Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~~Zelf Gemaakte Smsjes~~

Pagina's : [1] 2 3 4

CaLaBoNiTa17
06-10-2005, 21:55

------------------------------------------------------------------------------- Plaats hier smsjes die bv. naar je man/vriend/verloofde zou sturen of ooit hebt gestuurd. Het moeten juist geen sms gedichten zijn gewone smsjes dus bv . Heey lieverd ik wil alleen even zeggen dat ik aan je denk liefs xxxx ..... Of smsjes die je voor het slapen naar hem stuurt ...Maar het mogen dus geen sms gedichten zijn --------------------------------------------------------------------------------

hanan7
07-10-2005, 11:19
Ik heb er een voor je Ken fahker fik diema xxxx (ik denk altijd aan jou xxxx)

CaLaBoNiTa17
07-10-2005, 13:19
Ahh die is lief ja Heeft iemand eigen gemaakt orginele smsjes dus geen sms gedichtjes? Ik heb er nog 1 Heey lieverd Ik probeer te leren maar is moeilijk als jij heel de dag in mijn gedachte zit. Ik denk aan je Liefs xxx....

hanan7
09-10-2005, 14:51
Die is ook lief inderdaad. Ik zou ook smsjes willen maar het liefst in het marokaans want mijn a.s kan geen nederlands lezen. Liefs Hanan

swirna
09-10-2005, 16:22

Al Weer Wakker Schoonheid??heb Je Lekker Geslapen??kussjes

CaLaBoNiTa17
09-10-2005, 16:25
En welke zou je bv nu sturen dus dus geen smsjes van ben je al wakker want die moet je sochtends sturen...

nassira22
09-10-2005, 21:10
Kom op mensen hebben jullie nog wat leuke smsjes

Elnoura
09-10-2005, 21:33
twa7estik bezaf bezaf... (ik mis je heel heel erg)

Noura_Maghribia
09-10-2005, 21:49
Slaap lekker lieverd en droom zacht,ik hou van je! liefs.........

CaLaBoNiTa17
09-10-2005, 22:07
Slaap lekker lieverd en droom zacht,ik hou van je! liefs......... So Sweeet:love:

Noura_Maghribia
09-10-2005, 22:09
Ik vraag Allah zijn engelen naar je op te sturen en je op hun vleugels in het licht te dragen naar djenaat el firdaous! liefs,....... open dit bericht en lees mijn woorden, lees mijn woorden en weet dat ik aan je denk en je onwijs mis.. Geef me even de tijd je te vertellen hoeveel ik om je geef...al is t maar een seconde,jou duidelijk te maken dat ik zonder jou niet verder leef! Allah schonk mij vandaag de kans mn wens in vervulling te laten gaan,ik wist niet wat ik wensen moest omdat juist datgene wat ik wensen wil niet op aarde mogelijk is zonder jouw bijzijn..ik mis je! Weet dat een engel aan je denkt..om je geeft en er alles aan doet over je te waken zodat het kwade je nimmer zal kunnen raken..liefs, ..... hoe kan ik je zeggen hoe ik me voel, luister naar je hart dan weet je wat ik bedoel... Net op de dag dat Allah mij je liefde schonk bedank ik Hem speciaal voor deze dag dat ik jou daarover spreken mag. May the paradise of Allah be your home to stay in the living of el aagira...may allah accept my wish and tears at this moment,just the sing of praying in the name of God for giving you the highest place in His highest garden..amien ya rab el 3alamien sending you this message for telling you to smile....don't cry or even feel upset cause there will be a time for you and me...in eternity.!!! Don't give up my friend,there is more to see and feel,don't tell me that it's this life that you hate cause till the time that I will die on your side it will never be too late...

Noura_Maghribia
09-10-2005, 22:12
So Sweeet:love: ;)

CaLaBoNiTa17
09-10-2005, 22:12
~~Schat, Ik Hou Ontzettend Veel Van Je , Ik Laat Je Nooit Meer Gaan~~ ~~ 7abibi Inou Nesh Tegseg Shek ( Schatje van me , ik wil jou of ik hou van je) ~~

CaLaBoNiTa17
09-10-2005, 22:17
Ik vraag Allah zijn engelen naar je op te sturen en je op hun vleugels in het licht te dragen naar djenaat el firdaous! liefs,....... open dit bericht en lees mijn woorden, lees mijn woorden en weet dat ik aan je denk en je onwijs mis.. Geef me even de tijd je te vertellen hoeveel ik om je geef...al is t maar een seconde,jou duidelijk te maken dat ik zonder jou niet verder leef! Allah schonk mij vandaag de kans mn wens in vervulling te laten gaan,ik wist niet wat ik wensen moest omdat juist datgene wat ik wensen wil niet op aarde mogelijk is zonder jouw bijzijn..ik mis je! Weet dat een engel aan je denkt..om je geeft en er alles aan doet over je te waken zodat het kwade je nimmer zal kunnen raken..liefs, ..... hoe kan ik je zeggen hoe ik me voel, luister naar je hart dan weet je wat ik bedoel... Net op de dag dat Allah mij je liefde schonk bedank ik Hem speciaal voor deze dag dat ik jou daarover spreken mag. May the paradise of Allah be your home to stay in the living of el aagira...may allah accept my wish and tears at this moment,just the sing of praying in the name of God for giving you the highest place in His highest garden..amien ya rab el 3alamien sending you this message for telling you to smile....don't cry or even feel upset cause there will be a time for you and me...in eternity.!!! Don't give up my friend,there is more to see and feel,don't tell me that it's this life that you hate cause till the time that I will die on your side it will never be too late... Masha'Allah heeel moooi meid Maar dat zijn meer sms gedichtjes ;) Dus plaats aub zelf gemaakte orginele gedichtjes Hier heb ik er nog 1 ~~ Je bent van mij voor altijd ~~

Noura_Maghribia
09-10-2005, 22:23

Masha'Allah heeel moooi meid Maar dat zijn meer sms gedichtjes ;) Dus plaats aub zelf gemaakte orginele gedichtjes Hier heb ik er nog 1 ~~ Je bent van mij voor altijd ~~ ewa lieverd..ze zijn allemaal uit mn bolle hoofdje en zelf verzonnen..ik kan er owk niks aan doen het zit gewoon in me..want ik schrijf zelf gedichten en verhalen..:) :kus: maar toch bedankt zinaa...:goedzo: die van jou zijn owk maanshallah mooi..:banana:

Pagina's : [1] 2 3 4