Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jeuk, jeuk en nog eens jeuk!!!

nadoria_zinador
11-10-2005, 21:37

Asalam mo3alekom broeders/zusters. Ik heb al dagen jeuk op me hele lichaam. Het brand heel erg, en het wordt nog eens rood. Wie heeft dat ook wel eens. Elke keer als ik uit de douche kom, dan zie ik dat het helemaal rood is omdat ik de hele tijd zat te krabben.... Help!!!

galida
13-10-2005, 11:15
misschien ben je ergens wel allergies voor of kan ook aan je bedgoed liggen te lang niet verschoont je moet het minstens 1 keer in de week verschonen, of tenzij je een kat hebt waar het ook anders zou kunnen liggen dan heeft ie misschien vlooien weet niet, dat kan een van de redenen zijn okay beslamma.

Safah83
13-10-2005, 11:17
Ik heb dat ook gehad, en k bleek alergisch te zijn voor een medicijn die ik toen innam... Ik denk dat het een allergische reactie is, ik zou wel ff langs de dokter gaan...die kan je zeker verder helpen;)

nadoria_zinador
13-10-2005, 11:24
misschien ben je ergens wel allergies voor of kan ook aan je bedgoed liggen te lang niet verschoont je moet het minstens 1 keer in de week verschonen, of tenzij je een kat hebt waar het ook anders zou kunnen liggen dan heeft ie misschien vlooien weet niet, dat kan een van de redenen zijn okay beslamma. Het ligt zkers niet aan me bedgoed, want die verschoon ik om de twee dagen. En ik heb geen kat:hihi:... Maar toch bedankt;).

nadoria_zinador
13-10-2005, 11:25

Ik heb dat ook gehad, en k bleek alergisch te zijn voor een medicijn die ik toen innam... Ik denk dat het een allergische reactie is, ik zou wel ff langs de dokter gaan...die kan je zeker verder helpen;) Shokran zuster:).

Samara30
13-10-2005, 12:11
Asalam mo3alekom broeders/zusters. Ik heb al dagen jeuk op me hele lichaam. Het brand heel erg, en het wordt nog eens rood. Wie heeft dat ook wel eens. Elke keer als ik uit de douche kom, dan zie ik dat het helemaal rood is omdat ik de hele tijd zat te krabben.... Help!!! ehm ik heb daar ook veel last van, ik krijg zelfs van die vreemde bultjes die...op een gegeven moment weer vervagen...ik heb van alles geprobeerd omdat het vele oorzaken kan hebben, het kan aan de zeep/douchegel liggen en/of het feit dat je je niet vaak scrubt. Misschien kun je niet tegen het wasmiddel waarmee de baddoeken worden gewassen. En dan zou je ook allergisch kunnen zijn van de bodylotion. Ik ben zelf nog niet naar de huisarts gestapt omdat die mij altijd met advies naar huis stuurt waar ik zelf allang mee ebn gekomen. Ik kan je wel een hele goedde scrub aanraden dat is L'Oreal Exfotonic Exfoliator. Je huid wordt super zacht en ruikt heerlijk....na het scrubben gebruik ik een bodylotion en heb dan geen last van jeuk of iets dergelijks....jammer dat je scrub niet altijd kan gebruiken anders had ik eht echt wel gedaan.

nadoria_zinador
13-10-2005, 15:35
ehm ik heb daar ook veel last van, ik krijg zelfs van die vreemde bultjes die...op een gegeven moment weer vervagen...ik heb van alles geprobeerd omdat het vele oorzaken kan hebben, het kan aan de zeep/douchegel liggen en/of het feit dat je je niet vaak scrubt. Misschien kun je niet tegen het wasmiddel waarmee de baddoeken worden gewassen. En dan zou je ook allergisch kunnen zijn van de bodylotion. Ik ben zelf nog niet naar de huisarts gestapt omdat die mij altijd met advies naar huis stuurt waar ik zelf allang mee ebn gekomen. Ik kan je wel een hele goedde scrub aanraden dat is L'Oreal Exfotonic Exfoliator. Je huid wordt super zacht en ruikt heerlijk....na het scrubben gebruik ik een bodylotion en heb dan geen last van jeuk of iets dergelijks....jammer dat je scrub niet altijd kan gebruiken anders had ik eht echt wel gedaan. Dankje lieverd:).

Samara30
14-10-2005, 11:47
Dankje lieverd:). ashjeh!:goedzo:

mocrogirl_iggi
15-10-2005, 00:44
wajoooww ik ook man soms trek ik wahed pyama aaann oeeff overal jeuk en nee k heb geen kat :D:Dmaar k was een keer naar de dokter geweest wajjjoooww k krab echt veel ik kreeg zo een creme maar was van mint hheet prrikkteeeeeeeeeeeeeeeeeee:eek:k wil nie meer gaan hey:(:Pmaaree bij mij wordt et ook echt rood man:(:(en aan me bedgoed ligt et ook nie:D