Bekijk originele versie : vrouw snijdt penis van echtgenoot af
Oem_Lena
09-04-2003, 11:21
Taiwanese vrouw snijdt penis van echtgenoot af
08 april 2003, 15:00:17
TAIPEI (IPB) - De argwaan van zijn echtgenote heeft een man in Taiwan dinsdag zijn penis gekost. De vrouw van de 51-jarige man sneed zijn geslachtsdeel af omdat zij vermoedde dat hij een verhouding had.
Het slachtoffer lag volgens de politie te slapen toen zijn echtgenote tot haar daad kwam. Nadat ze de penis door de wc had gespoeld, sloeg de vrouw op de vlucht.
De 17-jarige zoon van het echtpaar, die in een andere kamer lag te slapen, werd gewekt door het geschreeuw van zijn vader. ,,Ik rende de kamer binnen en vond mijn vader in bed, bedekt met bloed. Toen heb ik een ambulance gebeld'', verklaarde de zoon tegenover verslaggevers.
In het ziekenhuis werd de wond van de man gehecht. Volgens doktoren is zijn toestand stabiel. De vrouw is nog voortvluchtig.
Mouniyah
09-04-2003, 11:24
Lijkt wel bruiloft aan zee!!! :zwaai: (voor degenen hier die behalve yasmina.nl ook boeken lezen!!!)
DIT NOEM IK PAS GIRRRRRRRLPOWURRRRRRR
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Wat een brute moord! Arme tinkiwinki! :)
Miss_Banana
09-04-2003, 11:33
Origineel gepost door Mouniyah
Lijkt wel bruiloft aan zee!!! :zwaai: (voor degenen hier die behalve yasmina.nl ook boeken lezen!!!)
Van Abderkader Benali. Vond m niet zo!
Maar wel een GRUWELIJK daad van die vrouw!!! Die heeft echt BALLEN!
Lella_Hafsa
09-04-2003, 12:04
wajoooooow wat een gevaarlijke vrouwtje!!
ALARM ALARM MANNEN!!!!! Pas op met wie je trouwt, er bestaan nog een stuk of duizend vrouwen als haar heheheheh... gelukkig ben ik geen man!!
tsjonge jonge waar gaat deze wereld heen?!
HalfBlood
09-04-2003, 12:06
:schok: La hawla wa la quwatta illah billahi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.