Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ging ik maar dood.....

Pagina's : [1] 2

Missy20
08-04-2003, 21:08

Ik keek op mijn horloge...het was al laat... gauw wat eten......eten, wat was dat ook alweer?? ach laat maar ook...........heb geen trek......wel even iets drinken...anders loopt het niet goed met me af.......wil ik eigenlijk wel dat het met me goed zal aflopen..''''''.toch dan maar snel een slokje.....Mijn lievelingsdrankje..lipton Ice-tea....dit keer smaakte het nergens naar... Gauw mijn boeken in mijn tas gestopt....gehaast loop ik naar mijn auto.....Mijn telefoon gaat af......geen moed om op te nemen....laat maar bellen...na het bellen.....gauw uitgezet....ik wil niet gestoord worden? of was het omdat ik naar college moest??...tuurlijk heeft college er niks mee te maken...ik wil gewoon niemand meer spreken............het was mijn beste vriendin die belde.....had haar een tijd niet gesproken...en toch had ik geen zin om haar te spreken????? We kletsen elkaar de oren van onze kop.....maar dit keer wilde ik haar niet spreken....ik ben bang.....bang voor alles en iedereen..........gauw starte ik mijn auto en reed naar de faculteit......... "heb je je cijfer gezien op Blackboard, je hebt al je tentamens gehaald" vroeg en zei een studiegenoot aan mij......ik keek dwars door haar heen en haalde mijn schouders op.....gelukkig werd ze afgeleid en liep ik verder...op naar B3..collegezaal....was aanwezig en toch ook weer niet........wat is er toch met me? Ik had het gevoel of iedereen mij zat aan te staren......of was het misschien ook zo??.....was het misschien meer dan een gevoel alleen........ De sheets had ik voor me liggen...geen letter kon ik lezen..niks drong tot me door......na een paar uur..mocht ik eindelijk naar huis........ik voelde helemaal niks, wist niet wat ik moest denken........en liep als een robot naar mijn auto........reed met dikke tranen met een vaart de A12 op......reed zo hard als ik kon......wist niet wat ik deed..........ik hoorde auto's remmen.......keihard gerem op de weg........niks drong tot me door.......... mijn ogen sluiten zich en ik bleef roerloos zitten in mijn stoel.........ik hoor mensen schreeuwen om me heen......bellen naar de ambulance en politie..........ik wilde mijn eigen ogen niet opendoen..........laat me maar gaan........please Allah neem me tot je en verlos me van deze wereld.........wereld waar ik toch veel eisen aan stelde, waarvoor eigenlijk???? neem me tot je...en zei stilletjes iets in mij zelf......ik getuigde dat er geen andere god is dan Allah en dat Mohammed zijn profeet is..........mijn ogen steeds nog dicht.............Wat voelde ik eigenlijk???voelde ik wel iets?????? Mensen praten tegen me, ik hoor ze niet........de ambulance arriveerde, ze voelden aan mijn pols.................laat me met rust, Allah neem me tot je..............

Nadia_
08-04-2003, 21:10
:traan1: :traan1:

MissChica
08-04-2003, 21:47
:huil: :huil: :tranen:

KI_kracht
08-04-2003, 22:09
mist het een begin? :(

minous21
08-04-2003, 22:41

Schatje, Missy..hoe gaat het met je? Mooi geschreven! Liefs Minousje

Missy20
11-04-2003, 18:45
bedankt allemaal voor jullie medeleven....... Elke dag bid ik weer om de volgende dag niet meer wakker te worden......maar helaas, over dit soort dingen, kunnen we en mogen we niet beslissen............

cheima
11-04-2003, 18:47
Origineel gepost door Missy20 bedankt allemaal voor jullie medeleven....... Elke dag bid ik weer om de volgende dag niet meer wakker te worden......maar helaas, over dit soort dingen, kunnen we en mogen we niet beslissen............ :( :( :( :(

slimiatje
11-04-2003, 18:50
Origineel gepost door Missy20 bedankt allemaal voor jullie medeleven....... Elke dag bid ik weer om de volgende dag niet meer wakker te worden......maar helaas, over dit soort dingen, kunnen we en mogen we niet beslissen............ :traan1: denk ik ook soms als ik om me heen kijk

qwatra
11-04-2003, 18:53
Salaam, Het is waar wat je zegt dat wij daarover niet kunnen beslissen, maar ik denk dat zowel voor jou als voor ieder ander persoon nog een mooie wereld open staat, we moeten van elke dag een leefbare dag maken voor zowel jezelf als je medemens, en gaan wanneer Allah(swt) je nodig heeft, en geloof me die dag komt nog wel, maar hoop niet te vroeg, je hebt nog je hele leven, je kan nog zoveel bereiken, wens jezelf niet dood, er zijn vele mensen die je nodig hebben, denk maar aan je familie, ik wil gewoon duidelijk maken dat het voor ieder mens wel es mis kan lopen, maar ik zou er gewoon het beste van proberen maken, ik denk dat je diep in jezelf helemaal nog niet dood wil gaan,.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

C_OUJDIA
11-04-2003, 18:53
Echt erg :tranen: Hoop dat het toch nog goed gekomen is.

SweetRose
11-04-2003, 18:56
sho mooi :huil: ajow..meid DOE JE OGEN EENS OPEN GENIET VAN AL DE POSITIEVE DINGENS DIE ALLAH VOOR ONS HEEFT GESCHAPEN..je zal je zeker beter voelen echt waar ;) :goedzo:

just_najat
11-04-2003, 18:58
gaat het hier over jou? zo ja...allah ie3tiek sbar...incha'allah komen er betere tijden.....

samira_el
11-04-2003, 18:58
Ik voelde me rot, maar als ik dit lees, zie ik dat er mensen zijn die het rotter dan mij hebben

piraat
11-04-2003, 19:01
Origineel gepost door Missy20 bedankt allemaal voor jullie medeleven....... Elke dag bid ik weer om de volgende dag niet meer wakker te worden......maar helaas, over dit soort dingen, kunnen we en mogen we niet beslissen............ het is niet goed om de dood te wensen.

Missy20
11-04-2003, 19:56

bedankt lieve mensen, ik heb elk woord meerdere malen gelezen hier van jullie...... en ik neem jullie aanbevelingen van harte aan........ het vertrouwen is op Allah (swt)...ik zie wel wat hij voor me in petto heeft......... Ik wens iedereen veel succes ......ik kom voorlopig niet meer op dit forum.......... Veel liefs, Missy20

Pagina's : [1] 2