Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : === Stel ===

Pagina's : [1] 2 3

berbertje00
09-04-2003, 20:21

Stel dat je ouders besluiten om nu terug te keren naar Marokko, zou je dan meegaan?? waarom wel, waarom niet

Soefy
09-04-2003, 20:22
Origineel gepost door berbertje00 Stel dat je ouders besluiten om nu terug te keren naar Marokko, zou je dan meegaan?? waarom wel, waarom niet Ja..kan niet zonder Pa&Ma :D ennuh marokko.. :Iluvu:

AbaHoeCh
09-04-2003, 20:26
nee zeker niet en trouwens ik denk niet dat mijn ouders zoiets in hun gedachten gaan hebben abahoech :bril:

berbertje00
09-04-2003, 20:26
Origineel gepost door SoefSoef Ja..kan niet zonder Pa&Ma :D ennuh marokko.. :Iluvu: zou je je school en je leven hier allemaal er voor opgeven

Oem_Lena
09-04-2003, 20:27

Origineel gepost door berbertje00 Stel dat je ouders besluiten om nu terug te keren naar Marokko, zou je dan meegaan?? waarom wel, waarom niet zou ik wel mee willen gaan ;) maar dat zal mijn man niet leuk vinden :Iluvu:

SweetRose
09-04-2003, 20:29
nope never....allatief..de zes weken die ik daar zit elk jaar zijn als de hel voor me..laat staan de rest van mijn leven :huil:

berbertje00
09-04-2003, 20:29
Origineel gepost door Alicia_girl nee zeker niet en trouwens ik denk niet dat mijn ouders zoiets in hun gedachten gaan hebben abahoech :bril: en je ouders dan

Soefy
09-04-2003, 20:30
Origineel gepost door berbertje00 zou je je school en je leven hier allemaal er voor opgeven Jah :D nee ff serieus..tis alleen maar voor my Freedom..:hihi: als mijn ouders besluiten terug te gaan naar Marokko..ik zou het wel jammer vinden..maar eens zul je toch je vleugels moeten spreiden..en wegvliegen..:engel: ennuh..wat sjou jij doen..:stout:

berbertje00
09-04-2003, 20:30
Origineel gepost door lala_amira2 zou ik wel mee willen gaan ;) maar dat zal mijn man niet leuk vinden :Iluvu: je man dat is een andere verhaal :hihi:

Fous
09-04-2003, 20:33
Als het niet anders kan dan zou ik met plezier meegaan. Mijn nicht is een jaar of twee ook samen met haar ouders naar Marokko verhuist. Ze was direct doorgestroomd in elbaq(schooltype). Ze had alleen in het begin wat moeite met de franse taal, want ze wonen in een franse wijk...

berbertje00
09-04-2003, 20:35
Origineel gepost door zin 'n midar nope never....allatief..de zes weken die ik daar zit elk jaar zijn als de hel voor me..laat staan de rest van mijn leven :huil: ja die 6 weken zijn echt lang pfffffffffff :stoned:

berbertje00
09-04-2003, 20:37
Origineel gepost door SoefSoef Jah :D nee ff serieus..tis alleen maar voor my Freedom..:hihi: als mijn ouders besluiten terug te gaan naar Marokko..ik zou het wel jammer vinden..maar eens zul je toch je vleugels moeten spreiden..en wegvliegen..:engel: ennuh..wat sjou jij doen..:stout: Ik zou dan echt in een tweestrijd zitten, mijn studie en vrijheid aan de ene kant en mijn ouders aan de andere kant Ik zou er echt niet kunnen wonen, dus ik hier blijven en mijn studie afmaken en ze regelmatig bezoeken, denk ik

SweetRose
09-04-2003, 20:39
Origineel gepost door berbertje00 ja die 6 weken zijn echt lang pfffffffffff :stoned: Dit week zijn het er meer...6,5 weken :huil: :verdriet:

Soefy
09-04-2003, 20:39
Origineel gepost door berbertje00 Ik zou dan echt in een tweestrijd zitten, mijn studie en vrijheid aan de ene kant en mijn ouders aan de andere kant Ik zou er echt niet kunnen wonen, dus ik hier blijven en mijn studie afmaken en ze regelmatig bezoeken, denk ik hmm en zou je er later zeg maar als je met pensioen bent..ook niet kunnen gaan wonen..totdat je tijd is aangebroken.. :eek: Dat ben ik echt wel van plan..tenminste als ik inshallah mijn pensioenetijdje mee mag maken... :D

cheima
09-04-2003, 20:43

:eek: :eek: DIE 5/6 WEKEN ZIJN JUIST TEKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:

Pagina's : [1] 2 3