Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ...mijn hoofddoek....help..

LZN
09-04-2003, 09:23

salaam allemaal broeders en zusters ik zit met een probleem.... ik draag sinds pas een hoofddoek, maar ik heb er erg last van... mijn huid raakt namelijk helemaal geirriteerd en het geeft een brandend gevoel.. :huil: mijn vader zei dat als ik er last van had dat ik hem dan maar af moest doen.....maar ik vind dit erg moeilijk... en ik weet ook niet of allah dit zal accepteren... ik heb er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat mijn huid beter werd. ik ben naar de dokter geweest, ik heb mediceijnen gehad, maar die helpen niet. wie kan mij helpen met een oplossing? alvast bedankt voor jullie hulp xxx samira :zwaai:.

Noesajbah
09-04-2003, 11:32
Origineel gepost door MissOogappeltje Het kan zijn dat je niet tegen een bepaalde stof kan dus neem een andere stof! lah ishafiek! :goedzo: Maar doe hem nooit af. Je zult rijkelijk beloond worden insha allah. heb geduld!! Inna Allahoe ma3a a sabirien Noesje

minora
09-04-2003, 11:35
je kunt inderdaad een andere stof proberen. had dat ook.

Lella_Hafsa
09-04-2003, 11:52
De Pijn is voor even, maar wel een eeuwige Beloning... Als ik in zo een situatie zat als jij, dan zou ik een andere stof proberen. Ik hoop dat het goed komt Insha Allah...

HalfBlood
09-04-2003, 12:00

jahanam is veel en veel warmer.. ;).

touzine
09-04-2003, 12:03
´tis gewoon ff wennen.........

masterabdel
09-04-2003, 12:12
ja zeker ff wennen waha.....

qwatra
09-04-2003, 12:15
salaam, Ik denk dat het van huid tot huid hangt, bij mij doet ie helemaal niet pijn en kheb 'm ook maar net , maar wat ik raar vind, is dat je vader zegt dat je em dan moet afdoen, dat zou mijn vader nooit zeggen, mijn vader heeft liever dat zen dochter met pijn rondloopt, dan dat ze haar hoofddoek zou afdoen, ik wou even zeggen dat dat het laatste zou zijn dat men vader zou zeggen, had je vader daar een reden tot, ik wil ook wel even zeggen, dat ik noch jou noch je vader aanval, maar ik wou het gewoon effe weten, maha salama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lady_moi
09-04-2003, 12:15
andere stof meisje

PerfectTangawia
09-04-2003, 14:36
Origineel gepost door Lella_Hafsa De Pijn is voor even, maar wel een eeuwige Beloning... Als ik in zo een situatie zat als jij, dan zou ik een andere stof proberen. Ik hoop dat het goed komt Insha Allah... JE WENT AAN DE PIJN... later voel je er niets meer van.. en waar heb je precies pijn??? TANGAWIA