Bekijk originele versie : help!!!wat te doen!!
tangia21
13-10-2005, 18:05
ik en mijn man waren al een paar weken/dagen geleden achter gekomen dat we bijna geen post ontvangen..terwijl bijvoorbeeld iemand wel een brief heeft verzonden....maar wij die nog nooit hebben gezien.We dachten dat het aan de postbode lag:jammer: dus niet!!!
mijn man ging vanochtend naar zijn werk en keek in het postvak (ik woon in een flat) en vond daar 4 brieven..hij dacht als ik straks kom van mijn werk,dan pak ik ze pas.Eenmaal terug gekomen van zijn werk...zijn de brieven foetsie.Ook als wij de postding willen opendoen...dan doetie het niet goed:kwaad: ...og hij gaat moeilijk dicht of helemaalniet open.
dus mijn man keek in die prullenbak beneden:moe: en vond daar een oude brief van ons doormidden gescheurd en weggegooid!!!:kwaad: :kwaad: dus dit word gefilkt door 1 van deze bewoners hierzo van deze flat.:kwaad: :kwaad:
nu mijn vraag.Hoe kan ik voorkomen/achter komen wie dit doet.Een nieuwe slot is geen oplossing want volgens mij doen ze het open met een mes ofzoiets.:kwaad: :jammer:
wie weet een oplossing
Dreamlover
13-10-2005, 18:11
Zo ey, ernstig. :jammer:
melden bij woningbouw en een briefje op de brievenbus doen dat jij daar wel woont met het verzoek je post niet weg te gooien!
Met duidelijk jullie achternamen erop.
M.
mimi_tangaouia
13-10-2005, 18:13
ik zou de woningbouw inschakelen en desnoods de politie want je post wordt gewoon gestolen
maar heb je geen vermoeden ik namelijk wel weet niet waarom maar weet je nog toen je mij vertelde dat de auto van je man iedere keer werd vies gemaakt ik denk dat diegene er ook nu achter zit
badparel
13-10-2005, 18:14
zoals zina zei op heterdaad betrappen!maar wat een gemene streek!zijn die gleuven dan zo breed dat je je hand dr door kan steken?
tangia21
13-10-2005, 18:16
ik zou de woningbouw inschakelen en desnoods de politie want je post wordt gewoon gestolen
maar heb je geen vermoeden ik namelijk wel weet niet waarom maar weet je nog toen je mij vertelde dat de auto van je man iedere keer werd vies gemaakt ik denk dat diegene er ook nu achter zit
ja dat kan ook zo zijn:moe: ...maar als dat zo is...dan ga ik geen politie erbij halen..je weet warom.
we hopen dat de verhuizing door gaat...want wij zijn de enige moslims/marokkanen hierzo in deze hele straat...en ze zien ons liever gaan dan komen:jammer:
mimi_tangaouia
13-10-2005, 18:19
ja dat kan ook zo zijn:moe: ...maar als dat zo is...dan ga ik geen politie erbij halen..je weet warom.
we hopen dat de verhuizing door gaat...want wij zijn de enige moslims/marokkanen hierzo in deze hele straat...en ze zien ons liever gaan dan komen:jammer:
je maar je kan de politie erbij halen maar je hoeft dan niet te vertellen dat je een vermoeden hebt ik zou het echt doen
en als je verhuizing niet doorgaat zou ik naar de huisarts gaan en zeggen dat je het allemaal niet meer trekt en die kan je helpen met urgentie voor een andere woning
miss_burberry
13-10-2005, 18:20
Jullie worden gewoon gestalkt dus..
Als deze persoons telkens alleen jullie brieven pakt en jullie auto beschadigt..
Freaky :maf:
tangia21
13-10-2005, 18:50
Jullie worden gewoon gestalkt dus..
Als deze persoons telkens alleen jullie brieven pakt en jullie auto beschadigt..
Freaky :maf:
ja jij bent hier geweest en heb je dus gezien hoe groot deze flat is met heelveel inwoners.Dus je gaat bijna de hele flat verdenken:maf: en ben je dus echt lang bezig:moe:
inshaAllah gaat die verhuizing door anders pluk ikmezelf kaal:moe: ...je zag zelf hoe saai het hier is:moe:
oem_mujahid2
13-10-2005, 19:16
ja jij bent hier geweest en heb je dus gezien hoe groot deze flat is met heelveel inwoners.Dus je gaat bijna de hele flat verdenken:maf: en ben je dus echt lang bezig:moe:
inshaAllah gaat die verhuizing door anders pluk ikmezelf kaal:moe: ...je zag zelf hoe saai het hier is:moe:
He tangia ben jij dat op je avatar??
crazyassia
13-10-2005, 19:27
ik denk het niet
want iemand anders had die avatar ook
maar ik weet het niet zeker
miss_burberry
13-10-2005, 19:41
Ja, het is inderdaad een hele drukke flat.. :maf:
Mudawwanah
13-10-2005, 20:15
Ik zou 1. aangifte doen bij de politie.
2. De wacht houden. Op het moment dat de post geweest is goed je brievenbus in de gaten houden tot je ontdekt wie het gedaan heeft. Liefst nog zo stiekem mogelijk filmen of op foto vast leggen voor bewijs.
3. Het probleem aankaarten bij de woningbouwvereniging en kijken of er desnoods geen ander slot kan komen of een andere oplossing.
Dit hoort gewoon niet.
Islam4You
13-10-2005, 20:18
Het kunnen ook gewoon kinderen zijn die kattekwaad uithalen. Laatst kwam ik aanlopen naar huis zag ik al die mormels voor de deur in ONZE BRIEVENBUS SNUFFELEN! Ik sprak ze erop aan en toen zijn ze m gepeerd zonder naar mij te luisteren! Dus tjah het kunnen ook kinderen zijn.
of een muizenval plaatsen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.