Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke leuke meid mag ik leren kennen

hamou
09-04-2003, 18:12

ik heb al een discusie erop staan ( verdriet ) het is niet zo dat ik er over heen ben maar wil het gauw vergeten en met mensen er over praten meschien lucht dat wel op nou ik heb gedaan wat ik moet doen ik heb gepraat en nu moet ik verder met mijn leven iemand ik mag leren kennen :o

Masriya
09-04-2003, 19:06
hahahah niemand die reageerd :D dan ben ik de eerste :D

narcis
09-04-2003, 19:08
:maf2: 3la msatti

Hindaatje
09-04-2003, 19:08
Origineel gepost door Masriya hahahah niemand die reageerd :D dan ben ik de eerste :D Mesgota :D Blijf uit zn buurt misschien is t een kinderlokker:hihi:

Masriya
09-04-2003, 19:10

Origineel gepost door Hindaatje Mesgota :D Blijf uit zn buurt misschien is t een kinderlokker:hihi: mischien :hihi: maar mischien ben ik een volwassen lokker :stout:

hamou
09-04-2003, 19:14
nou het is maar hoe je het bekijkt meisje meteen denkt iemand het een kinderlokker ik ben inderdaad volwassen kijk maar op mijn profiel dan weet je het wel en verder was ik vergeten te melden HEB GEEN ZIN IN MEIDEN DIE KAPSONES HEBBEN OF DIE ZICH HEEL WAT VOELEN voel je niet aan gesproken wikl je weten waarom kijk maar naar discussie VERDRIET

Hindaatje
09-04-2003, 19:22
Origineel gepost door hamou nou het is maar hoe je het bekijkt meisje meteen denkt iemand het een kinderlokker ik ben inderdaad volwassen kijk maar op mijn profiel dan weet je het wel en verder was ik vergeten te melden HEB GEEN ZIN IN MEIDEN DIE KAPSONES HEBBEN OF DIE ZICH HEEL WAT VOELEN voel je niet aan gesproken wikl je weten waarom kijk maar naar discussie VERDRIET hahaha...jongen/man,begrijp me nie verkeerd..k heb je verhaaltje al gelezen..en k vind t rot voor je..ik gein alleen maar met masriya...Als je wat langer komt hierop t forum dan zal je wel merken dat niet iedereen altijd serieus is...shiettttttt :rolleyes:

hamou
09-04-2003, 19:24
dat is meschien wel zo maar als een persoon zo wordt afgebeeld dan zit ie er meschien wel sorry;)

Hindaatje
09-04-2003, 19:26
Er zijn genoeg gekken die hier doelloos rondwalen..k wil nie zeggen dat jij er ook 1 bent hoor...mijn excuses als t zo overkwam;) ohjah...als je echt op zoek bent naar iemand kan je beter naar dating forum gaan... Succes! Liefs, Hinda