Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik haat me leven .....

Pagina's : [1] 2

fessia_fes
07-10-2005, 14:10

Ik ging hard op zoek naar een baan, ik ging iedereen smeken om een baantje voor mee te vinden, gisteren belde mij mijn nicht en zij dat ze een werk voor me heeft ik was blij en dacht wajouw Allah heeft mijn gebed geaccepteerd. Ik belde de werkgever en hij zei dat ik bij hem kan werken ik geloofde het echt niet.. Maar de probleem is dat ik niet mocht werken van me vader..hij zei dat daar te veel jongens werken dus ik mag niet met de jongens gaan werken ik ben zo depre..:( :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1:

Shnieula
07-10-2005, 14:13
Sorry hoor maar je vader heeft ONGELIJK! Overal heb je jongens. Werk, school, winkel, straat etc. Ga goed met hem praten en op een rustige manier. Misschien dat ie bijdraait.

fessia_fes
07-10-2005, 14:14
Ja toch daarom begrijp ik hem niet gelukkig mag ik wel naar school anders....

hbieba
07-10-2005, 14:15
Ik ging hard op zoek naar een baan, ik ging iedereen smeken om een baantje voor mee te vinden, gisteren belde mij mijn nicht en zij dat ze een werk voor me heeft ik was blij en dacht wajouw Allah heeft mijn gebed geaccepteerd. Ik belde de werkgever en hij zei dat ik bij hem kan werken ik geloofde het echt niet.. Maar de probleem is dat ik niet mocht werken van me vader..hij zei dat daar te veel jongens werken dus ik mag niet met de jongens gaan werken ik ben zo depre..:( :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: Iwa lieverd sebri oe safi Maar daarvoor moet je zeker je leven ni hate, na regen komt zonnenschijn inschallah! En inschallah vind je snel wel het werk dat je pa ook accepteerd! ( ook al begrijp ik niet waarom sommige vaders/broers zo reageren, tenslotte lopen overal jongens, en bij hun redenatie dan mag je zelfs de straat niet op want daar zijn ook allemaal jongens) Maar mahliesch allah kbier:kus:

achermijnpc
07-10-2005, 14:16

haat je daarvoor je leven :moe: toen ik de titel zag dacht ik wajuwww en nu ik het lees :moe:

oem_mujahid2
07-10-2005, 14:24
Ik ging hard op zoek naar een baan, ik ging iedereen smeken om een baantje voor mee te vinden, gisteren belde mij mijn nicht en zij dat ze een werk voor me heeft ik was blij en dacht wajouw Allah heeft mijn gebed geaccepteerd. Ik belde de werkgever en hij zei dat ik bij hem kan werken ik geloofde het echt niet.. Maar de probleem is dat ik niet mocht werken van me vader..hij zei dat daar te veel jongens werken dus ik mag niet met de jongens gaan werken ik ben zo depre..:( :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1: Salaam oe alaikoem, Insha Allah heeft Allah subhana wa Ta3ala je gebeden geaccepteerd, maar dat wil nie tzeggen dat gelijk alles loopt zoals jij het wil. En je vader heeft echt gelijk, op yaum al qiyama zal je hem dankbaar zijn dat hij jou van de zonde ( met mannen werken) heeft weggehouden. En om nou te zeggen dat je je leven haat is niet echt dank aan Allah, zeg altijd Alhamdoulilah wat je ook overkomt, Insha allah word het makkelijk voor je en zal je een baan vinden die halal is en bij je past, amin wasalama oe alaikoem

ladie_perfect
07-10-2005, 14:28
Daarvoor hoef je je leven ect niet te haten meid, er zijn wel ergere dingen dan niet mogen werken. Wees blij met wat je wel hebt, je gezondheid, je ouders die van je houden. Werken kan altijd nog als je het echt wil.

