Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagd?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

LZN
09-04-2003, 13:36

ben je nog maagd? wat zijn de menigen van de mannen???????? en wat verstaaan jullie onder een MAAGDELIJKE ****???? latersssssssssssssssssssssssssssssssssss.

ouarzazategirl
09-04-2003, 13:47
volgens mij weet je wel wat maagd zijn is. en ik denk dat tegenwoordig de jongens nog wel een vrouw willen die nog maagd is. maar ja tijden veranderen, en de mensen ook.

aziza20
09-04-2003, 13:50
Ja...ben nog niet getrouwd natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat ik versta onder maagdelijkheid is dat je voor het huwelijk geen contackt hebt gehad met jongens...zowel....betasten enz... voor mij is dat zina..en dat hoort niet onder maagdelijkheid!!!!! alleen maar de enige man......mag dat en kan dat doen!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai: duidelijk????

islamlove
09-04-2003, 13:55
Origineel gepost door Iemand_007 neee ik bedoel maagdelijk **** ..... wat versta je daaronder beste zuster ik versta er daar onder dat je nog nooit in bed bent geweest en met iemand hebt gedaan en ja tegen woordig zijn er bijna geen jongens die niet meer maagd zijn en zeker heb je er ook meisjes tussen maar ja laten we hopen inchallah dat ze weten waar ze mee bezig zijn en hun op de rechte pad volgen. maar ja vergeet niet dat er een iemand is die het weet (allah swt ) liefs je zuster in de islam

islamlove
09-04-2003, 13:57

Origineel gepost door islamlove beste zuster ik versta er daar onder dat je nog nooit in bed bent geweest en met iemand hebt gedaan en ja tegen woordig zijn er bijna geen jongens die niet meer maagd zijn en zeker heb je er ook meisjes tussen maar ja laten we hopen inchallah dat ze weten waar ze mee bezig zijn en hun op de rechte pad volgen. maar ja vergeet niet dat er een iemand is die het weet (allah swt ) liefs je zuster in de islam typ foutje: met niemand hebt gedaan

soennia83
09-04-2003, 15:18
assalaam mu3alikom warahmattolah Ik sluit me helemaal aan bij Aziza20! Er zijn namelijk veel meisjes die alles toestaan, behalve dat wat haar maagdelijkheid zou schaden. Dat noem ik geen maagd. Een Maagd is een meisje dat zich niet laat betasten e.d! Allah is alwetend! wasalaam mu3alikom wr wb een zuster in de islam

sweetsara
09-04-2003, 17:42
HE IEMAND007 HOE KOM JE EROP? TOCH GEEN SLECHTE DINGEN GEDAAN??????????????????????? VEEL LIEFS

ELHASS_NO
09-04-2003, 18:50
ik ben geen maagd en mijn aanstaande hoeft dat ook niet te zijn, t' zou erg hypocriet zijn als ik zou eisen dat ze dat wel is, terwijl ik allemaal dingen heb gedaan die verboden zijn.

Mariampjee
09-04-2003, 18:53
Origineel gepost door ELHASS_NO ik ben geen maagd en mijn aanstaande hoeft dat ook niet te zijn, t' zou erg hypocriet zijn als ik zou eisen dat ze dat wel is, terwijl ik allemaal dingen heb gedaan die verboden zijn. Inschallah ...Word je Alles Vergeven ...Zodra je Je op Het Rechte Pad Bevindt...

ELHASS_NO
09-04-2003, 19:17
Inchallah. Ik ben aardig op weg.

Soefy
09-04-2003, 19:28
Origineel gepost door Iemand_007 ben je nog maagd? wat zijn de menigen van de mannen???????? en wat verstaaan jullie onder een MAAGDELIJKE ****???? latersssssssssssssssssssssssssssssssssss Why do you wanna know.. :confused: Onderzoekje.. :D

Soefy
09-04-2003, 20:37
Origineel gepost door ALHOCEIMATHUG25 tegenwoordig vragen jullie veel geld voor de bruidschat als je echt van je man houd dan zou je niet zo veel vragen 4000 euro is best veel dan nog mega trouwfeest dan ben je al 10.000 of 12.000 euro kwijt voor mij hoogste bedrag bruidschat is 2500 is genoeg aan goud maagdelijk heid van haar krijg ik toch :zwaai: 2500 euro :confused: Good luck :goedzo: with finding a girl...somewhere in the mountains.. :D

ELHASS_NO
09-04-2003, 20:38
ja man, ze vragen echt VEEL tegenwoordig, een voetbalmaatje van mij heeft afgelopen weekend 5000 EURO neergeteld. Hij vertelde mij dat het bij de familie van dat meisje traditie iets is ofzo dat HIJ de HELE bruiloft betaalt. Hij moet alles betalen. belachelijk, toch ?? Voor mij hoeft het niet hoor, ik zou zeggen samen betalen (tenzij ze niet werkt, studeert ofzo) anders blijf maar bij je pappa. die maagdelijkheid van ze is echt geen geld waard hoor, als voor de rest alles klopt vind ik het al goed. het leven kan soms zo simpel zijn.

JongeDame
09-04-2003, 20:46
Dit onderwerp is zo langzamerhand versleten, aangerand, met een tank bewerkt, die weer in z'n achteruit is gezet en nogmaals d'r overheen gewalsd is en vervolgens uitgekotst..... En vervolgens is dit proces achtereenvolgens maanden lang volgehouden door mensen die maar niet uitgekeken en uitgepraat raken over het feit dat 'SEX voor het HUWELIJK, verboden is m.a.w. 'HARAM'. Dus accepteer dat maar gewoon en probeer niet met deze zinloze topics de gemoederen bezig te houden met zaken waar me zusje van 9 een hele spreekbeurt over kan houden....Triest en slaapverwekkend :o En voor de mensen die zich aangevallen gaan voelen..... take a hike.... Greetz J.D.

Meditel22
09-04-2003, 21:01

Ik ben Vissen en geen Maagd :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20