Bekijk originele versie : Irakeze moslims zwaaien met Amerikaanse vlaggen!!
Zelfkritiek
09-04-2003, 17:45
Eindelijk verlost van de duivel himself, feesten de Irakeze moslims in de straten van Bagdad en de rest van het land!
lady_khadija
09-04-2003, 18:09
dat zijn gewoon een stelletje verraders
Origineel gepost door lady_khadija
wat ben jij een dombo
KoRnOnTheCops
09-04-2003, 18:19
Origineel gepost door lady_khadija
dit snap ik ook niet
mogen die mensen niet juichen omdat ze bevrijd worden, omdat jij een amerika-trauma hebt?
Zouden jullie nog zwaaien als jullie vader en meoder zijn omgebracht bij "collateral dammage", jouw broers vermist? En jij of iemand anders verlamd is geraakt, of een geamputeerde been of benen of arm of armen heeft???
????
Ik toch niet.
Ook al ben ik verlosd van Saddam, mijn ouders en familie en geamputeerde lichaamsdelen brengt niemand terug.
Ook al ben ik tegen Saddam, ik ben die prijs niet bereid te betalen.
KoRnOnTheCops
09-04-2003, 18:37
Origineel gepost door TWeeT20
Zouden jullie nog zwaaien als jullie vader en meoder zijn omgebracht bij "collateral dammage", jouw broers vermist? En jij of iemand anders verlamd is geraakt, of een geamputeerde been of benen of arm of armen heeft???
????
Ik toch niet.
Ook al ben ik verlosd van Saddam, mijn ouders en familie en geamputeerde lichaamsdelen brengt niemand terug.
Ook al ben ik tegen Saddam, ik ben die prijs niet bereid te betalen.
wegen jou persoonlijke verliezen op tegen de verliezen die andere families lijden door het terreurbewind van Saddam?
(Sheen oerensen)
Dat zullen de Koerden of sjieten zijn, O, ja Koeweiters kan ook..
NewMessage
09-04-2003, 18:42
Origineel gepost door Rachyd
het is triest.
ik heb een woord: JAMMER
JAMMER voor Saddam en zijn bewind.
Het overgrote deel van het Irakese volk is blij dat ze bevrijd zijn.
parelprinsesje
09-04-2003, 18:49
HELAAS MENSEN IK DENK DAT HET EINDE NADER IS............!!!
parelprinsesje
09-04-2003, 18:52
Origineel gepost door Mikeyspikey
Ik ben geen arabier of een berber, maar een Hollandse kaaskop.
En ik lach me rot op het moment! Sommig van jullie zeiden dat 'de held Saddam' nog een paar moves heeft voor de geallieerden. Waar zijn die dan?
Enne, volgens mijn TV scherm zijn gelukig niet alle arabieren en moslims tegen Amerika.
Want weet je wat ik gevaarlijk vindt? Dat er mensen in dit land zijn die een hele diepe haat hebben tegen Amerika, terwijl dat Amerika nog steeds een bondgenoot van ons is. Dat is hetzelfde als ik als buitenlander in Marokko woon en een diepe haat koester jegens bv. Algerije. En dan ook nog eens vele met mij. Dat kan toch niet?
Bedenk wel dat vele van jullie of je ouders naar Nederland zijn gekomen vanwege economische redenen (want zo kwaad is het niet in Marokko) en dat we de welvarendheid indirect aan de economische omstandigheden van Amerika te danken hebben. Dus hou alsjeblieft op met schelden op Amerika en op het westen.
Anders vind ik dat je weg moet. En een steeds grotere groep autochtonen (maar ook andere allochtonen!!!) vinden dat ook.
VRIJHEID VAN MENINGSTUITTING!!!
DUS OOK HET RECHT OM HET NIET EENS TE ZIJN MET HET HANDELEN VAN DE AMERIKANEN, ONGEACHT OF DEZE DIRECT OF INDIRECT NEDERLAND AL DAQN NIET HET WESTEN ECONOMISCH HEBBEN GEHOLPEN
groetjes een parelprinsesje
NewMessage
09-04-2003, 18:58
Origineel gepost door parelprinsesje
VRIJHEID VAN MENINGSTUITTING!!!
