Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werken

Da_flow
09-04-2003, 15:41

Ik zit achter mijn bureau zogenaamd te werken. Onder werken wordt op mijn afdeling (door 1 persoon en dat ben ik) verstaan dat wanneer iemand naar mij kijkt hij/zij moet denken of de illusie moet hebben dat ik heel ijverig aan het werk ben. Nu ik zo druk aan het typen ben lijkt het zelfs erop dat ik zo ontzettend hard aan het werk ben dat ik in aanmerking zou kunnen komen voor de prijs van werknemer van het jaar. Zweetdruppels beginnen zich al lichtelijk op mijn voorhoofd te vormen. Daarom zal ik nu even een koffiepauze nemen. *break* Vanaf het gebouw heb ik een prachtig uitzicht. Ik zit namelijk op 19 hoog en kijk uit over de hele stad. Ooit had ik mij bedacht naar beneden te springen. Ik zou dan eindelijk voelen wat die WTC waaghalzen voelden. Heerlijk openlucht en 19 hoog, wat wil een mens nog meer? Een parachute mischien, ach het leven is veel te kort om stil te staan bij details en kleinigheden.

Hindaatje
09-04-2003, 15:42
Jij verveelt je echt niet op je werk..had ik maar zo'n baantje:rolleyes:

MocroPrinsesje
09-04-2003, 15:46
Hahahaha meskien....:(:(:(

cheima
09-04-2003, 15:47
Makkelijk he zo je geld verdienen :rolleyes:

Da_flow
09-04-2003, 15:54

Vrouwen en werken das pas een combinatie. Ik heb echt respect gekregen voor de wijze waarop vrouwen (geen jongevrouwen of meisjes) de broden, cake“s en niet te eten Marokkaanse (bruiloft) koekjes hardnekkig blijven bakken. Tegenwoordig kom je die wijze van discipline niet meer tegen. Je zult nu ongetwijfeld hebben gemerkt dat ik van de hak op de tak spring, maar zo ben ik eenmaal. Ik vind koekjes bakken ook belangrijk. Maar wat doen jullie eigenlijk in je vrije tijd? Vast bakken jullie geen koekjes, maar werken jullie zogenaamd erg hard aan het werken op zich of aan de studie. Ik zelf heb de ervaring dat ik vaak zij dta ik hard werkte aan vanalles en nog wat, maar nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eignelijk best gelijk heb.

Da_flow
09-04-2003, 16:01
Origineel gepost door cheima Makkelijk he zo je geld verdienen :rolleyes: Je moest eens weten hoe moeilijk het wel niet is om zo je geld te verdienen. Soms loop ik wel 20 minuten voor me uit te staren, zonder ook maar iets te bewegen.

hardtodrive
09-04-2003, 16:04
Ergggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggg

SweetRose
09-04-2003, 16:04
:stoned: bij mij op mijn stage is dat heeeel anders..soms ga ik express ff tien minuten op wc zitten om ff niet te moeten werken :huil: stomme gierige belgen tfoe :zweep:

cheima
09-04-2003, 16:08
:D Origineel gepost door Da_flow Je moest eens weten hoe moeilijk het wel niet is om zo je geld te verdienen. Soms loop ik wel 20 minuten voor me uit te staren, zonder ook maar iets te bewegen. :verdriet: dat wil ook :huil: Ik kom bij jou werken :D :D

cheima
09-04-2003, 16:09
Origineel gepost door zin 'n midar :stoned: bij mij op mijn stage is dat heeeel anders..soms ga ik express ff tien minuten op wc zitten om ff niet te moeten werken :huil: stomme gierige belgen tfoe :zweep: :lol: zo he zo gaar. Op de w.c nog wel :giechel: :giechel:

mimi_tangaouia
09-04-2003, 16:09
Origineel gepost door Da_flow Je moest eens weten hoe moeilijk het wel niet is om zo je geld te verdienen. Soms loop ik wel 20 minuten voor me uit te staren, zonder ook maar iets te bewegen. wahahahahahahha komt me heel bekend voor

SweetRose
09-04-2003, 16:12
Origineel gepost door cheima :lol: zo he zo gaar. Op de w.c nog wel :giechel: :giechel: Ja en weet je wat nog? wij hebben zo'n lift.en soms ga ik er zo een kwartier in..hup eerste verdieping..tweede verdieping..terug eerste, dan gelijkvloers, dan weer eerste, tweede, op den twee ff naart toilet..dan weer eerste, gelijkvloers, eerste, tweede, weer naar eerste, gelijkvloers stap ik dan af...:melig: daar werk ik :rolleyes:

cheima
09-04-2003, 16:18
Origineel gepost door zin 'n midar Ja en weet je wat nog? wij hebben zo'n lift.en soms ga ik er zo een kwartier in..hup eerste verdieping..tweede verdieping..terug eerste, dan gelijkvloers, dan weer eerste, tweede, op den twee ff naart toilet..dan weer eerste, gelijkvloers, eerste, tweede, weer naar eerste, gelijkvloers stap ik dan af...:melig: daar werk ik :rolleyes: hahahha lijkt me echt vreselijk :eek: :eek: :jammer: wat is dat voor iets waar je stage loopt? :confused:

SweetRose
09-04-2003, 16:20
Origineel gepost door cheima hahahha lijkt me echt vreselijk :eek: :eek: :jammer: wat is dat voor iets waar je stage loopt? :confused: :huil: wil je echt ni weten... elke week van hetzelfde...het ganse schooljaar..ajoww ik verheug mij op juni dat het gedaan is...:melig: maar goed...volgend jaar weer van hetzelfde :verdriet: tfoeee stomme slavendrijvers tfoe :zweep: oeff ff mijn hartjuh luchten ..