Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De volgende Oorlog van USA

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
09-04-2003, 18:10

Welk land volgt na Irak? Wie wordt er na deze oorlog aangevallen door Amerika?.

Rizkii
09-04-2003, 18:16
ik hoop libie. dan komen de berbers daar aan de macht.

KoRnOnTheCops
09-04-2003, 18:23
Nou mij lijkt het ook logisch. Berbers zijn toch ook moslim, dus als je mag kiezen tussen mede-berbers en andere moslims, dan zou ik ook kiezen voor mijn mede-berbers

MrEsco
09-04-2003, 18:32
mischien als iedereen op israel zou stemmen dan zou bush rekening met de leden van marokko.nl... yes, vote for the enemy... MrEsco

Rizkii
09-04-2003, 18:41

eigelijk best zielig die arabieren.

mora
09-04-2003, 18:44
ik denk eerst: iran daarna syrie daarna libanon amerika en israel willen dat Israel groter wordt, zij willen ook een stuk van egypte tot aan de nijl bezetten. Deze slechte daden worden later in de dag des oordeels gestraft en beoordeeld. bush denkt dat dat hij farao is en wil macht in de wereld. hij zegt altijd god bless amerika en **** the world. als je tegen hem zegt wie is jouw god dan zegt hij fffffffffffffffff nadenkennnnnnnnnnnnnnn mora

NewMessage
09-04-2003, 18:45
Origineel gepost door Yahya Welk land volgt na Irak? Wie wordt er na deze oorlog aangevallen door Amerika? Ik begrijp dat het Anti-Amerikanisme hier nog steeds hoogtij viert, maar zullen we ook even blij zijn voor het feestende Iraakse volk dat eindelijk bevrijd is van Saddam.

mora
09-04-2003, 18:46
ongelovigen vinden de aarde een paradijs en voor de islamieten een gevangenissen

arabchrstn
09-04-2003, 18:55
Ik mis de optie 'geen'...

NewMessage
09-04-2003, 18:55
Origineel gepost door Yahya Blij voor het feestende volk? Waarom ? Criminaliteit stijgt en ongeloof wordt verspreidt. En een nieuwe pop van Amerika wordt weer eens aan de macht gezet, hij luistert naar Amerika en helpt waarschijnlijk mee tegen een komende oorlog tegen Syrie en Iran. En zodra hij kritiek op het Amerikaanse beleid krijgt wordt de schuld op hem afgeschoven en wordt hij beschuldigd van de doden die in de oorlog van Iran en Syrie zijn gevallen. Dus jij hebt liever ondrukte moslims die moeten elke dag vrezen voor hun leven en voor dat van hun familie.. Dat mag je best vinden hoor, maar ik geloof in vrijheid (en de oprechtheid van de blije mensen)

arabchrstn
09-04-2003, 19:01
In ieder geval NIET Noord Korea denk ik. Als er een land ter wereld potdicht zit, waar men niet van weet wat ze in huis hebben. Die ik er eerder van verdenk dat ze atoomwapens hebben (en zullen gebruiken) dan Irak. Vergeleken bij Kim Jung Il, is Saddam een tandeloze tijger. Zoals we nu kunnen zien.. Zielig die frustraties, gedraag je als een man, niet als een jankend wezen. Wees blij, feest met de broeders in Irak, dat ze bevrijd zijn van hun Saddam Hoessein. En de toekomst laten we even de toekomst. Wij weten niet wat de Amerikanen gaan doen, miischien goed, misschien slecht. Maar wees blij op dit moment. Niets erger was et als onder Saddam's heerschappij...

Rizkii
09-04-2003, 19:16
Origineel gepost door Amazoulou RIZKII wat is er verdomme met jou aan de hand ? Wil je het traditionele Europees rascisme in ere houden ? Als je jezelf Europeaan voelt is dat jouw probleem. Maar wie denk je wel dat je bent ? Als dit jouw definitie is van Amazigh , wel gefiliciteerd. Ik ben in ieder geval blij dat ik tot een andere berberstam behoor dan jij. Ik zou me schamen als ik uit dezelfde Qabila kwam . In welke schuur ben je verdomme geboren? Welke smerige familie heeft jou verdomme grootgebracht ? Met welke schijtmentaliteit ben jij verdomme grootgebracht ? Het is erg met jou gesteld dat je zelfs de lang vergeten rascismetheorieen van Europa in de praktijk brengt. Kijk eens in de spiegel om te zien wat voor een achterlijk misbaksel je bent en kom daarna terug hier om de woordenschat van Bush na te aapen. Ik vraag mezelf af of je wel een Marokkaan bent. Maar goed gefeliciteers met je herwonnen Europese identiteit. Je bent een schande voor ieder weldenkend mens. GROETJES AMAZOULOU als jij je volk leert vechten is het gedaan met ons imazighen. wat kan mij die arabieren schelen? ze hebben ons alleen maar ellende, armoede en verkrachting gebracht. ik word blij als ik zie dat ze worden verzwakt. dat geeft mij hoop dat marokko snel wordt bevrijd en dat wij imazighen naar ons eigen land terug kunnen ipv hier als een stelletje bedelaars zonder eigen land rond te hangen. DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

Rizkii
09-04-2003, 20:33
Origineel gepost door Amazoulou RIZKI je bent altijd al een bedelaar geweest zonder het te beseffen. En je zult altijd een bedelaar blijven. Weet je waar jij om bedelt. Nee blijkbaar niet daar ben je veel te achterlijk voor. Dat zal ik je vertellen. Jij bedelt om aandacht. Een kleuter zoals jij heeft hier niets te zoeken. Loop naar je mammie die zal je panpertjes verversen en de borst geven. Eerste-klasse-aandacht. En wanneer je je mammie beu bent ga dan naar een kleuterklas . Die zullen jouw gestook beter waarderen dan de mensen hier. GEGROET KLEUTERTJE AMAZOULOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN deze irrationaliteit is de reden dat arabieren palestina en irak kwijt zijn. ga maar door zo. wij berbers worden steeds machtiger. met de hulp van sharon en bush is het snel afgelopen met jullie aanwezigheid in noord afrika. insa3allah.

Rizkii
09-04-2003, 20:52
Origineel gepost door Yahya Je bent echt dom, je hebt vreemde verhalen gehoord van je ouders. Waarom zouden de Arabieren de Berbers moeten haten ? Arabieren waren barbaren, toen kwam de Islam, deze Arabieren werden slimme en rijke mensen. Toen begon de Islam af te zwakken en nu beginnen de Arabieren steeds meer barbaars te worden. bedankt voor de steun. die amazoulou is een bin laden lover

gooja
09-04-2003, 22:06

Origineel gepost door Yahya Welk land volgt na Irak? Wie wordt er na deze oorlog aangevallen door Amerika? Israel aangevallen? Geloof jij in sprookjes?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6