Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Ik mis je



Pagina's : [1] 2

06-05-2002, 09:46
Ik mis je hoewel ik nog steeds van je hou, ik mis jouw lach die jij mij gaf, zodra je me zag. ik mis je mooie bruine ogen waarvan ik zeker weet dat ze niet hebben gelogen, ik mis de dagen waarin we elkaar dag na dag zagen, ik mis het oogcontact dat ik met je had en waardoor ik de wereld om me heen vergat, ik mis gewoon alles aan je, ik wou dat je hezelfde voelde voor mij!!!

06-05-2002, 09:56


ja zeker meid, ik heb een jongen leren kennen in marokko en ja hij gaf me wel zijn nr maar bleek dat ik een nieuw nr heb en hij ook dus is mijn contact met hem zegmaar verbroken en hij komt namelijk uit antwerpen dat is ook best wel ver hiervandaan maar ja dat was het zo'n beetje, mischien dat je hem kent of zo hij heet namelijk melik en hij is berbers.

06-05-2002, 10:34
ja ik ben zeker een meisje hahahaha maar dank je dat je gerageerd heb en ik hoop ook dat ik hem weer zal zien, maar mohiem als iemand hem kent hoop ik dat die gene me kan helpen
groetjes een nadorriagirl

06-05-2002, 11:05
Een meisje....

Verdikkeme ik wou bijna vragen of je nie toevallig iglesias heet hihiihihi
Hij meid sterkte verders..


Love hurts!!

Groetjes,

Amina

06-05-2002, 11:34


he damens waarom denken jullie dat ik een jongen ben? ik bedoel maar ik ben een meisje hahaha

06-05-2002, 11:39
he ik wou dit nog even kwijkt, komt niemand uit belgie?? kan niemand mij helpen???

06-05-2002, 11:47

Citaat:
Origineel gepost door Enrique
ja zeker meid, ik heb een jongen leren kennen in marokko en ja hij gaf me wel zijn nr maar bleek dat ik een nieuw nr heb en hij ook dus is mijn contact met hem zegmaar verbroken en hij komt namelijk uit antwerpen dat is ook best wel ver hiervandaan maar ja dat was het zo'n beetje, mischien dat je hem kent of zo hij heet namelijk melik en hij is berbers.
ja melik hij is berbers kun jij me ook zeggen waar ergens in Maroc misschien is hij kennis van mij en ja uit Antwerpen,en kun je ook zeggen hoe oud hij is???dan weet ik je het zeker te zeggen meid!
Thala
Beslama
Greetings from

06-05-2002, 11:58
nou is best wel kort is 18 jr en woont in ewarwie en het is een heel lieve jongen ik hoop dat je hem kenten zijn achternaam is volgens mij eljakoubi groetjes een nadoriia

06-05-2002, 12:00
ik heb familia van moederskant met die naam, in belgie

Brussel, en dendermonde

06-05-2002, 12:03
hij woon in habboken of zoiets woont jouw fammilie daar ook of niet mischien is wel je familie kan.

06-05-2002, 12:08

Citaat:
Origineel gepost door Enrique
hij woon in habboken of zoiets woont jouw fammilie daar ook of niet mischien is wel je familie kan.
Je hebt het over Hoboken neen volgens mij ken ik hem niet zijn achternaam was El Imrani en trouwens hij is 22jaar , hij is langer en heeft kort gespiekd haar. sorry ik heb dit ook meegemaakt en ik maakt dit nog mee maar bij mij zit het verhaal wat anders in elkaar

06-05-2002, 12:15
oh nou jamila maakt niets uit maar alfast bedankt dat je wou helpen en ik hop dat iemand anders mij kan helpen, ik hoop dat er mensen zijn die hem wel kennen, want ik wel heel graag weten hoe hij namelijk inmekaar zit alfast bedankt
groetjes nadoria

06-05-2002, 15:56


halloo zijn er geen belgen meer hier komen ze niet of zo??? kan niemand mij helpen???? nou ik hoor het nog alfast bedankt
groetjes nadoria

06-05-2002, 16:19

Citaat:
Origineel gepost door Enrique
halloo zijn er geen belgen meer hier komen ze niet of zo??? kan niemand mij helpen???? nou ik hoor het nog alfast bedankt
groetjes nadoria
Er zijn hier nog belgen zoals Nadia25,Emshoom,Mohammed Justice,Eestee Lauder,Star,Leila19,Pablo Escobar,foudie,.... stuurt hen eens een privé bericht en vraagt het aan aan hun.
Ik zelf ken die jongen niet veel succes nog.




Beslama

06-05-2002, 16:23
he stille alvast bedankt voor je antwoord ik ze wel een prive bericht sturen dank je
groetjes moi

Pagina's : [1] 2