Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een leven...de waarheid of niet?

f-gurl
09-10-2005, 18:36

heej mensen ik plaats hier effe iets wat een meisje op een andere site heeft geplaatst het zet je aan het denken;)>> De tattoo Ik was 15 jaar en liep langs de tattoo shop en zag mn eerste tattoo al gepresenteerd in de etalage.... waarom niet ben binnen gestapt en heb em gezet..... De pijn was onverdraagelijk maar tegelijkertyd ook ontzettend lekker een zachte tinteling over mn hele leven... de zweet die langzaam over mn voorhoofd naar beneden druppelt............... 30 minuten later was die klaar.......................... toen ik 16 jaar was kwam de volgende toen ik 17 was de 3de toen ik 18 was de 4de en nu 19 jaar de 5de..................... De duivel zittend op mn schouder lachtte me toe........... Het gevoel werd steeds lekkerder met de jaren.. de naald die mijn lichaam binnendrong en een spoor van zelfvernieling in mij achter liet.... maar het was gewoon zow lekker de pijn.... Het pijnlijkste waren de lijntjes,maar zodra het inkleuren begon genoot ik........... En de duivel lachtte op zn allerhardst......... Mn eerste druppel alcohol..... Ik was 17jaar mocht voor het eerst op stap ik kon het als de dag van gisteren herinneren.......... Die warme hete slokje van mn witte martini....... de warmtte die naar beneden gleed zow naar mn maag.... een heerlijk gevoel steeg naar mijn hoofd..... Die warme hete slokje Boswandeling... die zachte romige zoete smaak in mn mond hmmmm als ik eraan trug dnk..... word ik al warm bij die gedachten................ Ik kan nog uren doorgaan over al mn eerste slokjes........... Maar de duivel die op mn schouder zat lachtte nog steeds en harder als nooit te voren......... Die warme gevoel in mn ledematen die duizeling in mn hoofd... mn oren die suisen en ow wat een schaamte mn rode kop...... ik loop naar de toilet en kots alle kleuren alcohol eruit..... De duivel lacht zich te pletter......... Mn eerste jointje.. Hmmmm de heerlijk muziek van reggea de aparte sfeer.. de aparte geur....... van de geur werd ik al stonend....... Zat rustig aan een tafeltje bestelde een kopje koffie en een zakje van 5 euro wat tips en wat grote vloei..... Begon eentje te draaien........ Ik stak hem op en voeldde een waanzinnige gevoel van binnen En de duivel lachtte nog steeds zow ontzettend hard dat ik hem kon horen lachen.......................... Ik begon door te roken tot mn toeter helemaal op was...... leundde op mn stoel naar achteren en liet mezelf naar hogere sferen brengen.............. De duivel lachtte op zn allerhardst dat mn oren ervan gingen piepen...... Met rode ogen verliet ik met een zakje van 10 euro de coffeeshop weer.... SEX Mijn goddelijke prins met zijn heerlijke lichaam en zn o zo stralende lach.... Zijn mooie warme bruine ogen zijn Zoete lippen die de mijne raken... Zijn tong die de mijne raakt en zachtjes stimuleerde... zn handen die langs mn zij naar beneden naar mn billen greep en zachtjes erin begon te kneden.... Een vlaag van opwinding stroomde door mijn lijf... de geilheid stroomde door mijn lijf.............. En de duivel lachtte nog steeds.............. Zn lippen op de mijne en zn handen die naar mn borsten grepen en zachtjes begonnen te masseren....Ik voeldde dat mn tepels hard begonnen te worden.... ik voeldde me vrij... ik voeldde me heerlijk.... Langzaam kuste hij mn nek en begon zachtjes te kreunen......Hij trok mn truitje en mn broek uit en daar lagen we dan op bed.... hij maaktte mn bh los en kwam boven op mij liggen... Zoendde mij in mn nek langzaam richting mn borsten en weer steeds verder naar beneden... En de duivel schatterde het uit van het lachen............ Ik voeldde mn hart van opwinding, net of ik 5km heb hardgelopen.. mn hele lichaam trildde.......Ik zag hoe hij zn kleren uitrok en vervolgens met zn warme lichaam op mij kwam liggen... Hij begon me hevig te zoenen.. en zei lieve woordjes..... De duivel pistte in zn broek van het lachen......... We begonnen allebei steds harder te kreunen en werder allebei steeds geiler en geiler........ Hij paktte een condoom...... Maar ik wou niet..... Het doet geen pijn... ik hou van jou... je hebt me geil gemaakt jij met je fantastische lichaam... je bent mijn vrouw... wees niet bang ik zal je geen pijn doen......... Ik pak mn kleren trok ze aan rendde weg......... Duivel die op mn schouder zat verging in vlammen op van woede......

