Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verschil Broodbakmachine - Kneedmachine (help aub dringend)

Magrebia
12-10-2005, 10:42

Ik twijfel er namelijk sterk tussen. Ik zou zo vlug mogelijk een machine willen kopen om deeg te kneden, zowel voor lemsemmen, pannekoeken,... als voor marokkaans brood. Wat raden jullie mij aan? Ik was van plan zo een broodbakmachine te halen (is meestal ook veel goedkoper dan een kneedmachine, of niet?) maar ben bang dat het deeg niet goed kneed of zo (ge weet wel, wij met ons stevig Marokkaans brood :hihi: ) Wat raden jullie mij aan? Wat zijn jullie ervaringen met broodbak-/kneedmachine? Alvast bedankt :nijn: Magrebia

Manhattan girl
12-10-2005, 10:47
Ik zou in jouw geval voor een deegmachine gaan. Ten eerste hebben die een groter inhoud en ten tweede kneden die het deeg beter. Een BBM is meer voor kleinere broodjes en hij bakt het gelijk voor je. Mijn moeder heeft ook zo een deegmachine en zou niet meer zonder kunnen.

noona
12-10-2005, 12:41
zo een deegmachine is echt geweldig, ik ben absoluut aan het kijken voor 1. maar die krngen zijn wel duur, 500 600 euro, voor een goeie heb ik gezien in de rue de brabant.