Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grootse moslim-slachter uit recente geschiedenis verdreven!!!

Zelfkritiek
09-04-2003, 21:15

De duivel die de afgelopen 30 jaar vele honderdduizenden (mogelijk meer dan een miljoen) moslims de dood in heeft gejaagd, gemarteld en verkracht, is eindelijk verdreven! Laten we hopen dat de er weer rust, vrijheid en vrede mag terugkeren in Irak en haar buurlanden!

gooja
09-04-2003, 21:26
Origineel gepost door badr_x Hej maar juich niet te vroeg, ben benieuwd wat de kruisvaarders nu van plan zijn.....militaire bezetting?? Ze zeggen dat ze tijdelijk militair te zullen bezetten.... Ik vraag me echter af wat ze 'tijdelijk' noemen..... De Amerikanen denken nog lang welkom te zijn in Irak, maar ze zullen snel uit die droom geholpen worden.....

LLMalik
09-04-2003, 22:53
Origineel gepost door badr_x Hej maar juich niet te vroeg, ben benieuwd wat de kruisvaarders nu van plan zijn.....militaire bezetting?? Sommige mensen lullen uit hun nek. Niemand wil Irak blijvend bezetten ook Amerika niet. Weet je nog steeds niet dat toch het meeste olie uit Irak aan amerikaanse bedrijven word verkocht en dat was al zo tijdens het bewind van Saddam.

boefje
10-04-2003, 12:00
Origineel gepost door Zelfkritiek De duivel die de afgelopen 30 jaar vele honderdduizenden (mogelijk meer dan een miljoen) moslims de dood in heeft gejaagd, gemarteld en verkracht, is eindelijk verdreven! Laten we hopen dat de er weer rust, vrijheid en vrede mag terugkeren in Irak en haar buurlanden! hee zelfkritiek je malle moer , de grootse moslim moordenaar leeft nog en als je naar je aftar kijkt , is dat een van de hulpje van de moslim moordenaar. namelijk SHARON !! sukkel . de amerikaanen zijn maar een hulpje voor de jooden. 1 vraag voor je, waarom helpt isreal , de beste bondgenoot van amerika niet mee aan de oorlog?? en zeg niet dat ze een eigenoorlog hebben(want een straaljager sturen op kinderen die steenen gooien noem ik geen oorlog) hamas , jihad , hesbolah :zwaai:

fatka
10-04-2003, 12:24

Denk je nou echt dat Bush iets om de irakezen geeft>>>>>> DUS NIET.. Ze willen ten eerste olie en de terorristen dus de MOSLIMS uitroeien wat nooit zal gebeuren