Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn ziana laat me in de steek?????

Pagina's : [1] 2 3

souadke
12-10-2005, 16:41

salaam oe alajkoem help ik zit in de ****... ik trouw op 12 november en wou dit weekend naar mijn ziana om mijn kleedjes uit te kiezen... ik Bel haar nu al 3 dagen dag en nacht en ze neemt niet op ... mijn ziana is miriam van wemmel .. ik begin toch in paniek te raken... heb haar ook al een voice mail achter gelaten .... maar waloe.... haar gezin rinkelt toch wel... wa moet ik doen? kan iemand me helpen ? weet er iemand iets van miriam van wemmel....

zine2000
12-10-2005, 16:54
hey ik ken meriem, normaal is ze een lieve vrouw, raar!! weet je pak gewoon souad van brussel,oulah lieve vrouw, je kan haar zelfst 2weken voor je huwelijk pakken, je kiest je kleedjes een week of 2weken voor je huwelijk want ze heeft altijd nieuwe kleedjes, ze gaat vaak naar marokko,ik raad je haar aan, ze zal je zeker niet in de steek laten!!

souadke
12-10-2005, 16:55
ik zou maar gauw een ander ziana zoeken,want als ze nu al niks laat horen wie zegt dat ze komt opdagen op je bruiloft.succes wow ik weet waar ze woont, dan zal ik haar toch een bezoekje brengen want daar kan ik niet tegen... ik vind geen serieuze ziana meer hoor.... heeft er iemand misschien onlangs haar nog op een trouw gezien.. ik hebz e laatst in september gesproken

Al-hoceimaboy1
12-10-2005, 16:55
Gelukkig heb je geen ziana nodig om te kunnen trouwen !! Maar ja die mensen willen natuurlijk wel allemaal een modeshow zien !!

souadke
12-10-2005, 16:57

hey ik ken meriem, normaal is ze een lieve vrouw, raar!! weet je pak gewoon souad van brussel,oulah lieve vrouw, je kan haar zelfst 2weken voor je huwelijk pakken, je kiest je kleedjes een week of 2weken voor je huwelijk want ze heeft altijd nieuwe kleedjes, ze gaat vaak naar marokko,ik raad je haar aan, ze zal je zeker niet in de steek laten!! het is da normaal is da een kei lieve vrouw drmee dak er van verschiet.... heb je het nr van souad van brussel toevallig...

souadke
12-10-2005, 17:00
Gelukkig heb je geen ziana nodig om te kunnen trouwen !! Maar ja die mensen willen natuurlijk wel allemaal een modeshow zien !! je hebt gelijk hociemaboy maar dat is nu een vand e enige nadelen om een marokkaan te zijn je moet je vasthouden aan de tradities of je bent "verwestert" salaam

souadke
12-10-2005, 17:13
als iemand iets meer weet over miriam van wemmel laat me dan aub iets weten.... groetjes

Glimlachje_4You
12-10-2005, 17:15
Als ik jou was zou ik maar zo snel mogelijk alvast een ander zoeken voordat zij jou in de steek laat zelfs op je bruiloft! ;)

meknessia86
12-10-2005, 17:21
je hebt gelijk hociemaboy maar dat is nu een vand e enige nadelen om een marokkaan te zijn je moet je vasthouden aan de tradities of je bent "verwestert" salaam Kijk dat is iets wat ik niet kan uitstaan aan 'ons Marokkanen'. We denken altijd maar aan wat anderen ervan zullen vinden. Wat kan mij het nou schelen wat anderen ervan vinden:moe: , zolang mijn ouders erachter staan boeit het mij echt niet! Maar goed, dat moest er even uit :o ps: allah y kemel 3alikom bel ghier!

souadke
12-10-2005, 20:09
Kijk dat is iets wat ik niet kan uitstaan aan 'ons Marokkanen'. We denken altijd maar aan wat anderen ervan zullen vinden. Wat kan mij het nou schelen wat anderen ervan vinden:moe: , zolang mijn ouders erachter staan boeit het mij echt niet! Maar goed, dat moest er even uit :o ps: allah y kemel 3alikom bel ghier! allerliefste schattebol je mag je zo druk maken als je wil maar dat is nu eeenmaal de realiteit... en trouwens mijn ouders hangen mij op als ik het niet op de traditionele wijze laat doorgaan...

meknessia86
12-10-2005, 21:21
allerliefste schattebol je mag je zo druk maken als je wil maar dat is nu eeenmaal de realiteit... en trouwens mijn ouders hangen mij op als ik het niet op de traditionele wijze laat doorgaan... Ewa ja verschilt per gezin :D

MaryLady18
12-10-2005, 22:02
ik heb een nr van een ziana. Ze heet Samia en hier is haar nr mss kan ze je helpen??0479 840 661 Ik heb haar kleedjes gezien en ze zijn mooi en ik vond haar make up ook mooi

liefke
13-10-2005, 00:22
met alle respect maar ik had ook meryem van wemmel voor mijn trouw genomen en geloof het of niet ze heeft me ook in de steek gelaten 2 weken voor mijn trouw moest ik op zoek naar een andere ziana, ik hoorde niets dan goeds over haar maar ik ben al de 4 op 2 mpaanden tijd die ze laat stikken ent mooiste is nog mevr wilde mijn voorschot niet terugbetalen. sorry maar ik moet van die dame echt niets meer hebben ik zou je aanraden om dringen maatregelen te nemen en alvast op zoek te gaan naar een andere ziana voor t geval

MaryLady18
13-10-2005, 00:25
Klaag haar aan ja of dreig haar ermee ze zal je schoontjes terugbetalen Met mij lukken die praktijken niet zene

elsally
13-10-2005, 00:32

een vriendin van me heeft ook souad van brussel genomen(rue de brabant)en ze was echt prachtig.heeft echt mooie jurken en verandert je kapsel en make up bij elke jurk.is 1 van de beste ziana s van belgie werkt namelijk ook in nl en marokko enzo veel succes

Pagina's : [1] 2 3