Bekijk originele versie : Ik haat mannen als het om het trouwen gaat!!!
Sanae_23_
09-04-2003, 11:05
Hallo Allemaal
Ik haat mannen als het om het trouwen gaat.. :kwaad:
Zodra ik een normaal contact met iemand heb bijvoorbeeld met mijn neven of kennissen dan kan ik goed met ze praten en lachen maar zodra ik merk of zodra ze iets zeggen over het trouwen dan haat ik ze gelijk en wil niks met ze te maken hebben..
Herkend iemand van jullie dit????? of ben ik de enige???
Alvast bedankt voor jullie reacties
Groetjes San :zwaai:
Ja, maar wat zeggen ze dan waar jij zo geïrriteerd van raakt?
:watte?: ehumm ik snap het :confused: niet
Sanae_23_
09-04-2003, 11:28
Hai Sahra
Origineel gepost door Sahra22
Ja, maar wat zeggen ze dan waar jij zo geïrriteerd van raakt?
Ze hoeven alleen maar over trouwen te beginnen,, eerlijk is eerlijk ik heb heel veel goeie jongens die me mijn hand hebben gevraagd of het nog wilden doen laten gaan.. en soms weet ik het zelf ook niet wat er met mij aan de hand is,,
He bedank voor je reactie
Groetjes San
Sanae_23_
09-04-2003, 11:29
Hai cheima
Origineel gepost door cheima
:watte?: ehumm ik snap het :confused: niet
wat snap je niet???
Groetjes San
Origineel gepost door Sanae@23
Hallo Allemaal
Zodra ik een normaal contact met iemand heb bijvoorbeeld met mijn neven of kennissen dan kan ik goed met ze praten en lachen maar zodra ik merk of zodra ze iets zeggen over het trouwen dan haat ik ze gelijk en wil niks met ze te maken hebben..
Het is toch beter als ze over trouwen beginnen, dan dat ze een haramrelatie met je willen?
Ja, maar als ze alleen willen trouwen terwille van een verblijfsvergunning, dan is dat ook haram!
Origineel gepost door Najib26
Het is toch beter als ze over trouwen beginnen, dan dat ze een haramrelatie met je willen?
Hier wil ik even op reageren: Je hebt relaties en je hebt relaties.. Dat iemand een relatie aangaat met iemand anders dan hoeft dat niet te betekenen dat het haram moet zijn, Het gaat erom wat voor een relatie het is.. ALs je iemand beter wilt leren kennen dan moet je het zo doen dat het geen zonde voor hun allebei is, snap je?
Ik snap ook wat jij bedoellt in wat je schrijft, maar ik ben het er niet mee eens dat je zegt dat het beter is om als ze over trouwen beginnen dan een haramrelatie aan te gaan.. Voor het zelfde geldt dat ze het zelf net zo goed niet serieus nemen, You never Know!!
Beslamma :zwaai:
Atlas_Gebergte
09-04-2003, 11:48
Ik ben het helemaal eens met Najib26, ga geen haramrelatie aan!!!!!!!
Sanae_23_
09-04-2003, 11:55
Salaam Allemaal
Bedank allemaal voor jullie reacties..
Of ze een verblijfsvergunningen? Ja die hebben ze wel..
Of ik ze haat? Nee dat is het ook niet maat ik haat het als het ze over trouwe beginnen ik wil gewoon niks over trouwen horen hoewel ik wel op leeftijd ben om te gaan trouwen,,,
En zoals ik al eerde zei : er zijn hele goeie jongens met een hele goeie toekomst, die geen slechte dingen doen en die wel bidden en zo bij mij thuis geweest die ook door mijn ouders geaccepteerd zijn en ik niet,,,
Het is ELMAKTAB denk ik..
Nogmaals bedankt voor jullie reacties
Groetjes San
Waarom heb je dan nee gezegd als ze alles hebben? Als je 17 zou zijn, dan kan ik het begrijpen. Maar jij wilt gewoon niet trouwen?
Sanae_23_
09-04-2003, 12:04
Hai Najib
Ik heb het niet over de ralaties maar die zijn puur mijn neven of kennissen dus er is geen sprake van een relatie,,,
dat ze in eens over trouwen beginnen betekend dat we daarvoor een ralatie hadden of wat dan ook,,
Groetjes San
khadija84
09-04-2003, 12:09
Origineel gepost door Sanae@23
Hallo Allemaal
Salem meissie,
ik weet precies wat je bedoelt, maar vind je " haat" nou niet tever gaan??
Ik bedoel als je neef of welke illegaal dan ook met je wil gaan trouwen, dan keur je het af and that's it!! En je neemt ook nog even afstand saffie..klaarr......Maarrrr HATEN?????......a willie doe normaal man, weet je uberhaupt wel wat dat woord noo precies inhoud lieverd???
En verder geef ik je als tip mee>>>>>Zeg NEEEE..... en ga weer verder met je leven......
:zwaai:
Sanae_23_
09-04-2003, 12:12
Waarom heb je dan nee gezegd als ze alles hebben? Als je 17 zou zijn, dan kan ik het begrijpen. Maar jij wilt gewoon niet trouwen?
Nou Najib
Dat is juist de reden waarom ik deze topic heb geopend,, als ik het wist had ik het niet gedaan,,, ik weet het niet..
Ik heb heel goed erover na gedacht waar het aan zou kunnen leggen maar ik kan echt geen oorzaak vinden,,
het probleem is niet alleen dat ik niet wil trouwen maar het lukt op een of ander manier niet..
mijn ouders hebben ook vaak tegen me gezegt dat ik het aan hun moet over laten,, maar dat ik kan ik niet,.. iets houd me tegen,,, de vraag is alleen WAT??????
Groetjes San
Lella_Hafsa
09-04-2003, 12:15
Meissie dat is nog niks vergeleken met mij en mijn zussen!!!!
Zodra mijn tantes er zijn beginnen ze gelijk over dat hun zonen oud zijn, en dat mijn moeder mooie dochters heeft en blablabla, je weet marokkaanse vrouwtjes. Je moet gewoon laten merken dat je niet wilt, klaar, punt. Dus sis blijf vooral jezelf! en trouw niet met iemand die je niet wilt!! Je gaat wel je hele leven met diegene delen, en dat is niet fijn als je hem niet eens kan uitstaan! Ewa meissie ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je de ware jacob ooit zal ontmoeten! Insha Allah...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.