ZA3TAR
07-10-2005, 14:29
Salaam oe alaikoem, Insha Allah heeft Allah subhana wa Ta3ala je gebeden geaccepteerd, maar dat wil nie tzeggen dat gelijk alles loopt zoals jij het wil. En je vader heeft echt gelijk, op yaum al qiyama zal je hem dankbaar zijn dat hij jou van de zonde ( met mannen werken) heeft weggehouden. En om nou te zeggen dat je je leven haat is niet echt dank aan Allah, zeg altijd Alhamdoulilah wat je ook overkomt, Insha allah word het makkelijk voor je en zal je een baan vinden die halal is en bij je past, amin wasalama oe alaikoem :goedzo:

Ninoesh
07-10-2005, 14:30
haat je daarvoor je leven :moe: toen ik de titel zag dacht ik wajuwww en nu ik het lees :moe: Als dit mij gebeurde toen ik nog op school zat, dan zou ik ook zo denken! Als je ouder bent, eventueel getrouwd enzo, dan is dit inderdaad niet zo een groot probleem...Dan weet je wat er nog meer in dit leven afspeelt:o

fessia_fes
07-10-2005, 14:44
haat je daarvoor je leven :moe: toen ik de titel zag dacht ik wajuwww en nu ik het lees :moe: Dat is niet de enige reden waavoor ik mijn leven haat, ik mag van hem niet alleen naar buiten en ik mag niet besllisen wat ik moet aadoen, hij regelt dat allemaal voor mij daarom dacht ik als ik ga werken dan heb ik meer vrijheid dus hij gaat niet elke keer zeuren dat hij alle die kosten alleen moet betalen en dat ik mijn school zelf kan betalen en mijn kleding ook ik schaam wallah om elke maand aan hem te vragen om mijn abonement te gaan betalen, en ik voel me zo onnotig. is dat nou niet genoeg om je leven te haten.

oem_mujahid2
07-10-2005, 14:47
Dat is niet de enige reden waavoor ik mijn leven haat, ik mag van hem niet alleen naar buiten en ik mag niet besllisen wat ik moet aadoen, hij regelt dat allemaal voor mij daarom dacht ik als ik ga werken dan heb ik meer vrijheid dus hij gaat niet elke keer zeuren dat hij alle die kosten alleen moet betalen en dat ik mijn school zelf kan betalen en mijn kleding ook ik schaam wallah om elke maand aan hem te vragen om mijn abonement te gaan betalen, en ik voel me zo onnotig. is dat nou niet genoeg om je leven te haten. Nee zuster dat is geen reden om je leven te haten, zelfs mensen in palestina,iraq,tjetjenie etc, waar ze niks hebben, geen kleren, weinig eten en drinken, geen hele uitgebreide iftar met ramadan, geen veiligheid in hun leven, zelf zij haten hun leven niet maar danken allah subhana wa ta3ala en hebben sabr en wachten op hun beloning in Aghira. Jou vader wil vast het beste voor jou, wasalaam

fessia_fes
07-10-2005, 14:57
Nee zuster dat is geen reden om je leven te haten, zelfs mensen in palestina,iraq,tjetjenie etc, waar ze niks hebben, geen kleren, weinig eten en drinken, geen hele uitgebreide iftar met ramadan, geen veiligheid in hun leven, zelf zij haten hun leven niet maar danken allah subhana wa ta3ala en hebben sabr en wachten op hun beloning in Aghira. Jou vader wil vast het beste voor jou, wasalaam Ik weet dat hij het best voor mij wil maar niet met deze manier.. alleen weet ik niet hoe kan ik met hem omgaan. alhamdulillah

Gordon
07-10-2005, 15:15
Ik weet dat hij het best voor mij wil maar niet met deze manier.. alleen weet ik niet hoe kan ik met hem omgaan. alhamdulillah De dingen waar jouw vader je van weerhoudt, zijn dingen die ten gunste van jou zijn. Hij wil alleen maar het beste voor zijn dochter en haar op alle mogelijke manieren beschermen. Tel daarom je zegeningen, niet je belemmeringen. Moge Allah swt je geduld geven en je leven op een goede manier dragelijk voor je maken.

alyana
07-10-2005, 15:31
lieve fessia, Dit is niet een reden om jou leven te haten.Je zou eigenlijk zo niet moeten denken,niet mogen denken.Wees allah swt dankbaar dat jij deze doenya mag meemaken en alles wat tegenzit is een test om te zien hoe jij ermee omgaat of eruit komt.Probeer eens rustug met je vader aan tafel te gaan zitten en de dingen bespreken die jou dwars zitten,denk je: Echt niet??? Dan probeer jou moeder in te schakelen,misschien dat zij jou wel kan helpen met deze situatie. Jou vader zou nooit iets doen (allah oehlem) om jou ongelukkig te laten voelen. Ik wens jou heel veel succes en voor iedereen: ramadan moebarek

Bent_Fes
07-10-2005, 15:33

Allah razak....en niet een mens. Het is niet de einde van de wereld meid.

Pagina's : [1] 2