Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie zou nooit met zijn nicht/ neef trouwen en waarom niet ?

Pagina's : [1] 2 3

houda25
08-04-2003, 23:10

ben benieuwd

SaraZena
08-04-2003, 23:15
ik trouw niet met familie

minous21
08-04-2003, 23:16
Ik wil ook niet met familie trouwen, Mijn broer is getrouwd met mijn achternicht....en soms zorgt het voor wat spanningen in de familie...vooral als ze weer eens ruzie hebben....en de familie er bij betrokken wordt...... Liefs Minous

Bario_Woman
08-04-2003, 23:16
Origineel gepost door houda25 ben benieuwd Ik! Ikben er absoluut tegen. Als je met een bloedverwant trouwt vraag je om problemen. Mocht het zo zijn dat je in je huwelijk problemen krijgt met je partner, dan zullen de familieleden elkaar beschuldigen. Ik vertrouw het niet. En ik ben er zeker geen voorstander van. Wellicht dat anderen hier het anders zien...maar ik ben er in iedergeval FEL op tegen. X G.C.

layla_moegroer
08-04-2003, 23:19

Origineel gepost door minous21 Ik wil ook niet met familie trouwen, Mijn broer is getrouwd met mijn achternicht....en soms zorgt het voor wat spanningen in de familie...vooral als ze weer eens ruzie hebben....en de familie er bij betrokken wordt...... Liefs Minous dat is dus de reden dat ik niet met familie wil trouwen en trouwens ik wil uitbreiden :stout: ik wil een veeeeeeel groter familie :D

Masriya
08-04-2003, 23:53
Never!!! met familie echt niet, ondanks ik wel mijn neefje leuk vind, maar naaahhh nooo wayyy... familie dan zit je aan ze vast geplakt enzo, ze zijn nu al zo plakkerig laat staan als ik met mijn neef trouw :o Kuss Masriya :D

layla_moegroer
08-04-2003, 23:58
Origineel gepost door Masriya Never!!! met familie echt niet, ondanks ik wel mijn neefje leuk vind, maar naaahhh nooo wayyy... familie dan zit je aan ze vast geplakt enzo, ze zijn nu al zo plakkerig laat staan als ik met mijn neef trouw :o Kuss Masriya :D oh ja masriya ik heb je moeder daarstraks gezien en ze heeft me iets in het geheims vertelt maar niet tegen je moeder zeggen he ze wilt je uithuwelijken met je neef neen,niet die knappe neef die neef met snor van jedwane :D plies niet zeggen dat ik jou dat verteld heb he omdat jij een amr diab fan bent, vond k het verplicht om jou dat te vertellen :rolleyes:

nl-girl
08-04-2003, 23:59
Ik heb stomme neven, mijn enige leuke neefje is tien en zwaar autistisch, dus dat wordt niets. Kan ik elke dag de luier verschonen.... NEE, geen familie voor mij

Masriya
09-04-2003, 00:05
Origineel gepost door layla_moegroer oh ja masriya ik heb je moeder daarstraks gezien en ze heeft me iets in het geheims vertelt maar niet tegen je moeder zeggen he ze wilt je uithuwelijken met je neef neen,niet die knappe neef die neef met snor van jedwane :D plies niet zeggen dat ik jou dat verteld heb he omdat jij een amr diab fan bent, vond k het verplicht om jou dat te vertellen :rolleyes: :o

layla_moegroer
09-04-2003, 00:06
Origineel gepost door Masriya :o oh weet je het nieuws al :confused:

Masriya
09-04-2003, 00:08
Origineel gepost door layla_moegroer oh weet je het nieuws al :confused: Ja je komt altijd met oud nieuws, vertel nauw eens iets nieuws :D

layla_moegroer
09-04-2003, 00:10
Origineel gepost door Masriya Ja je komt altijd met oud nieuws, vertel nauw eens iets nieuws :D komt waarschijnlijk omdat ik tweedehandse kranten koop :confused: sommige dateren van 1963 :confused: wat moet ik doen om nieuw nieuws te verkrijgen (euh, het moet wel gratis zijn he, want :rolleyes: )

Masriya
09-04-2003, 00:13
Origineel gepost door layla_moegroer komt waarschijnlijk omdat ik tweedehandse kranten koop :confused: sommige dateren van 1963 :confused: wat moet ik doen om nieuw nieuws te verkrijgen (euh, het moet wel gratis zijn he, want :rolleyes: ) want... bekijk het nauw van de zonnige kant, zo niet dan krijg je verband, om je tand, en ga niet op pand, want ik vind je elke kant, dus koop nauw maar gewoon een telegraaf krant, anders prop ik je in een mand :D

layla_moegroer
09-04-2003, 00:18
Origineel gepost door Masriya want... bekijk het nauw van de zonnige kant, zo niet dan krijg je verband, om je tand, en ga niet op pand, want ik vind je elke kant, dus koop nauw maar gewoon een telegraaf krant, anders prop ik je in een mand :D safie safie ik koop wel de telegraaf lajhfed :eek: ajema hbieba :D

Masriya
09-04-2003, 00:20

Origineel gepost door layla_moegroer safie safie ik koop wel de telegraaf lajhfed :eek: ajema hbieba :D hahaha ik word rapper :bril: :maf2:

Pagina's : [1] 2 3