Bekijk originele versie : Wie kan Arabisch lezen en schrijven?
waar hebben jullie dat geleerd ?
Moi :D ..me vader allahierehmoe heeft het me vanaf mijn 4de aangeleerd dwz koran boekjes enz..na zijn dood hebben me moeder en mijn broer de taak overgedragen :) me ma is ook lerares arabisch voor vrouwen en jonge meiden..en me broer geeft les elke zondag aan de buurtkinderen les..hebben ze tenminste wat te doen dan buiten hangen
nour_el_3oejoen
08-04-2003, 20:52
ikke..ben gesleurd van moskee naar moskee..:D
_MaJesTeiT_
08-04-2003, 20:53
Origineel gepost door houda25
Op school, in de moskee toen ik nog een kind was..... ;)
Origineel gepost door Chaimaa
Moi :D ..me vader allahierehmoe heeft het me vanaf mijn 4de aangeleerd dwz koran boekjes enz..na zijn dood hebben me moeder en mijn broer de taak overgedragen :) me ma is ook lerares arabisch voor vrouwen en jonge meiden..en me broer geeft les elke zondag aan de buurtkinderen les..hebben ze tenminste wat te doen dan buiten hangen
Echt goed van hen! :goedzo:
KI_kracht
08-04-2003, 20:55
zelf geleerd
En ikzelf kan arabisch spreken,lezen en schrijven...alhamdoelillah!
Dit heb ik geleerd in mijn jongere jaren in de moskee.. :D ..heb ik zo'n 3 jaar gevolgd en dan heb ik aan zelfstudie gedaan..thuis...soms met de hulp van mijn vader... ;)
Lella_EL_Habiba
08-04-2003, 21:01
Ik kan Alhamdoulilah ook arabisch lezen en schrijven....
Vroeger elke zondags marokaanse les gehad.... :D
Zoveel werd er ook niet gedaan stel marokanen bij elkaar EN leren :confused:....... ;)
MissChica
08-04-2003, 21:20
K kon het maar nu nie meer een beetje ja en k moest van me vader dan naar de moskee en thuis deed hij me dat ook leren maar nu sommige letters kan k maar lezen en schrijven en me naam jah !
Massin2953
08-04-2003, 21:54
Origineel gepost door houda25
ik het kan wel goed, zowel schrijven als lezen en spreken :D
Massin2953
08-04-2003, 21:55
vanwaar die vraag eigenlijk :confused:
missy_tanger
08-04-2003, 22:02
ik heb het van mijn vader geleerd en op arabische lessen op school !!
ik kan het lezen en schrijven maar begrijpen ho maar!!
Dreamlover
08-04-2003, 23:04
Ik heb 6 jaar arabische lessen gehad, ik kon het toen ook vloeiend spreken, nu niet meer :(
Entoema elkasoelien...Te7miella :hihi:
-Y-
layla_moegroer
08-04-2003, 23:30
ik kan arabisch lezen en schrijven (had dat geleerd bij refkie en almoe3liem :D wajaw als ik aan die tijd terugdenk, denk ik aan al die stokslagen die ik heb gekregen :confused: ) :D
maar ik begrijp er niet veel van omdat het 3arbia foeshija is en niet darizja.
sinds kort volg ik terug arabische lessen
en het vlot hamdoelilah heel goed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.