Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de Heren!!!

Pagina's : [1] 2

Meryam20
09-04-2003, 14:40

Ik heb gemerkt dat de meningen zijn verschillend. Wat hebben de heren liever: Een meisje met hoofddoek of een meisje zonder???? Ben benieuwd!!!! :D

MocroPrinsesje
09-04-2003, 14:42
:D pff die 60 sec regel:kwaad:

Meryam20
09-04-2003, 14:44
Origineel gepost door MocroPrinsesje :D pff die 60 sec regel:kwaad: Ik word ook helemaal gek van die 60 sec. regel :kwaad:

K_Prone
09-04-2003, 15:06
maar to the point een meisje met hoofddoek natuurlijk. :D

Meryam20
09-04-2003, 15:11

Origineel gepost door misantazaghin maar to the point een meisje met hoofddoek natuurlijk. :D Je weet dat een marokaanse meisje met hoofddoek ontzettend scheinheillig kunnen zijn!!!! Dus je moet niet een conclusie trekken omdat ze een hoofddoek draagt. Je weet namelijk nooit wat er in die hersens zit!!! Het geloof moet immers in het hart zitten!!! :D voor meer info kijk op deze link http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=69834 Ik val hiermee niemand, gewoon een opmerking. Ik heb respect voor meisjes die de hoofddoek met goede bedoelen dragen!!!

moiself
09-04-2003, 15:39
Origineel gepost door Meryam20 Je weet dat een marokaanse meisje met hoofddoek ontzettend scheinheillig kunnen zijn!!!! Dus je moet niet een conclusie trekken omdat ze een hoofddoek draagt. Je weet namelijk nooit wat er in die hersens zit!!! Het geloof moet immers in het hart zitten!!! :D voor meer info kijk op deze link http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=69834 Ik val hiermee niemand, gewoon een opmerking. Ik heb respect voor meisjes die de hoofddoek met goede bedoelen dragen!!! Ik draag zelf ook een hooffoek en neit op de manier die jij hier boven beschrijfd maar tog begrijp ik wat je bedoeld ken er namelijk zat :( :(

Naturel_Beauty
09-04-2003, 15:39
waarom zonder?? Als jullie thuis zijn kan ze hem toch afdoen waarom moeten andere mannen van haar genieten en voor mannen die een vrouw met hoofdoek willen als jullie getrouwd zijn en je haar over kan halen kan ze hem als nog gaan dragen :) voorbeide gevallen een oplossingen Kijk Naar het hartje mannen

hardtodrive
09-04-2003, 15:42
Meisje met hersens vind ik veel belangrijker dan een hoofddoek. Ik vind soms hoofddoek veel mooier dan zonder. Bovendien heeft het ook iets met de islam te maken. Niet waar?

moiself
09-04-2003, 15:43
Origineel gepost door Naturel_Beauty waarom zonder?? Als jullie thuis zijn kan ze hem toch afdoen waarom moeten andere mannen van haar genieten en voor mannen die een vrouw met hoofdoek willen als jullie getrouwd zijn en je haar over kan halen kan ze hem als nog gaan dragen :) voorbeide gevallen een oplossingen Kijk Naar het hartje mannen wowwow mooi gesproken ;)

hardtodrive
09-04-2003, 15:44
Origineel gepost door Naturel_Beauty waarom zonder?? Als jullie thuis zijn kan ze hem toch afdoen waarom moeten andere mannen van haar genieten en voor mannen die een vrouw met hoofdoek willen als jullie getrouwd zijn en je haar over kan halen kan ze hem als nog gaan dragen :) voorbeide gevallen een oplossingen Kijk Naar het hartje mannen Met bovenstaande kan ik leven. Vergeet vooral niet dat de vrouw of man over voldoende hersens moet beschikken.

Najib26
09-04-2003, 16:41
Uiteraard een vrouw met hijab (maar met daarbij behorend gedrag en denkwijze).

K_Prone
09-04-2003, 16:51
Origineel gepost door Meryam20 Je weet dat een marokaanse meisje met hoofddoek ontzettend scheinheillig kunnen zijn!!!! Dus je moet niet een conclusie trekken omdat ze een hoofddoek draagt. Je weet namelijk nooit wat er in die hersens zit!!! Het geloof moet immers in het hart zitten!!! :D voor meer info kijk op deze link http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=69834 Ik val hiermee niemand, gewoon een opmerking. Ik heb respect voor meisjes die de hoofddoek met goede bedoelen dragen!!! daarom klopt de titel van de poll ook niet. ik ga met najib mee..

Najib26
09-04-2003, 16:54
Origineel gepost door Meryam20 Je weet dat een marokaanse meisje met hoofddoek ontzettend scheinheillig kunnen zijn!!!! Dus je moet niet een conclusie trekken omdat ze een hoofddoek draagt. Je weet namelijk nooit wat er in die hersens zit!!! Het geloof moet immers in het hart zitten!!! :D voor meer info kijk op deze link http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=69834 Ik val hiermee niemand, gewoon een opmerking. Ik heb respect voor meisjes die de hoofddoek met goede bedoelen dragen!!! Dat is bij sommige meiden met een hoofddoekje, niet bij meiden met een HIJAB. Ik zal een vrouw met strakke kleding nooit aanspreken voor een huwelijk. Een vrouw met hijab wel. Daarna kom je er achter of ze ook daadwerkelijk praktiseert. PS; Ik vind het zwartmakerij, omdat sommige dames geen hijab kunnen dragen, hebben ze een afgunst in de richting van de dames die dat wel kunnen. Ze weten heel goed dat vrouwen met hijab eerder trouwen, en dat vrouwen met strakke kleding eerder misbruikt worden.

Meryam20
09-04-2003, 17:28
Origineel gepost door Najib26 Dat is bij sommige meiden met een hoofddoekje, niet bij meiden met een HIJAB. Ik zal een vrouw met strakke kleding nooit aanspreken voor een huwelijk. Een vrouw met hijab wel. Daarna kom je er achter of ze ook daadwerkelijk praktiseert. PS; Ik vind het zwartmakerij, omdat sommige dames geen hijab kunnen dragen, hebben ze een afgunst in de richting van de dames die dat wel kunnen. Ze weten heel goed dat vrouwen met hijab eerder trouwen, en dat vrouwen met strakke kleding eerder misbruikt worden. Ik maak niemand zwart dat ten eerste!!!! :kwaad: Ik hoor best vaak dat marokaanse mannen met de opmerking komen " ik heb liever een meisje met een hoofddoek / hijab" maar het komt best vaak voor dat de hoofddoek of hijab niet met de juiste intentie wordt gedragen. Ik denk niet dat je dat aan de buitenkant kan zien, een marokaans meisje kan een hoofddoek/ hijab dragen omdat ze gedwongen worden. Nogmaals ik waardeer die meisje echt!!! heb er ook ontzettend veel respect voor als ze het met de juiste intentie doen, en niet om sneller te trouwen, voor de ouders ect. P.s. Naijb ik dacht dat het Haram was om een meisje op straat aan te spreken voor een huwelijk dat ging toch via de verzorgers van het meisje?????? En denk je nou echt dat een moslima tegen jouw begint te praten???? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2