DUS OOK HET RECHT OM HET NIET EENS TE ZIJN MET HET HANDELEN VAN DE AMERIKANEN, ONGEACHT OF DEZE DIRECT OF INDIRECT NEDERLAND AL DAQN NIET HET WESTEN ECONOMISCH HEBBEN GEHOLPEN
groetjes een parelprinsesje
Ik vind het een prettige gedachte dat de Irakezen nu ook vrijheid van meningsuiting hebben. Daarom stonden ze ook te zwaaien met vlaggen.
parelprinsesje
09-04-2003, 18:58
uiteindelijk gaat het om moslimbroeders en zusters die we daar afgeslacht zien worden.......
parelprinsesje
09-04-2003, 19:00
helaas weten de iraki's niet dat ze op dit moment hun eigen graf aan het graven zijn, want zoals altijd zullen de verenigde staten van alles beloven maar niks nakomen. de iraki's zullen het allemaal zelf moeten doen, en weet je.......nu in nog beroerdere en slechtere omstandigheden als tijdens saddam's regme. het ergste is dat ze nu met open wonden moeten leven die nooit zullen genezen ......verloren ouders, kinderen , familieleden
Zelfkritiek
09-04-2003, 20:39
Origineel gepost door parelprinsesje
uiteindelijk gaat het om moslimbroeders en zusters die we daar afgeslacht zien worden.......
Wat ben jij dom zeg... Ik hoop niet dat een slachtoffer of nabestaande van het regime van Saddam jou dit hoort zeggen, want dan staat je nog wat te wachten...
Jouw moslimbroeders en -zusters vieren nu feest omdat ze eindelijk vrij zijn. Vrijheid die jij je hele leven al geniet in het verwende Nederland! Jij had het geen twee weken volgehouden daarzo! En dat terwijl de onschuldige moslims in Irak al een slordige 30 jaar (1500 weken!) lijden....
Waar haal je feitelijk het lef vandaan het leed te ontkennen dat 'moslimbroeder' Saddam ontelbare moslims in Irak heeft bezorgd???
Wees bij voor je moslimbroeders en -zusters en help me hopen dat ze ooit de vrijheden zullen mogen meemaken die wij hier hebben!!
chicamaroquia
09-04-2003, 23:45
Origineel gepost door Mikeyspikey
Ik ben geen arabier of een berber, maar een Hollandse kaaskop.
En ik lach me rot op het moment! Sommig van jullie zeiden dat 'de held Saddam' nog een paar moves heeft voor de geallieerden. Waar zijn die dan?
Enne, volgens mijn TV scherm zijn gelukig niet alle arabieren en moslims tegen Amerika.
Want weet je wat ik gevaarlijk vindt? Dat er mensen in dit land zijn die een hele diepe haat hebben tegen Amerika, terwijl dat Amerika nog steeds een bondgenoot van ons is. Dat is hetzelfde als ik als buitenlander in Marokko woon en een diepe haat koester jegens bv. Algerije. En dan ook nog eens vele met mij. Dat kan toch niet?
Bedenk wel dat vele van jullie of je ouders naar Nederland zijn gekomen vanwege economische redenen (want zo kwaad is het niet in Marokko) en dat we de welvarendheid indirect aan de economische omstandigheden van Amerika te danken hebben. Dus hou alsjeblieft op met schelden op Amerika en op het westen.
Anders vind ik dat je weg moet. En een steeds grotere groep autochtonen (maar ook andere allochtonen!!!) vinden dat ook.
Maar het bewijst wel dat Saddam NIET in het bezit was van massavernietigingswapens en biochemische wapens en dat betekent ook dat de VS op valse voorwendselen de aanval op Irak hebben ingezet.
Ik ben blij voor het Irakeze volk dat ze zijn bevrijdt van de tiran Saddam, maar helaas staat hen hetzelfde lot te wachten als Afghanistan! Het land zal niet worden herbouwd en zal in handen van een ander corrupt iemand vallen (als dat nu al niet het geval is)
Dus het gejuich is van korte duur. Het volk heeft een hoge prijs moeten betalen voor hun "vrijheid"!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.