Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ze3ma hoofdoek

Pagina's : [1] 2

LZN
09-04-2003, 15:02

ik erger mij dood aan de marokkaanse meisje die ze3ma een hoofdoek om doen. Als ze thuis zijn dan hebben ze nog een hoofdoek om maar zodra ze paar meter van hun huis uit zijn dan doen ze snel hun hoofdoek af. Waarom dragen de meisjes dan een hoofdoek. Wat is het nut hiervan dan. Schijnheiligheid is dit. Draag de hoofdoek met je hart/verstand en speel er niet mee.

Masriya
09-04-2003, 15:06
Origineel gepost door thement ik erger mij dood aan de marokkaanse meisje die ze3ma een hoofdoek om doen. Als ze thuis zijn dan hebben ze nog een hoofdoek om maar zodra ze paar meter van hun huis uit zijn dan doen ze snel hun hoofdoek af. Waarom dragen de meisjes dan een hoofdoek. Wat is het nut hiervan dan. Schijnheiligheid is dit. Draag de hoofdoek met je hart/verstand en speel er niet mee Of je draagt het of je draagt het niet is zo simpel :)

maghrabia82
09-04-2003, 15:07
heb je het bij iemand gezien ofzo??

Oem_Lena
09-04-2003, 15:07
Origineel gepost door thement ik erger mij dood aan de marokkaanse meisje die ze3ma een hoofdoek om doen. Als ze thuis zijn dan hebben ze nog een hoofdoek om maar zodra ze paar meter van hun huis uit zijn dan doen ze snel hun hoofdoek af. Waarom dragen de meisjes dan een hoofdoek. Wat is het nut hiervan dan. Schijnheiligheid is dit. Draag de hoofdoek met je hart/verstand en speel er niet mee ze dragen die hoofddoek omdat ze dat moeten doen van hun ouders ik vind dat je een meisje niet moet dwingen om een hoofddoek te dragen,en ik vind dat niet schijnheilig maar zielig dat er zulke ouders er zijn.

maghrabia82
09-04-2003, 15:09

ik vind dat je een hoofddoek moet dragen uit goede intentie.....en bovendien wie houd je voor de gek....ik bedoel allah(sw) kijkt toch mee....

salouanadoria
09-04-2003, 15:09
Draag je derzelf ook een of niet? zoniet, laat die wijven die dat doen hun gang gaan want ze weten niet wat hun te wachten staat op de dag des oordeels. Jij en ik kunnen hier moeilijk over gaan beoordelen omdat het toch geenzin heeft want één die doet dat maar en dat is ALLAH.

Masriya
09-04-2003, 15:14
Origineel gepost door thement ja magrabia genoeg meiden die ik heb gezien. Vandaar dat ik mij er zo aan erger. Masriya "je moet het van je ouders" zoals jij dat zegt nou dat vind ik niet. Een hoofdoek draag je met je hart en ziel. Ouders die hun dochters dwingen zijn niet goed bezig. Want ik ken genoeg meiden die een hoofdoek moeten dragen van hun ouders en die dochters dragen hun hoofdoeken niet als ze paar meters ver weg zijn. Maar alleen zodra ze bijna bij huis zijn huh :confused: dat zei ik niet, ik denk dat je lala_amira2 bedoeld :D

Masriya
09-04-2003, 15:16
Origineel gepost door thement sorry masriya. mijn excuses geeft nix ;)

rachda
09-04-2003, 15:17
Dat is nog nie zo erg als meiden een paar meter van huis hun hoofdoek uit doen...dan worden ze gewoon verplicht van hun ouders.. Maar meisjes die een neger syling hoofdoek dragen met strakke korte kleren....dat vindt ik pas schijnheilig.....en zwaar triest....ze houden hun zelf voor de gek....maar het ergst is nog dat de jongen dan denk sooooooo dat is pas een heilige meisje...kan ik echt nie uitstaan...dat zijn ook de meisjes die het meest gekke dingen doen.....juist van de gene waarvan je het nie verwacht...maar da maak nie uit ze komen zich zelf wel tegen. En ja BOEIE eigenlijk!!!!!

