jongens het meisje. >later belden ze een andere jongen dat ze een meisje in de auto hadden. > Toen vroegen ze of hij wilde komen dus die jongen kwam GELIJK!! >die nieuwe jongen verkrachtte haar ook en haalde de zak van haar hoofd. >het bleek zijn eigen zusje te zijn!!! later heeft de jongenzelfmoord gepleegd! Als je een hart hebt stuur dit dan door! 0-3 personen: Je had net zo goed 1 van die jongens kunnen zijn 3-6 personen: je laat zien dat je er wat om geeft 6< personen: Jij hebt tenminste een hart!! Dit is een van de versies van t verhaal en zo ken ik er nog wel 5.....

Ayliah
09-04-2003, 22:06

Begrijp me niet verkeerd hoor.. maar waar slaat dat laatste nou op?! Als je een hart hebt stuur dit dan door! 0-3 personen: Je had net zo goed 1 van die jongens kunnen zijn 3-6 personen: je laat zien dat je er wat om geeft 6< personen: Jij hebt tenminste een hart!! Ja, het is inderdaad erg wat er is gebeurt. Ik ken (jammer genoeg) het hele trieste verhaal.. Maar waarom zou je dit door moeten sturen? Het is gebeurt klaar..Het verleden moet je vergeten, respect voor dat meisje joh.. nu moet de hele wereld het weten..

MocroPrinsesje
09-04-2003, 22:18
WEJEEEEJJJJJ :eek:

SaraZena
09-04-2003, 22:23
Origineel gepost door YeDis_an_AbDaRs Als je een hart hebt stuur dit dan door! 0-3 personen: Je had net zo goed 1 van die jongens kunnen zijn dit slaat helemaal nergens op :rolleyes: en sorry hoor....maar wie stapt er nou bij een paar gasten in de auto die je niet eens kent :jammer: en dit is al de 1000ste versie die ik heb gelezen van dit verhaal.

EMIEN
09-04-2003, 22:25
Het leven is onpeilbaar.....maar onderschat het niet....:(

Ayliah
09-04-2003, 22:27
Origineel gepost door SaraZena dit slaat helemaal nergens op :rolleyes: en sorry hoor....maar wie stapt er nou bij een paar gasten in de auto die je niet eens kent :jammer: en dit is al de 1000ste versie die ik heb gelezen van dit verhaal. :goedzo: