Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Juigende Mensen In irak

Pagina's : [1] 2 3 4

SmoothScorpio
09-04-2003, 15:01

Juigende arabieren en koerden in de straten van Irak..Eindelijk verlost van die duivel Saddam :auw: ...ben echt blij voor ze :)

Noesajbah
09-04-2003, 15:08
Origineel gepost door SmoothScorpio Juigende arabieren en koerden in de straten van Irak..Eindelijk verlost van die duivel Saddam :auw: ...ben echt blij voor ze :) tuurlijk want nu zijn ze in handen van de ENGEL Bush en Sharon, akbar lihoed!! tuurlijk, ik zou ook moeten gaan juichen!Want hun dagen zijn al afgeteld! :rolleyes: Noesje

SmoothScorpio
09-04-2003, 15:11
Origineel gepost door Noesajbah tuurlijk want nu zijn ze in handen van de ENGEL Bush en Sharon, akbar lihoed!! tuurlijk, ik zou ook moeten gaan juichen!Want hun dagen zijn al afgeteld! :rolleyes: Noesje Ik wistttttt dat mensen dit zouden zeggen. sharon heeft niets met deze oorlog te maken dus waarom noem je zn naam, en bush tzja, geef mij maar liever bush dan saddam. mensen kwamen om van de honger werden vergast werden onderdukt etc onder saddam...dat zie ik onder bush niet zo snel gebeuren

Noesajbah
09-04-2003, 15:18
Origineel gepost door SmoothScorpio Ik wistttttt dat mensen dit zouden zeggen. sharon heeft niets met deze oorlog te maken dus waarom noem je zn naam, en bush tzja, geef mij maar liever bush dan saddam. mensen kwamen om van de honger werden vergast werden onderdukt etc onder saddam...dat zie ik onder bush niet zo snel gebeuren ik zie dat je 19 bent, dus je komt net om de hoek kijken! Niet dat ik heel wat ouder ben, maar als ik zo kijk dan heb ik toch meer over deze wereld dan jij! Jongetje, je moet niet niet alles geloven wat ze tegen je zeggen,. want eens een lihoed altijd een lihoed en die wil altijd het slechte voor een moslim! Lieverd Bush dan Saddam? hmm, dat zeiden ze in afghanistan ook en ijk nu, ze schreeuwen om de taliban, want wat Bush hen aandoet is 100 keer erger! En jongetje, damn, Bush heeft zo duidelijk gezegd dat hij een oorlog voert tegen de islam, want zodra irak in handen is van amerika zal het ten eerste israel erkennen, terwijl Palestina nog steeds niet is erkend door Amerika!! Als Irak in handen is dan gaan ze Iran , Syrie etc aanvallen en dan is het Amerika en israel die aan kop zitten en kijk nu wat erin plaestina gebeurt en dat is slechts het begin!! Noesje

ClaudioLopez
09-04-2003, 15:22

Origineel gepost door Noesajbah tuurlijk want nu zijn ze in handen van de ENGEL Bush en Sharon, akbar lihoed!! tuurlijk, ik zou ook moeten gaan juichen!Want hun dagen zijn al afgeteld! :rolleyes: Noesje ze zijn helemaal niet in de handen van Bush... bush zegt zelf we laten de irakezen zelf hun land en hun politiek opbouwen, zodra de oorlog is afgelopen bemoeit amerika zich nergens meer mee.... :nerd: meer nieuws kijken graag voordat wordt gepraat

SmoothScorpio
09-04-2003, 15:24
Origineel gepost door Noesajbah ik zie dat je 19 bent, dus je komt net om de hoek kijken! Niet dat ik heel wat ouder ben, maar als ik zo kijk dan heb ik toch meer over deze wereld dan jij! Jongetje, je moet niet niet alles geloven wat ze tegen je zeggen,. want eens een lihoed altijd een lihoed en die wil altijd het slechte voor een moslim! Lieverd Bush dan Saddam? hmm, dat zeiden ze in afghanistan ook en ijk nu, ze schreeuwen om de taliban, want wat Bush hen aandoet is 100 keer erger! En jongetje, damn, Bush heeft zo duidelijk gezegd dat hij een oorlog voert tegen de islam, want zodra irak in handen is van amerika zal het ten eerste israel erkennen, terwijl Palestina nog steeds niet is erkend door Amerika!! Als Irak in handen is dan gaan ze Iran , Syrie etc aanvallen en dan is het Amerika en israel die aan kop zitten en kijk nu wat erin plaestina gebeurt en dat is slechts het begin!! Noesje Hahaha wat eeng grappemaker ben jij zeg..komt ie me jongetje noemen terwijl je maar een jaar ouder bent...pff Hahahah anywayz...mensen in afganistan schreeuwen helemaal niet voor de taliban ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt..? (taliban-informant) Ik geloof ook niet wat mensen me zeggen want ik oordeel zelf over situaties ik volg anders mans ideeen niet...ik maak ze zelf. En als laatst...dat amerika syrie en iran zou willen aanvallen is gewoon weg gegis van jou...want je weet helemaal niet wat amerika gaat doen, je zit maar een beetje in het rond te lullen dat weet je zelf ook wel. het is gewoon een feit dat de levens standaard van de mensen in Irak nu veeeeel hoger komt te liggen....en daar gaat het mij om :)

cheetah
09-04-2003, 15:26
Origineel gepost door Noesajbah ik zie dat je 19 bent, dus je komt net om de hoek kijken! Niet dat ik heel wat ouder ben, maar als ik zo kijk dan heb ik toch meer over deze wereld dan jij! Jongetje, je moet niet niet alles geloven wat ze tegen je zeggen,. want eens een lihoed altijd een lihoed en die wil altijd het slechte voor een moslim! Lieverd Bush dan Saddam? hmm, dat zeiden ze in afghanistan ook en ijk nu, ze schreeuwen om de taliban, want wat Bush hen aandoet is 100 keer erger! En jongetje, damn, Bush heeft zo duidelijk gezegd dat hij een oorlog voert tegen de islam, want zodra irak in handen is van amerika zal het ten eerste israel erkennen, terwijl Palestina nog steeds niet is erkend door Amerika!! Als Irak in handen is dan gaan ze Iran , Syrie etc aanvallen en dan is het Amerika en israel die aan kop zitten en kijk nu wat erin plaestina gebeurt en dat is slechts het begin!! Noesje en hoe weet jij nou wie er erger is.. Bush of Sadam.. woon jij in Irak? Woon jij in Amerika?? Hij is 19, maar dat wil niet zeggen dat jij meer dan hem weet omdat jij wat ouder bent. Denk ff na voordat je iets neerzet want dat sloeg werkelijk waar nergens op :rolleyes:

SmoothScorpio
09-04-2003, 15:29
Origineel gepost door cheetah en hoe weet jij nou wie er erger is.. Bush of Sadam.. woon jij in Irak? Woon jij in Amerika?? Hij is 19, maar dat wil niet zeggen dat jij meer dan hem weet omdat jij wat ouder bent. Denk ff na voordat je iets neerzet want dat sloeg werkelijk waar nergens op :rolleyes: vind ik nou ook...en hij is maar een jaartje ouder :giechel: dit vind ik trouwens een hele domme opmerking van jou...tuurlijk is Saddam erger...leef je onder een steen, heb jeje kop in het zand gestoken voor de afgelopen 10 jaar ofzo..?

ClaudioLopez
09-04-2003, 15:31
Origineel gepost door SmoothScorpio vind ik nou ook...en hij is maar een jaartje ouder :giechel: dit vind ik trouwens een hele domme opmerking van jou...tuurlijk is Saddam erger...leef je onder een steen, heb jeje kop in het zand gestoken voor de afgelopen 10 jaar ofzo..? eindelijk iemand die begrijpt dat saddam slecht is...... ja jullie horen het goed! SADDAM IS SLECHT!

Noesajbah
09-04-2003, 15:32
Origineel gepost door ClaudioLopez ze zijn helemaal niet in de handen van Bush... bush zegt zelf we laten de irakezen zelf hun land en hun politiek opbouwen, zodra de oorlog is afgelopen bemoeit amerika zich nergens meer mee.... :nerd: meer nieuws kijken graag voordat wordt gepraat Tuurlijk, zoals je zelf zegt dat zegt Amerika en Amerika zegt heel veel!! Denk jenou werkelijk dat straks daar irakezen aan de macht zullen komen? Dacht het niet, er komt een amerikaan! Dus al ik jouw was, zou ik niet alleen naar de westerse media gaan kijken maar ook de andere kant bekijken! Want nogmaals het zijn allemaal leugens van Amerika, ik zou je adviseren om een keer Al jazeera te kijken, dan zul je de waarheid zien! Noesje

SmoothScorpio
09-04-2003, 15:33
Origineel gepost door ClaudioLopez eindelijk iemand die begrijpt dat saddam slecht is...... ja jullie horen het goed! SADDAM IS SLECHT! ja tochhh...sommige mensen hier hier vinden em goed...en waarom..? omdat ie toevallig een arabier/moslim is...slaat echt nergens op slecht is slecht maakt niet uit wat je bent of niet bent

cheetah
09-04-2003, 15:34
Origineel gepost door SmoothScorpio vind ik nou ook...en hij is maar een jaartje ouder :giechel: dit vind ik trouwens een hele domme opmerking van jou...tuurlijk is Saddam erger...leef je onder een steen, heb jeje kop in het zand gestoken voor de afgelopen 10 jaar ofzo..? Sadam is ook slecht, ik had het over Noesje, wat ze zei, maar tuurlijk is Sadam slecht.. en ik ben het er ook mee eens dat ik liever in het land van Bush zou leven dan van Sadam want wat Sadam doet is helemaal erg. 1. Hij noemt zich een moslim.. denken jullie eens aan: La Illah Illah Allah, Mohammed A rasoualAllah.. vereer geen andere God dan Allah.. Wat Sadam doet.. iedereen moet hem verafgoden anders word je kop eraf gehakt. 2. Hij vermoord onschuldige mensen, kinderen, bejaarden.. Die man mag van mij in de hel branden.

SmoothScorpio
09-04-2003, 15:35
Origineel gepost door Noesajbah Tuurlijk, zoals je zelf zegt dat zegt Amerika en Amerika zegt heel veel!! Denk jenou werkelijk dat straks daar irakezen aan de macht zullen komen? Dacht het niet, er komt een amerikaan! Dus al ik jouw was, zou ik niet alleen naar de westerse media gaan kijken maar ook de andere kant bekijken! Want nogmaals het zijn allemaal leugens van Amerika, ik zou je adviseren om een keer Al jazeera te kijken, dan zul je de waarheid zien! Noesje waarom spreekt al jazeera wel de waarheid dan...leg mij dat eens uit omdat het toevallig een arabische zender is moet alles gelijk waar zijn..? jij bent totaal niet objectief daarom kan jij geen normale mening vormen

Noesajbah
09-04-2003, 15:37
Origineel gepost door SmoothScorpio Hahaha wat eeng grappemaker ben jij zeg..komt ie me jongetje noemen terwijl je maar een jaar ouder bent...pff Hahahah anywayz...mensen in afganistan schreeuwen helemaal niet voor de taliban ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt..? (taliban-informant) Ik geloof ook niet wat mensen me zeggen want ik oordeel zelf over situaties ik volg anders mans ideeen niet...ik maak ze zelf. En als laatst...dat amerika syrie en iran zou willen aanvallen is gewoon weg gegis van jou...want je weet helemaal niet wat amerika gaat doen, je zit maar een beetje in het rond te lullen dat weet je zelf ook wel. het is gewoon een feit dat de levens standaard van de mensen in Irak nu veeeeel hoger komt te liggen....en daar gaat het mij om :) voor jouw informatie ik ben alles behalve een grappenmaker!! en ik heb al aangegeven dat ik niet veel ouder ben dan jij!! En nogmaals jij ziet alleen wat de westerse media je op tv laat zien. Maar ga eens andere kanalen bekijke, daar zul je zien dat de mensen om hulp schreeuwen en dat Amerika alleen voor ellende heeft gezorgd! Gis ik??? Jongen , jongen nogmaals je moet niet alleen kijken wat rtl4 laat zien en wat Bush tijdens zijn toespraken zegt alhoewel hij al vaak genoeg heeft gezegd dat hij een oorlog voert tegen de Islam, wat jij blijkbaar niet wilt geloven! Maar goed , dat moet jij dan maar weten. En je zult zien of de mensen in irak beter af zijn! Jij ziet mensen juichen omdat ze af zijn van Saddam, dat kunnnen een paar honderd zijn terwijl ik duizenden mensen zijn die hem niet kwijtwillen en die geen Amerika in hun land willen, maar dat zullen ze nooit laten zien! dat is politiek JONGEN!!! Je moet niet geloven wat ze zeggen!! Want ze kunen zoveel zeggen! Noesje

SmoothScorpio
09-04-2003, 15:37

Oeps Noesajbah is een zij...verkeerd gelezen Haha

Pagina's : [1] 2 3 4