Meryam20
09-04-2003, 15:20
Origineel gepost door rachda Dat is nog nie zo erg als meiden een paar meter van huis hun hoofdoek uit doen...dan worden ze gewoon verplicht van hun ouders.. Maar meisjes die een neger syling hoofdoek dragen met strakke korte kleren....dat vindt ik pas schijnheilig.....en zwaar triest....ze houden hun zelf voor de gek....maar het ergst is nog dat de jongen dan denk sooooooo dat is pas een heilige meisje...kan ik echt nie uitstaan...dat zijn ook de meisjes die het meest gekke dingen doen.....juist van de gene waarvan je het nie verwacht...maar da maak nie uit ze komen zich zelf wel tegen. En ja BOEIE eigenlijk!!!!! Ben het helemaal met je eens, volgens mij denken die meisje met een hoofddoek dat ze een bepaalde status hebben en dat niemand hun toch in de gaten houdt en dat ze alle kunnen maken omdat ze al een hoofddoek dragen!!! Doe het met je hart, anders niet!!! :rolleyes:

HajaQadura
09-04-2003, 15:21
Niet iedereen die het draagt, draagt het uit eigen wil. Jammer, dat wel, maar zo is dat. Het heeft niets met schijnheiligheid te maken, die meisjes zijn dan van thuis uit verplicht om het te dragen en hebben geen andere keuze omdat ze anders niet naar buiten mogen gaan. Waarom houden ze die sjaal gewoon niet om, denk je dan, zo simpel is dat toch? Neen niet hoor. Die meiden voelen zich niet goed met een sjaal aan. Want ze voelen zich er niet klaar voor. Ieder moet wachten tot zij voelt dat ze het echt wilt dragen, en dat ze ook echt het geloof practiseert. Wat heeft het zin om een sjaal te dragen, als je niet eens bidt? Of als je met jongens omgaat? dat vraag ik mij af... Bekijk het anders, als iemand je verplicht om iets te doen waar je geen zin in hebt, dan zul je het ook nooit doen met je hart. En dat is niet de bedoeling van hijaab. Als je ouders je verplichten om een knalroze jas te dragen, en jij vindt die niet mooi en je vindt hem totaal niet passen bij jou, dan doe je die toch ook uit op de hoek van de straat? Wie ben jij dan om te oordelen over meisjes die hun sjaal uitdoen? Draag jij een sjaal, ok goed zo, goed voor jou, maar respecteer de wensen van een ander. Wat ik veel erger vind, zijn meisjes die en sjaal dragen maar met jan en alleman omgaan en tot 22h 's avonds op straat "rondlopen". Think about it. Judge yourself before you judge another.

moiself
09-04-2003, 15:22
Origineel gepost door thement ik erger mij dood aan de marokkaanse meisje die ze3ma een hoofdoek om doen. Als ze thuis zijn dan hebben ze nog een hoofdoek om maar zodra ze paar meter van hun huis uit zijn dan doen ze snel hun hoofdoek af. Waarom dragen de meisjes dan een hoofdoek. Wat is het nut hiervan dan. Schijnheiligheid is dit. Draag de hoofdoek met je hart/verstand en speel er niet mee dat soort meiden leven voor hun ouders en neit voor allah zij denken dat de hoeken die ze zullen krijgen van hun ouders erger zullen zijn dan wat Allah voor hun klaar heeft liggen! ;)

hardtodrive
09-04-2003, 15:28
Je draagt een hoofddoek omdat je zelf aan toe bent en niet omdat je vader het wil. Je moet zelf achterstaan. Je kan niet altijd het spelletje spelen om in de buurt van je ouders op te zetten en als ze je niet meer zien je hoofddoek uit te doen. Wie belazer je eigenlijk. Je hebt alleen je zelf mee en niemand anders. Niet waar?

TwinkleEye_19
09-04-2003, 15:36
Origineel gepost door thement ik erger mij dood aan de marokkaanse meisje die ze3ma een hoofdoek om doen. Als ze thuis zijn dan hebben ze nog een hoofdoek om maar zodra ze paar meter van hun huis uit zijn dan doen ze snel hun hoofdoek af. Waarom dragen de meisjes dan een hoofdoek. Wat is het nut hiervan dan. Schijnheiligheid is dit. Draag de hoofdoek met je hart/verstand en speel er niet mee Thuis ben ik allergisch voor de hoofddoek :D Eerste wat afgaat als ik thuis komt :p

BentFes
09-04-2003, 15:39

Origineel gepost door thement ik erger mij dood aan de marokkaanse meisje die ze3ma een hoofdoek om doen. Als ze thuis zijn dan hebben ze nog een hoofdoek om maar zodra ze paar meter van hun huis uit zijn dan doen ze snel hun hoofdoek af. Waarom dragen de meisjes dan een hoofdoek. Wat is het nut hiervan dan. Schijnheiligheid is dit. Draag de hoofdoek met je hart/verstand en speel er niet mee ja wallah dat irriteerd mij ook mateloos of ze dragen een hoofddoek en dan super strakke kleding en heel kort dat je de hele ass ziet en nog een sigaret in de mond. (sorry als ik iemand heb beledigd) maar daar kan ik me echt boos om maken, doe die hoofddoek dan gewoon af :kwaad: :zwaai:

Pagina's : [1] 2