Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie zijn er allemaal ontmaagd???

Pagina's : [1] 2

Masriya
09-04-2003, 00:21

Schaam je niet, je kan alles tegen tante Masriya zeggen, en dan als je ontmaagd bent, wil ik graag weten hoe het begon ik wil alles in DETAILS!!! :stout:

ClaudioLopez
09-04-2003, 00:23
Origineel gepost door Masriya Schaam je niet, je kan alles tegen tante Masriya zeggen, en dan als je ontmaagd bent, wil ik graag weten hoe het begon ik wil alles in DETAILS!!! :stout: :D :D :D wie nou niet. :confused:

Masriya
09-04-2003, 00:24
Origineel gepost door ClaudioLopez :D :D :D wie nou niet. :confused: vertel vertel vertel, hoe begon alles??? :D

ClaudioLopez
09-04-2003, 00:25
Origineel gepost door Masriya vertel vertel vertel, hoe begon alles??? :D hoe begon allles?? eerst kleren uit, en de rest kan je wel raden...

Masriya
09-04-2003, 00:26

Origineel gepost door ClaudioLopez hoe begon allles?? eerst kleren uit, en de rest kan je wel raden... Nee ik kan niet raden, ik wil details :D

SweetRose
09-04-2003, 00:26
Masriya jij bent veels te jong voor zulke dingens..:kwaad: Ga slapen...:zweep: K 'm geen msn meer :huil:

touzine
09-04-2003, 00:27
Ikke nog maagd................ echtie waare...........

Masriya
09-04-2003, 00:28
Origineel gepost door zin 'n midar Masriya jij bent veels te jong voor zulke dingens..:kwaad: Ga slapen...:zweep: K 'm geen msn meer :huil: Geen msn meer??? :confused: Ga dan downloaden slimpy :D en neeeeeeee ik ben niet te jong voor zulke dingen :boos: How dare you??? wedden ik weet veel meer dan jou, ik weet meer dan iedereen :stout:

SweetRose
09-04-2003, 00:29
Kheb 'm al vier keer downgeload..maar waloe nix :huil: ach ja..kzal het zonder msn moeten doen vanaf nu en jij beweerdt meer te weten over dat dan ons? :rolleyes: wholah kruip je bed in..Je begint te hallucineren...:maf2:

Masriya
09-04-2003, 00:30
Origineel gepost door Jemiena IK ben een **** dat zeggen jongens toch als een dame ontmaagt is :D hihi hoho haha hehe, ok vertel hoe begon het, ik wil details ok niet vergeten DETAILS, vertel me wat elke seconde gebeurde :stout: :maf2:

Masriya
09-04-2003, 00:31
Origineel gepost door zin 'n midar Kheb 'm al vier keer downgeload..maar waloe nix :huil: ach ja..kzal het zonder msn moeten doen vanaf nu en jij beweerdt meer te weten over dat dan ons? :rolleyes: wholah kruip je bed in..Je begint te hallucineren...:maf2: Ik weet meer ja, ik heb wel 3 keer gedaan ja, maar de auto ging niet de garage in hoor, ik heb 3 keer wat anders gedaan, en jij 0 keer, ik weet meer nananana :stout: en ik zal de beste neuker worden, mijn man zal verwend worden :stout:

Masriya
09-04-2003, 00:32
Origineel gepost door Jemiena Hoe alles in het te werk ging vraag eens aan de jongens ze willen maar al te graag ervaring opdoen voor het huwelijk :D Nee ik vraag het aan jou :D

ClaudioLopez
09-04-2003, 00:36
neu.ken is gezond in je blote k0nt oops :D

Masriya
09-04-2003, 00:36
Origineel gepost door ClaudioLopez neu.ken is gezond in je blote **** oops :D oepsie poepsie

Masriya
09-04-2003, 00:43

Origineel gepost door Jemiena Ikke Niet zeggen is privé ik zou zeggen heb geduld geduld en je tijd komt nog wel ... misschien voor het huwelijk :D of anders moet je maar wachten tot na je huwelijksnacht :D Mail me prive :stout: ja koppie koppie :stout:

Pagina's : [1] 2