Bekijk originele versie : ik een ke7ba!?!??!
ik was waarlijk geschokt toen de woorden in mijn oren vlogen en mijn hersens reflex doorboorden :eek: ik stond vanmiddag voor de school met een kennis van me die me zou komen ophalen (jongeman van 20) te wachten op mijn buurmeisje zodat hij ons naar hun ouders zou brengen (afspraak) komt de concierge een goede vriend van me broer en de ref9ih..een zware soennie met een lange baard en djelleba enz (je weel wel welke type ik bedoel) waar ik altijd een goed woordje mee had in de pauze..langsfietsen hij kijkt me vies aan..fiets expres slordig tussenons fietsen en spuugt op mijn jas..ke7ba noemt hij mij :eek: even dacht ik dat ik droomde..mijn kennis rende erachterna en kreeg ruzie me de concierge en gaf hem een een harde knal op zijn face..daarna zijn wij samen naar binnen gegaan en hebben het tegen de decaan verteld..waarschijnlijk word hij morgen ontslagen..en ik heb nog medelijden met hem ook...
is er iemand van jullie weleens ke7ba genoemd?
ik nog nooit en snap niet waarom zo'n goede man het zou zeggen ik kon altijd goed met hem praten en hij zei altijd dat ik een goed meisje was. bent naas enz....subhanellah..ik zou hem weleens willen vragen wat ik verkeerd heb gedaan?
minous21
08-04-2003, 21:00
Nee nog nooit...
Tfoe marokkanen moeten altijd oordelen voordat ze de feiten weten....tfoe tfoe tfoe .....:jammer:
Chatefemqemamu
08-04-2003, 21:01
vraagje...
-waarom trek jij je er iets van aan als iemand zoiets doms zegt??
gimme one good reason...
Origineel gepost door Chaimaa
ik was waarlijk geschokt toen de woorden in mijn oren vlogen en mijn hersens reflex doorboorden :eek: ik stond vanmiddag voor de school met een kennis van me die me zou komen ophalen (jongeman van 20) te wachten op mijn buurmeisje zodat hij ons naar hun ouders zou brengen (afspraak) komt de concierge een goede vriend van me broer en de ref9ih..een zware soennie met een lange baard en djelleba enz (je weel wel welke type ik bedoel) waar ik altijd een goed woordje mee had in de pauze..langsfietsen hij kijkt me vies aan..fiets expres slordig tussenons fietsen en spuugt op mijn jas..ke7ba noemt hij mij :eek: even dacht ik dat ik droomde..mijn kennis rende erachterna en kreeg ruzie me de concierge en gaf hem een een harde knal op zijn face..daarna zijn wij samen naar binnen gegaan en hebben het tegen de decaan verteld..waarschijnlijk word hij morgen ontslagen..en ik heb nog medelijden met hem ook...
ik nog nooit en snap niet waarom zo'n goede man het zou zeggen ik kon altijd goed met hem praten en hij zei altijd dat ik een goed meisje was. bent naas enz....subhanellah..ik zou hem weleens willen vragen wat ik verkeerd heb gedaan?
:schok:
sjooo zeg hij had zeker zijn dagje niet... :D ..
MocroPrinsesje
08-04-2003, 21:02
wat Erg...:jammer:
zeker Tfoe Tfoe Tfoe..:(:(:(
nour_el_3oejoen
08-04-2003, 21:02
echt een sukkel man..ze hoeven maar iets te zien en je bent al een hoe#r, dat terwijl zij van alles uitspoken...:boos:...
Chatefemqemamu
08-04-2003, 21:03
maar voor dat spugen verdient 'ie nog wel meer :stomp: & that kind of skit
ja minous hsouma ge3 :jammer:
Origineel gepost door Lunatic007
vraagje...
-waarom trek jij je er iets van aan als iemand zoiets doms zegt??
gimme one good reason...
omdat het een bekende van me is..niemand noemt mij een kehba..is het een onbekende dan negeer ik het maar zo niet :kwaad:
HalfBlood
08-04-2003, 21:08
Faya...
Meisje.. ik denk dan dat ie iets verkeerds over je gehoord heeft want hij gaat je da niet zomaar een ke7ba noemen.. en dat terwijl hij je kenT :confused:
is wel een beetje raar vind je niet. ik zou op onderzoek uit gaan :D
Chatefemqemamu
08-04-2003, 21:10
ja minous hsouma ge3 :jammer:
omdat het een bekende van me is..niemand noemt mij een kehba..is het een onbekende dan negeer ik het maar zo niet :kwaad:
hmmm oke als 't iemand is die je wel redelijk kent... klote jahh.
:stomp:
:wijs:
Origineel gepost door OujDaChicK
Meisje.. ik denk dan dat ie iets verkeerds over je gehoord heeft want hij gaat je da niet zomaar een ke7ba noemen.. en dat terwijl hij je kenT :confused:
is wel een beetje raar vind je niet. ik zou op onderzoek uit gaan :D
ik weet vanmezelf dat ik niks verkeerds doe misschien dater iets rondgaat? maar diezelfde ochtend had ik nog een gesprek met hem en was hij kei aardig dus ik begrijp het niet maar hij is er nog langn iet vanaf :kwaad:
ik weet vanmezelf dat ik niks verkeerds doe misschien dater iets rondgaat? maar diezelfde ochtend had ik nog een gesprek met hem en was hij kei aardig dus ik begrijp het niet maar hij is er nog langn iet vanaf :kwaad:
:goedzo:
noralive
08-04-2003, 21:26
misschien heeft hij gevoelens voor jou dat hij je toen met die jongen zag dat ie schrok en zich zelf teleurgesteld voelde je weet nooit wat er in die mans hoofd speelde.
Want niemand scheld zomaar iemand uit voor **** als je die persoon kent. nogmaals dat denk ik. :rolleyes:
:schrik2:
noooo man, gelukkig heeft niemand mij zo genoemd, anders... :auw: :stomp: :hammer: :zweep:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.