f-gurl
09-10-2005, 18:37
Deel 2 Mijn eerste sigaret...... Het was mn eerste sigaretje....... Rood pakje met Camel FULL FLAVOUR groot op de voorkant getypt... Ik kocht het pakje waar 10 sigaretten in zaten 3gulden....... Niuewsgieirg maaktte ik het pakje open en hield mn aansteker in de aanslag... haalde een sigaret eruit stak hem op en nam een beste hijs........ Ik werd misselijk, rendde naar de toilet toe om es effe fink te gaan kotsen, ik zag mn broodje kaas alweer drijven,terwijl ik naar mn kots keek voelde ik nog meer uit mn mond spuiten.... Spoeldde de toilet door... liep naar de wasbak wastte mn gezicht spoeldde mn mond, liep naar buiten en stak er weer eentje op...... ik vond het stoer, iedreen rooktte togg...Ik wou der bij horen, was ik nu een meelopertje?? 2week deed ik met 1 pakje sigaretten,ene dag wel 1tje roken,andere dag had ik er geen zin meer in...... 1week deed ik over 1pakje sigaretten.... 1dag deed ik over 1pakje sigaretten.... Ik ben verslaafd.............Heb geprobeert te stoppen met roken,maar tevergeefs.......... Ik rook nog steeds en ben steeds verslaafd en stink uit mn bek!!! M'n vriendinnen Heb 3 goeie vriendinnen, allemaal verschillend... Maar soms heb ik het gevoel dat ik bij hun in de schaduw sta......Waarom?? Dat vraag ik mij af...... En togg zijn het mijn beste vriendinnen.... Vriendin 1: Met haar engelachtige gezicht trekt zij veel mannen aan en doet ze mannen harten sneller kloppen, haar onschuld van haar blauwe ogen en haar blonde engelen haar...... En haar maagdelijke uitstraling Ze weet wie ze is... En zal haar lichaam daarvoor gebruiken Ze is zelfverzekerd, soms denk ik was ik maar zo.... Vriendin 2: Ik kan niet met haar maar ook niet zonder haar.... De roddels vliegen om je oren, Elke ruzie moet je telkens weer aanhoren.... Ze voelt zich beter dan anderen....Andere mensen zijn in haar ogen misbaksels, mensen op wie je zouw moeten kotsen... Ze heeft een afkeer als ze mensen ziet die gehandicapt zijn... hekel aan meisjes die knapper zijn als haar........ Ik ben blij dat ik niet zo ben.... Vriendin 3: Mn zwarte haren halflang, bruine ogen met een blauwrandje eromheen grote ogen, normale neus en oren, volle lippen, snoezig/tikje mollig, kleine voeten kleine handen.......Dit ben ik! Ik ben dit meisje maar wie ben ik nou egt?? Moet je jezelf altyd met anderen vergelijken.........? Wil ik liever niet mijzelf zijn........... Ik ben onzeker..... Vertrouw mensen te snel.... Sta altyd voor iedreen klaar...... Kan goed luisteren........ Ben gevoelig........ Ben eigenwijs.......... Ben koppig............... Ja, dit ben ik en zal ik altyd zijn........ Moord gedachtes Ben ik geschift....?? Ben ik helemaal gek geworden....?? Ik schud mn hoofd langzaam houd met mn handen mn hoofd vast en schud nog harder....... Hoe kan ik zulke lugubere gedachten hebben... Dit is togg onmenselijk............? Het begon allemaal toen ik in de bus zat....Er kwam een meisje die bus binnen lopen....Ik haatte haar,... gewoon zomaar ik haatte haar..... Had der nog nooit gezien of gesproken...........En had nu al een schijthekel aan haar...............Ik werd misselijk van haar gewoon walgelijk....... Ze ging precies voor mij zitten De gedachtes schoten door mn hoofd..... Bloed......... Geslepen messen........ Martel spullen......... Ik probeerde mn gedachten ergens anders op te laten concentreren......... Zonder dat ik het doorhad bleef ik haar aanstaren.............. Een heerlijk misselijk makende gevoel kwam naar boven........ Ik voeldde me machtig.............. Ik wurgde haar........ Sneed haar keel door.......... Ik voeldde zware woede....... Ik kon haar nu wel.... De bus stoptte, ze stond op en verliet de bus,..... ik voeldde me opgelucht..... voeldde me fris.... veegde de zweetdruppels van mn gezicht spoot deo..... keek naar buiten.....keek naar de koeien....keek naar de mensen.....kwam bij mn halte aan...staptte uit en liep naar huis Mn gedachten waren verdwenen.........

f-gurl
09-10-2005, 18:38
Deel 3 Alleen ik.. Daar zat ik helemaal alleen...alleen ik...Ik voel me eenzaam, ik voel me waardeloos... Ik had je nodig, gewoon iemand om mee te praten..alleen iemand om mijn hart te luchten, maar jij... jij was alleen bezig met jezelf.... Ik was daar altyd voor jou.....En waar ben JIJ als ik je nodig heb?? Ik dacht het is oke.... Ik verstoppte mn gevoelens..zow diep in mij.... Ik liep met een masker en lachtte blij.... Maar als ik eenmaal thuis was en op mn kamer zat was het alleen ik...Ik voel me eenzaam, ik voel me nuttenloos....Ik dacht dat ik op je kon rekenen ...Ik dacht dat je erook voor mij zou zijn..Ik dacht......... Laat maar... Het hoeft niet meer voor mij..... Nu ik ouder ben weet ik het.........Ik ben nooit alleen.... ik ben nooit eenzaam...Ik heb mezelf... En daar moet ik blij om zijn.. Ik heb niemand nodig....Alleen ik...... ik heb mezelf nodig...Alleen ik kan mezelf beoordelen..alleen ik kan mezelf advies geven....Dat is alles wat ik nu wil....Ik sta er alleen voor in deze harde wereld...Alleen ik... Maandelijkse probleem Je kent et wel.... die opgezwollen buik.... en pijn in je onderbuik.... chagrijnig zijn... zin in dit zin in dat..... Jongens hebben hun handen vol met ons...... Ik vind het wel grappig... de uitdrukking op hun gezicht als je keihard schreeuwt ik heb zin in chocola....Ik heb zin in.... Die arme mannen togg.... Wat doen we ze togg aan Ik kan het weten... heb broers ...... En elke maand weer zitten ze me dom aan te kijken als ik weer 1 van mn aanvallen heb...Stelletje sukkels........Net of ze nog nooit hebben gehoord van ongesteldheid......Het enigste wat ze weten is meisje ****** en hun l*l achterna lopen, stelletje achterlijke****, ze zijn nog dommer dan de achter end van een koe.... En totaal geen rekening houden met wat wij voelen....... Je spoort niet..... Je moet in therapie.... Wat heb jij elke maand........ Dan reageer ik chagerijnig...... wacht maar tot jullie je vrouw krijgen.... en ren naar boven............ hahahaha daar lach ik ze uit...... Stelletje onwetende ongevoeloze mannen.... Egt stelletje losers....... Maar ik dnk dat ik met dit verhaaltje stop.... Volgende keer vertel ik es wat over jongens..... Ik ga nu effe naar de winkel toe..... heb zin in chocola... Benauwd...verstikking Heb je die gevoel ook..... Je staat in een kamer......... Je hartslag gaat als een gek........... Je wilt gillen...... Je doet je mond wagenwijd open........ Je knijpt je ogen samen...... Je handen heb je tot vuisten gebald........... Je voelt een ontzettende druk op je ribben....... Het enigste wat uit je mond komt is..is gepiep................. Een hele zachte piep....net of je een klein muisje bent.... Je grijpt jezelf bij je keel...... Je doet nog harder je best..... Je wilt zow hard gillen.... maar er komt nix uit je mond...... Je raakt in paniek............. Je valt neer op de grond............ Je ziet alles draaien........... Je voelt dat je gek word.......... Je krijgt het benauwd...... Je bent helemaal bezweet......... Je probeert nog een keer te schreeuwen Voor je het weet............Open je je ogen............je ziet je plafond van je kamer.............. Je ogen wijd open gesperd........... Je handen die tot vuisten zijn gebald..... Je mond wagenwijd open.......... Het was maar een droom............Word maar weer rustig wakker...Het was maar een droom.... Leegte... Voel jij je wel es leeg van binnen..... Er wil zoveel uit je komen...zoveel woorden zoveel kennis wat diep verstopt in je zit.. Voel jij je wel es alleen........ De tyd dat je iemand nodig had, Maar er togg uiteindelijk alleen voor stond........Dat je alleen op je kamer zat en het gevoel had dat de wereld en de mensen om je heen jou niet een zouden missen........ Dat je in een kamer vol met mensen staat je schreeuwt de longen uit je lijf maar niemand let op jou............. Voeldde jij je wel es te dik ......... Je hebt je hele klerenkast ondersteboven gehaald maar togg zit nix lekker.....Dat ene truitje wat vorige week als gegoten zat en nu maar alsdoor omhoog kruipt....Die ene broek waar je billen klein en strak in uit kwamen nu maar flubbert dat het net lijkt of je een luier om hebt...die ene combi kleren wat vorige week zow leuk stond dat je nu helemaal nix meer vind...Je haar die maar niet goed wil zitten..... Voel jij je wel es gebruikt Mensen die je beste vrienden zijn als je geld hebt.....en je niej meer opbellen omdat ze weten dat je in zwaar in het rood staat.....Jongens die dnken dat ze jouw in 1 nacht in je bed kunnen krijgen en je alles wat in de wereld is beloven,en dat je ze hetzelfdde ziet doen met andere meiden... Voeldde jij je wel es verraden.........Door je zogenaamde hartsvriendin die zou zwijgen als een graf....Of verraden door je eigen ouders,Omdat zij dachten dat dat het beste voor was is........ Voel jij je wel es verdrietig.........De pijn die je voelt als je met andere mensen leeft.....Verdrietig omdat je iemand hebt verloren Voel jij je wel es verward.............Door al die emotie's die in je hoofd zitten..... Voel jij je wel es dom............Omdat je dat ene moment zow klunzig voeldde en er voor schaamdde.......... Voel jij je wel es onzeker......Bang dat mensen je uitlachen om je kleding.........Bang dat ze je niet mogen......... Voeldde jij wel es angst...............Bang dat die dag er wat met je zou gebeuren...........Bang dat je betrapt zouw worden op een aantal dingen waarvan je wist dat het fout was..... Voeldde jij je wel es smerig.............Dat je nou net met hem hebt staan zoenen en het gevoel had dat je een smerige H**R of *** was........... Voel jij je wel es jaloers.........Nadat je hebt gezien dat je vriend met een andere meisje zat te praten terwijl je niet jaloers wou zijn........... Deze gevoelens hebben we dagelijks meej te maken jij, ik, mensen uit je omgeving,.....Luister naar je intuitie....Luister naarjezelf Luister naar wat JIJ vind waar je behoefte aan hebt Voel die gevoelens die je hebt en erken ze......