Bekijk originele versie : help mijn zoontje is ziek
oemtarik
13-10-2005, 14:11
hallo mensen
ik maak weeeeeer heel veel zorgen
mijn zoontje van 2 jr is ziek, en hij is astmatisch
hij heeft alhamdo lilah al een hele tijd niet zo een aanval gehad en sindien ging het ook heel goed, maar sinds vanmorgen ademt hij moeilijk en doet een beetje raar, ik heb hem op schoot genomen en hij voelt wel warm aan maar hij heeft geen koorts, ik weet niet wat ik moet doen:moe:
ik ben zoo bang dat hij het weeer krijgt, de laatste keer dat hij een aanval kreeg dacht ik echt dat hij dood ging en het is alweer bijna een jaar geleden en had eigenlijk gehoopt dat het over zou zijn:traan1:
ik voel me echt rot en vind het zo erg voor mijn tarikje ik kan wel janken
heb de huisarts gebeld, omdat ik geen medicijnen meer in huis heb
had alles al weggedaan pffffffffffffffffff wat een toestand zeg:confused:
hallo mensen
hij heeft alhamdo lilah al een hele tijd niet zo een aanval gehad en sindien ging het ook heel goed, maar sinds vanmorgen ademt hij moeilijk en doet een beetje raar, ik heb hem op schoot genomen en hij voelt wel warm aan maar hij heeft geen koorts, ik weet niet wat ik moet doen:moe:
ik ben zoo bang dat hij het weeer krijgt, de laatste keer dat hij een aanval kreeg dacht ik echt dat hij dood ging en het is alweer bijna een jaar geleden en had eigenlijk gehoopt dat het over zou zijn:traan1:
Allah i chafiek a gti
en medicijne moet je altijd in huis hebben met zo n kleine kinderen
el geer inschallah
oemtarik
13-10-2005, 14:15
schoukran
ging ervan dat het over was, stom van me
Wat je ook voor even kan doen de douche kraan laten lopen met warm water zodat er stoom uit komt en dan met je kind in de badkamer gaan zitten.
oemtarik
13-10-2005, 14:18
ik ben bang dat het nog erger wordt en dat hij het erg benauwd gaat krijgen
Het schijnt dat het helpt en kan voorstellen dat je bang bent dat het erger word. Het maakt van binnen een beetje los zodat hij beter kan ademen. En veeel beterschap gewenst
Allah jeshfie7..inchaAllah wordt hij gauw beter;)
oemtarik
13-10-2005, 14:43
schoukran 7bieba
Maroc_Meissie
13-10-2005, 14:44
hallo mensen
Ow meid toch, allah ischafih...
Ik weet precies wat je bedoelt en het is echt van levensbelang om de juiste medicatie in huis te hebben...Ik heb die aanvallen ook eens in de 3 of 4 jaar en 1 keer had ik geen medicijnen..ik stikte gewoon..ik kon alleen stilzitten.
Laat staan die kleine van jou...
Nou laat een recept voor je uitschrijven en ga het als de sjodemieter halen...alleen zo gaat het over.
Ik zou ff naar de huisarts gaan... dan zijn je zorgen ook meteen weg.
meskien, Allah je zjieb a shiefa:kus:
oemtarik
13-10-2005, 14:53
he marischa, om naar de huisarts te gaan heeft geen zin want dan worden we terug gestuurd, het is nl al bekend bij tarik(astma) dus hij moet zijn medicijnen hebben en ik heb er al voor gebeld die gaan we op om 3 uur ophalen
en dames bedank voor jjullie medeleven schoukran bezaaf
Oh ok, jah ik dacht dat het mss beter was om wel ff contact op te nemen met de huisarts om te kijken wat hij vind, maar dat heb je al gedaan... lees ik.
Nou sterkte he, en voortaan altijd een voorraad medicijnen, zetpillen, neusdruppels etc in huis hebben. Kan nooit kwaad,
M.
oemtarik
13-10-2005, 23:47
hoi lieve dames, ik wilde even laten weten dat het stukken beter gaat met tarik,
hij kan beter adem halen, hij heeft nu wel verhoging
ik ga morgen met hem mee naar de dokter voor de zekerheid
bedankt voor je lieve reacties:kus:
is het niet toevallig pseudo-kroep oftewel valse kroep?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.