Bekijk originele versie : Vanaf hoeveel maanden begon je kind te lopen?
Mijn Amintje begon vrij vroeg te staan en langs meubels te lopen (met 8,5 mnd), de consultatiearts zei dat hij dan ook snel zal gaan lopen...maar nu nog met zijn bijna 12 maandjes loopt ie niet :moe:
Hij kan wel zonder zich vast te houden staan, maar zet geen stapjes.
Het dochtertje van mn vriendin begon al met 9 maanden te lopen, ik weet dat elk kind anders is. Maar zou me toch interesseren op welke leeftijd jou kind is begonnen met lopen, en hoe het begon.
chaouniah
11-10-2005, 11:42
dat is voor ieder kind verschillend mijn eerste zoon liep met 12 maanden en mijn 2e zoon liep met 15 maanden.
badparel
11-10-2005, 11:52
mn drie kids liepen allemaal met 13 maanden maar konden ook al met ongeveer 8 maanden staan met meubels
een_marokkaanse
11-10-2005, 11:56
Mijn zusje, is lang gelden is begonnen met lopen op haar 8e maand echt grappig zo'n kleine ukepuk!!
mijn dochter liep met 13 maanden voor het eerst.
ze begon eerst met kleine stukjes lopen en dan viel ze na een tijdje ging ze gewoon lopen.
Mijn zusje, is lang gelden is begonnen met lopen op haar 8e maand echt grappig zo'n kleine ukepuk!!
Ach, wat lief :love:
PASSARELLA
11-10-2005, 12:30
Mijn schatje, liep al met 7 maanden bij de meubels, en met 1 jaar liep ze helemaal :D
AlwaysYours
11-10-2005, 12:38
Die van mij liep met 13 maanden.
Maar zegt niks hoor. Er zijn kinderen die met 1,5 jaar nog niet lopen.
Komt allemaal goed
mijn zoontje begon met 1 jaar net te kruipen hij is nu 16 maanden en begint nu pas met de meubels te staan en om de tafel te lopen.
Ze kunnen dat toch niet voorspellen hoor, wantr mijn zoontje liep al heel snel langs de meubels, maar pas met 1 jaar ging ie los 4 stappen doen en pas daaaaarna echt lopen. Maak je niet druk hoor, want elk kind is anders, de een praat snel, de ander loopt snel.
M.
Ze kunnen dat toch niet voorspellen hoor, wantr mijn zoontje liep al heel snel langs de meubels, maar pas met 1 jaar ging ie los 4 stappen doen en pas daaaaarna echt lopen. Maak je niet druk hoor, want elk kind is anders, de een praat snel, de ander loopt snel.
M.
Ik maak me daar helemaal geen zorgen over!
Maar zou hem zo graag zien lopen:o Ach, vroeg of laat gaat het toch gebeuren insch'allah. Nog een beetje geduld hebben...
chimenne
11-10-2005, 18:14
Mijn jongste met 10 maanden , en mijn oudste met 11 maanden.
oem_mujahid2
11-10-2005, 18:21
Mijn jongste met 10 maanden , en mijn oudste met 11 maanden.
Masha Allah ze waren er lekker optijd bij!!
Ik hoor heel vaak dat meisjes sneller met de ontwikkeling (bijv. lopen, praten...) zijn dan jongetjes...En deze theorie zou wel kloppen als ik de kindjes in mijn omgeving vergelijk...
ik zelf liep met 10 maanden lekker vroeg hihi
en mijn zoontje kruipt nu al sinds bijna een maand, dus met 6 maanden... hij trek laden open, gaat naar stopcontacten, en hij is nog zo klein, komt de keuken in om de bezem te pakken:moe: wel vermoeiend, maar zeer leuek ervaring hihi...
als hij loopt zal ik het melden:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.