Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tanden bleken??

Pagina's : [1] 2

Smehane
09-10-2005, 14:51

Ik hoorde dat je je tanden tegenwoordig kunt laten bleken en dat t niet zo duur is wie heeft er ervaring mee en weet wat de kosten hiervan ongeveer zijn? :D

aicha2703
09-10-2005, 15:35
ja dat zoui k ook wel eens willen weten

Yasmina_Taza
09-10-2005, 16:32
wil k ook wel weten ..

Smehane
11-10-2005, 09:58
Nou weet echt helemaal niemand hier wat van het schijnt nogal populair te zijn onder de meiden uit amsterdam..

abdelardo
11-10-2005, 10:03

ja het schijnt heel populair te zijn maar door je tanden te laten bleken loop je meer kans op om gaatjes te krijgen want ze halen je tandglazuur weg waardoor je tanden wit worden ........does kijk maar wat je doet of je wast je tanden 1 keer per uur hahah of je laat je dromen varen hahah

Smehane
11-10-2005, 10:45
ja het schijnt heel populair te zijn maar door je tanden te laten bleken loop je meer kans op om gaatjes te krijgen want ze halen je tandglazuur weg waardoor je tanden wit worden ........does kijk maar wat je doet of je wast je tanden 1 keer per uur hahah of je laat je dromen varen hahah Maar heeft dat niet te maken met wat je eet? En weet je toevallig waar je dat kunt laten doen en natuurlijk hoeveel het ongeveer kost?

MissRabat1
11-10-2005, 11:51
Je kan het voor 150 euro bij de the white smile company in utrecht laten doen.

giga_nana
11-10-2005, 12:06
en in amsterdam op J.P heijenstraat bij Basic Sun, ze hebben daar nu tandarts die dat doet je kan op hun site kijken voor aale info. maar ik kan je wel zeggen dat ze goed zijn Is vanaf 149,- euro (ze hebben ook soms akties)

Qamar-
11-10-2005, 21:26
drie jaar geleden heb ik ook mijn tanden laten bleken maar het resultaat was helaas niet naar wens. Sinds twee maanden heb ik ze laten laseren, iets wat ik iedereen kan aanraden. Het resultaat is verbluffend en ik ben er super blij mee!! Voor deze behandeling van ongeveer 1,5 uur heb ik 350 euro betaald. Heb er absoluut geen spijt van

laatje16
11-10-2005, 21:42
drie jaar geleden heb ik ook mijn tanden laten bleken maar het resultaat was helaas niet naar wens. Sinds twee maanden heb ik ze laten laseren, iets wat ik iedereen kan aanraden. Het resultaat is verbluffend en ik ben er super blij mee!! Voor deze behandeling van ongeveer 1,5 uur heb ik 350 euro betaald. Heb er absoluut geen spijt van en waar kun je dat doe? krijg je een gedeelte van ziekenfons vergoedt of niet?????? en hoe doen se het?????????? ben erg beniuewd, k heb er namelijk nooit van gehoord!!!!!!!! alvast bedankt:goedzo:

Qamar-
11-10-2005, 21:53
luxe dingen worden helaas niet vergoed....je krijgt een speciale gel op je tanden en met een soort blauwe laserlamp verrichten ze de behandeling ondertussen kan jij genieten van een leuke dvdtje doormiddel van een bril die je opkrijgt. De behandeling is pijnloos....en de resultaten zijn direct zichtbaar.

Qamar-
11-10-2005, 21:56
O ja, ik heb het in Rotterdam laten doen door mijn eigen tandarts. Niet alle tandartsen zijn in bezit van de benodigde apparaten

lovergirl88
11-10-2005, 23:11
miss dkny kan je der meer over vertellen want ik wil dat ook gaan doen ik woon in amsterdam zijn der ook hier die dat doen alvast heel erg bedankt

Smehane
12-10-2005, 09:50
luxe dingen worden helaas niet vergoed....je krijgt een speciale gel op je tanden en met een soort blauwe laserlamp verrichten ze de behandeling ondertussen kan jij genieten van een leuke dvdtje doormiddel van een bril die je opkrijgt. De behandeling is pijnloos....en de resultaten zijn direct zichtbaar. hoeveel heeft het je gekost en hoe lang blijft t zitten??

Miss_Zainab
12-10-2005, 12:24

Ik weet precies hoeveel het kost..rond de 130 of 170 euro , in januari gaat mijn beugel eruit gaat..!!! Daarna ga ik mijn tanden bleken bij m'n tandarts...:D Liefs, zainab

Pagina's : [1] 2