Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sex Bij Dames Kifech

LZN
09-04-2003, 11:40

hallo allemaal ik heb een vraag voor de dames onder jullie?????? de dames die al sex voor het huwelijk hebben ik heb een vraag waarom hebben jullie dat gedaan ik bedoel daar niet mee negatief maar ik ken veel meiden en die hebben er spijt van want met wie ze het hebben gedaan is het meteen uitgegaan dus wat bleek nou het ging om de sex maar waarom laten jullie helemaal open op dat moment wat voel je dan?????? ik zeg niet van dat het erg is ofzo want ik laat iedereen in hun waarde maar ik denk dat de meeste er spijt van hebben en die er geen spijt van hebben hoezo dan. asje geen berichten van mafkees wat denk je wel enzo maar ik wil het gewoon weten en hoe jullie het gaan doen als jullie gaan trouwen want zeg eerlijk een jongen zoekt een meid die nog geen vrienden heeft gehad meestal als ik het niet vekeerd heb en niet naar bed is gegaan....... ;) ik hoop dat je niet boos word op mij ofzo maar is een normaal vraag en onderwerp de :zwaai: kissss from karim PS KOM NIIET MET VERHALEN IK LAA HET DICHT NAAIEN WANT MISSCHIEN WEET HIJ HET NIET MAAR HOWA ALLAH WEET EN ZIET ALLES WANT DIE HEBBEN WE WEL VAKER GEHOORD.

Itsjustme
09-04-2003, 11:45
er is dan iets niet goed in die boven kamer!!!! waar blijft je dignity ladies kom op!!!!!!! be a real lady

Miss_Banana
09-04-2003, 11:45
Eerlijk????? Ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel meiden zullen reageren die dat hier openlijk gaan vertellen!

Angel
09-04-2003, 11:46
wat dacht je van de waarheid vertellen? Het komt toch eens uit. Waar het om gaat is dat je berouw toont en vergeving vraagt aan Allah(swt) Een man zal je moeten accepteren om wie je bent en niet om wat je bent. Ik heb weinig zin op het maagd zijn in te gaan. Want zoals iedereen weet geldt dat voor zowel de man als de vrouw. Als iemand van je houdt om wie je bent, zal hij je ongeacht de situatie accepteren. En als hij dat doet zal hij nog een beloond worden.

Itsjustme
09-04-2003, 11:59

Karim helaas kan je geen pm ontvangen dus ik reageer even in het openbaar kijk,waarom eerst doen en dan spijt krijgen?? je weet toch wat je doet?? Allah (swt) heeft je toch een gezond verstand gegeven.... ik zou zeggen use them... die meiden die bij jou huilen hebben er toch zelf voor gekozen niemand heeft ze gedwongen toch??? want dan is het een ander verhaal je kan deze topic ook veranderen in dames & heren sex kifesh?? Want voor zover ik weet mag het bij beide niet anywayzz karim ieder zijn eigen leven ik bemoei me nergens mee ik geef slechts mijn mening je maagdelijkheid is je TROTS!!! en wie iets wil doen doet het gewoon niets of niemand kan diegene dan nog stoppen ik zou zeggen . Een meisje let op haar zelf kan niemand anders voor haar doen. Dus weet wat je doet!! beslemma

Sahra22
09-04-2003, 12:07
Man en vrouw dienen maagd te blijven, maar vooral de vrouw dient hier op te letten, daar zij er altijd op wordt aangekeken in de praktijk! Ik begrijp gewoon niet wat sommige vrouwen er toe doet leiden, hun benen te spreiden vóór het huwelijk! En wat ik dan het meest hypocriete vind, is dat ze dan meteen daarna even langs wippen bij het ziekenhuis voor een maagelijkheidscosntructie. Kies je voor sex voor het huwelijk, dan vind ik ook dat je de consequenties daarvoor in acht dient te nemen.

Lady_moi
09-04-2003, 12:10
ik heb nog nooit een vriendje gehad lalalala...maar meisjes die het al hebben gedaan :( :jammer: geef je maagdelijkheid weg aan iemand waar je van houd en waar je u leven mee wilt delen en neit voor het huwelijk

Zin_Rabat
09-04-2003, 12:41
Origineel gepost door angel21 wat dacht je van de waarheid vertellen? Het komt toch eens uit. Waar het om gaat is dat je berouw toont en vergeving vraagt aan Allah(swt) Een man zal je moeten accepteren om wie je bent en niet om wat je bent. Ik heb weinig zin op het maagd zijn in te gaan. Want zoals iedereen weet geldt dat voor zowel de man als de vrouw. Als iemand van je houdt om wie je bent, zal hij je ongeacht de situatie accepteren. En als hij dat doet zal hij nog een beloond worden. :goedzo:

MaDaM_OujDa
09-04-2003, 12:46
ja je hebt sommige meisjes dat het wouden proberen. dat ze dus nieuwsgierig waren. en als ze het lekker vonden dan doen ze het nog een keer en als ze er spijt van hebben en gaan ze het dicht naaien.. zulke meisjes zijn STUPID! :D maar goed iedereen zijn eige keus en trots :zwaai: