Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush & Saddam zijn allebei fout

mimi_tangaouia
08-04-2003, 17:58

Wie sluit zich bij deze stelling aan???

freemale
08-04-2003, 17:59
Tja... echt een hele goeie constatering..

Oem_Lena
08-04-2003, 18:38
nee ik vind dat niet,bush is slecht wand waarom moet hij met saddam bemoeien, koning hassan was ook geen lievertje en sharon ook niet waarom valt hij marokko of de jooden niet aan of soemalie die verminken vrouwen elke dag(met hun besnijding van vrouwen :( ) of kkk in amerika die negers zo maar vemoorden, of afrika met hun hongersnood, maar nee hoor BUSH WIL PATROL en geen iraks mensen bevrijden van saddam, en allah ta ala heeft saddam die plaatje gegeven en INS-ALLAH ZAL HIJ WINNEN :zwaai:

HalfBlood
08-04-2003, 18:43
en elke dictator in deze wereld. conclusie: iedereen zit fout.

chicamaroquia
08-04-2003, 18:50

Eens, 100% mee eens! :D

AgadirMale
08-04-2003, 20:25
Origineel gepost door lala_amira2 nee ik vind dat niet,bush is slecht wand waarom moet hij met saddam bemoeien, koning hassan was ook geen lievertje en sharon ook niet waarom valt hij marokko of de jooden niet aan of soemalie die verminken vrouwen elke dag(met hun besnijding van vrouwen :( ) of kkk in amerika die negers zo maar vemoorden, of afrika met hun hongersnood, maar nee hoor BUSH WIL PATROL en geen iraks mensen bevrijden van saddam, en allah ta ala heeft saddam die plaatje gegeven en INS-ALLAH ZAL HIJ WINNEN :zwaai: marokko aanvallen :rolleyes: hahahahaha je mens :rolleyes: je moet nog veel leren jong meissie

mimi_tangaouia
09-04-2003, 12:05
Origineel gepost door lala_amira2 nee ik vind dat niet,bush is slecht wand waarom moet hij met saddam bemoeien, koning hassan was ook geen lievertje en sharon ook niet waarom valt hij marokko of de jooden niet aan of soemalie die verminken vrouwen elke dag(met hun besnijding van vrouwen :( ) of kkk in amerika die negers zo maar vemoorden, of afrika met hun hongersnood, maar nee hoor BUSH WIL PATROL en geen iraks mensen bevrijden van saddam, en allah ta ala heeft saddam die plaatje gegeven en INS-ALLAH ZAL HIJ WINNEN :zwaai: pardon dit vind ik echt nergens op slaan dit is mijn mening

Itsjustme
09-04-2003, 12:09
haha mimi ik sluit me geheel bij jou aan ik vind dat ze beide fout zitten.... saddam heeft zo ook z'n verleden met iraakse/iraanse/koeridische burgers en zelfs zijn eigen famillie tot heden weer. en Bush zit ook fout , want waar bemoeit hij zich mee er zijn meerdere landen met kernwapens en etc.... en waar vecht hij nu zelf mee??? ook kernwapens jah dus conclusie the both WRONG!!!!

mimi_tangaouia
09-04-2003, 12:10
Origineel gepost door Itsjustme haha mimi ik sluit me geheel bij jou aan ik vind dat ze beide fout zitten.... saddam heeft zo ook z'n verleden met iraakse/iraanse/koeridische burgers en zelfs zijn eigen famillie tot heden weer. en Bush zit ook fout , want waar bemoeit hij zich mee er zijn meerdere landen met kernwapens en etc.... en waar vecht hij nu zelf mee??? ook kernwapens jah dus conclusie the both WRONG!!!! dank je wel :zwaai:

Itsjustme
09-04-2003, 12:18
anytime wijfiie :):):):):)

masterabdel
09-04-2003, 12:43
ja ze zitten allebei fout maar bush is erger ewa zeg eerlijk vieze mannetje.....

mimi_tangaouia
09-04-2003, 13:30
Origineel gepost door masterabdel ja ze zitten allebei fout maar bush is erger ewa zeg eerlijk vieze mannetje..... ik vind ze allebei even erg

salouanadoria
09-04-2003, 14:09
Waar moet het heen met de wereld. In Irak een dictator, in Amerika een dictator en voor je het weet hier ook in Nederland. Maar ja wie luistert er nou naar mij....................En Bush heeft Saddam zo ontwikkeld. Wacht maar na de oorlog, weer zo'n mannetje van Bush zoals de leider van Afghanistan. Zodat hij de 'machtige' leider van Amerika kan gehoorzamen en lief ja moet knikken. LA ILAHA ILA LAH is het enige wat ik te zeggen heb tegen dat soort.

mimi_tangaouia
12-04-2003, 11:15
Origineel gepost door salouanadoria Waar moet het heen met de wereld. In Irak een dictator, in Amerika een dictator en voor je het weet hier ook in Nederland. Maar ja wie luistert er nou naar mij....................En Bush heeft Saddam zo ontwikkeld. Wacht maar na de oorlog, weer zo'n mannetje van Bush zoals de leider van Afghanistan. Zodat hij de 'machtige' leider van Amerika kan gehoorzamen en lief ja moet knikken. LA ILAHA ILA LAH is het enige wat ik te zeggen heb tegen dat soort. ja het ergste vind ik nog is dat bijna heel de wereld bevolking tegen is maar ach ja er luisterd niemand naar ons :jammer: