Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : respect

Pagina's : [1] 2

mobo24
09-04-2003, 20:43

Beste broeders en zusters, Veel te vaak zie ik dat mensen verkeerd met elkaar omgaan op dit forum. Iedereen wordt overal voor uitgemaakt, enz Laten we afspreken elkaar wat meer met respect te behandelen. Naar mijn mening nemen sommige dit forum ook te serieus , alsof hun leven ervanaf hangt. ..... samen staan we sterk toch? p.s. natuurlijk zijn er genoeg die het wel begrijpen, die weten hoe het moet..nu de rest nog. ma3salaam, Mo

berbertje00
09-04-2003, 20:45
:goedzo: uitzonderingen zijn er overal

Soefy
09-04-2003, 20:46
Origineel gepost door mobo20 Beste broeders en zussen, Veel te vaak zie ik dat mensen verkeerd met elkaar omgaan op dit forum. Iedereen wordt overal voor uitgemaakt, enz Laten we afspreken elkaar wat meer met respect te behandelen. Naar mijn mening nemen sommige dit forum ook te serieus , alsof hun leven ervanaf hangt. ..... samen staan we sterk toch? p.s. natuurlijk zijn er genoeg die het wel begrijpen, die weten hoe het moet..nu de rest nog. ma3salaam, Mo :regie: Go mobo..go mobo..your the best..you got the words..go on.. :goedzo:

Oem_Lena
09-04-2003, 20:51
Origineel gepost door mobo20 Beste broeders en zusters, Veel te vaak zie ik dat mensen verkeerd met elkaar omgaan op dit forum. Iedereen wordt overal voor uitgemaakt, enz Laten we afspreken elkaar wat meer met respect te behandelen. Naar mijn mening nemen sommige dit forum ook te serieus , alsof hun leven ervanaf hangt. ..... samen staan we sterk toch? p.s. natuurlijk zijn er genoeg die het wel begrijpen, die weten hoe het moet..nu de rest nog. ma3salaam, Mo dit moet je bij islam en huwelijk plaatsen daar kennen ze geen respect

SweetRose
09-04-2003, 20:55

ik 'probeer' zoveel mogelijk respect te tonen voor iedereen...:)

Angel
09-04-2003, 21:07
Origineel gepost door lala_amira2 dit moet je bij islam en huwelijk plaatsen daar kennen ze geen respect alsof er hier zoveel respect is.

cheima
09-04-2003, 21:24
Origineel gepost door angel21 alsof er hier zoveel respect is. nou inderdaad :rolleyes: :rolleyes:

salouanadoria
09-04-2003, 21:27
RESPECT is voor ons marokkanen een moeilijk woord. We weten niet wat het inhoudt. De een denkt er anders over dan de ander.

Hanaetje
09-04-2003, 21:57
respect ? ha , dat is dus een woord dat marokkanen vanaf geboorte moeten leren , betekenis en hoe je het moet schrijven....want euh momenteel kennen blijkbaar niet véél wat dat wéér is.....

qwatra
09-04-2003, 22:10
ja soms gaat het me ook wel te ver met sommige leden, maar dat was eerder op het begin, toen kende ik de mentaliteit van sommigen hier nog niet, ik nam ook alles heiro serieus, maar nu niet meer, oh ja ik praat over anderen maar kan zijn dat ik net hetzelfde ben....

Oem_Lena
10-04-2003, 08:51
Origineel gepost door angel21 alsof er hier zoveel respect is. maar daar praten ze over islam(ze3ma)

Zin_Rabat
10-04-2003, 08:53
Origineel gepost door salouanadoria RESPECT is voor ons marokkanen een moeilijk woord. We weten niet wat het inhoudt. De een denkt er anders over dan de ander. Komt Niet Voor in Onze Vocabulair :D Mahlies we leren het ooit wel mag ik hopen

MissYamina
10-04-2003, 13:33
Origineel gepost door salouanadoria RESPECT is voor ons marokkanen een moeilijk woord. We weten niet wat het inhoudt. De een denkt er anders over dan de ander. Nou Saloua, het beste is dat je voor je zelf moet praten en niet voor een groep. Dus ONS MAROKKANEN behoor je niet zomaar in je mond te nemen. Niet iedereen is hetzelfde dus oordeel niet. Voor jou is respect mischien een moeilijk woord, maar voor mij niet. Ik spreek dus nu voor mezelf. En ik weet wel degelijk wat het woord respect inhoudt. Natuurlijk moet respect van twee kanten komen, anders lukt het niet. Voor degene die het niet weten raad ik aan om eens het woordenboek te gebruiken. Heb je zo gepiept hoor.

Meryam20
10-04-2003, 13:46
Ik denk dat we zo moeten denken toon respect en je krijgt respect!!!! En we moeten meer als volwassen met elkaar omgaan hier op de Forum!!! Dat zal heel wat uitmaken. En ook denken voordat je wat op schrijft!!!!!

salouanadoria
11-04-2003, 19:40

Origineel gepost door MissYamina Nou Saloua, het beste is dat je voor je zelf moet praten en niet voor een groep. Dus ONS MAROKKANEN behoor je niet zomaar in je mond te nemen. Niet iedereen is hetzelfde dus oordeel niet. Voor jou is respect mischien een moeilijk woord, maar voor mij niet. Ik spreek dus nu voor mezelf. En ik weet wel degelijk wat het woord respect inhoudt. Natuurlijk moet respect van twee kanten komen, anders lukt het niet. Voor degene die het niet weten raad ik aan om eens het woordenboek te gebruiken. Heb je zo gepiept hoor. ALATIF wat voel jij je snel aangesproken. Waarom reageer jij dan als het voor jou geen probleem is?!!? Safi laat het dan daarbij en je hoeft niet met zo'n verhaal op te komen proppen.

Pagina's : [1] 2