Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Hou vAn HeM .......

Pagina's : [1] 2 3 4 5

malikaatje
08-04-2003, 17:42

ik heb al 2 jaar een vriend , en we hadden al trouwplannen en alles , maar mijn familie is er op tegen , ze willen het gewoon niet , maar ik kan niet zonder hem leven , en ik weet ook waarom mijn familie niet wil , dat is omdat mijn vriend , een drugsdealer is , maar ik hou van hem , en ik zou alles voor hem opgeven, elke dag huil ik om hem, ik weet niet wat ik moet doen.... kieze voor mijn grote liefde of voor mijn familie???? :confused: aub alleen maar seriueze reacties....... kusjes malika :(

jay
08-04-2003, 17:50
Origineel gepost door malikaatje ik heb al 2 jaar een vriend , en we hadden al trouwplannen en alles , maar mijn familie is er op tegen , ze willen het gewoon niet , maar ik kan niet zonder hem leven , en ik weet ook waarom mijn familie niet wil , dat is omdat mijn vriend , een drugsdealer is , maar ik hou van hem , en ik zou alles voor hem opgeven, elke dag huil ik om hem, ik weet niet wat ik moet doen.... kieze voor mijn grote liefde of voor mijn familie???? :confused: aub alleen maar seriueze reacties....... kusjes malika :( Meis als het de drugs dealer is kun je hem btr opzij zetten want ik ken zat figuren die dealers zijn en meiden de liefde verklaren en maar ze houden het niet bij een meid. dat kan ik je garanderen meis. maar ja als ze dan weggaan dan worden ze geterroriseert bij het leven. en dan kun je een rustige leven wel shaken en wat voor leven wil jij gaan lijden als die gozer in de bajes terecht komt nou lekkere vent is dat maar ja wie ben ik :rolleyes: omdat te zeggen sterkte meid en weet wat je doet denk aan overmorgen en niet alleen aan vandaag en morgen

malikaatje
08-04-2003, 17:53
ja maar ik ken hem al bijna 3 jaar , en ik weet hoe hij is , want eerst waren we alleen maar vrienden , en ik weet dat hij niet zo , echt waar , ik weet jullie geloven mij niet , maar ik weet dat hij anders is , en ik weet dat hij van mij houdt , daar zou ik mijn leven voor geven....... snik snik , het leven is moelijk pffffffff

_L0v3d_73v3n
08-04-2003, 17:53
Origineel gepost door jay Meis als het de drugs dealer is kun je hem btr opzij zetten want ik ken zat figuren die dealers zijn en meiden de liefde verklaren en maar ze houden het niet bij een meid. dat kan ik je garanderen meis. maar ja als ze dan weggaan dan worden ze geterroriseert bij het leven. en dan kun je een rustige leven wel shaken en wat voor leven wil jij gaan lijden als die gozer in de bajes terecht komt nou lekkere vent is dat maar ja wie ben ik :rolleyes: omdat te zeggen sterkte meid en weet wat je doet denk aan overmorgen en niet alleen aan vandaag en morgen sluit me bij ju aan....;) t zelfde advies malikatje ;)

mimi_tangaouia
08-04-2003, 17:57

Niet alle drugsdealers zijn bad boys maar meid ik zal je een tip geven denk verder dan vandaag en aan je ouders zij willen alleen maar het beste voor je ik zeg niet dat die jongen fout is, maar het werk dat die doet is fout ik denk niet dat jij met een gerust hart kunt leven in dat milieu gebeuren rare dingen dus meid ik wens je veel succes gebruik je verstand ivp van je hart

malikaatje
08-04-2003, 17:58
geloven jullie dat een drugdealer weleens op houden met dat werk ???? ik denk eigenlijk van wel , maar ja als je verliefd bent , dan ben je blind , denk je dat als wij zeg maar zouden trouwen dat hij ermee zou stoppen , dat zegt hij wel , maar ik weet het ook niet

mimi_tangaouia
08-04-2003, 18:00
Origineel gepost door malikaatje geloven jullie dat een drugdealer weleens op houden met dat werk ???? ik denk eigenlijk van wel , maar ja als je verliefd bent , dan ben je blind , denk je dat als wij zeg maar zouden trouwen dat hij ermee zou stoppen , dat zegt hij wel , maar ik weet het ook niet Ik zou dan zeggen eerst zien en dan geloven, want als die echt van je houd dan kan die ook andere dingen opgeven voor jou en als hij het zou doen dan zou dat alleen maar nog beter zijn want dan hebben je ouders geen reden meer om erop tegen te zijn maar weet wel als je er eenmaal in zit dat je er dan heel moeilijk uit komt mijn neef zit er ook in en die zegt het ook

Solid
08-04-2003, 18:02
Origineel gepost door malikaatje ik heb al 2 jaar een vriend , en we hadden al trouwplannen en alles , maar mijn familie is er op tegen , ze willen het gewoon niet , maar ik kan niet zonder hem leven , en ik weet ook waarom mijn familie niet wil , dat is omdat mijn vriend , een drugsdealer is , maar ik hou van hem , en ik zou alles voor hem opgeven, elke dag huil ik om hem, ik weet niet wat ik moet doen.... kieze voor mijn grote liefde of voor mijn familie???? :confused: aub alleen maar seriueze reacties....... kusjes malika :( zou je ook de paradijs voor hem opgeven?

malikaatje
08-04-2003, 18:05
kijk , ik kan niet zonder hem leven , ik weet dat , tenmisnte dat gevoel heb ik nu , hij is de ware of hoe je het wil zeggen , een relatie van 2 jaar is niet niks , ik kan niet zomaar mijn gevoelens omdraaien , maar ik weet wel , dat als ik met hem zou gaan trouwen , dat ik niet van dat geld zou willen leven , en dat heb ik ook gezegd tegen hem , ik ben er erg tegen, en ik heb gezegd dat mochten wij trouwen dat hij mij maar eerst maar moest bewijzen dat hij het niet meer doet , en eerlijk gezegd ik geloof hem , maar zoals ik al zei liefde makt blind , stekeblind

zinalady
08-04-2003, 18:07
Hmmmmmmmmm meid ik zou er niet aan beginnen....Jij verdiend het allerbeste! Maar ja het feit dat je het al 3 jaar lang hebt geaccepteerd zegt al genoeg...hij zal nooit veranderen omdat hij weet dat je toch wel bij hem blijft!! IK begrijp je ouders heel erg goed...het kan best een jongen zijn met een goed hart maar denk niet alleen aan jezelf. Denk aan je kinderen later en denk zelfs aan Allah. Hij zou dit nooit goedkeuren. Wie eigelijk wel? Ik weet dat het moeilijk is maar zeker nu na al die tijd! HIj heeft je hart al veroverd dus ik kan je nu wel vanalles gaan zeggen wat je moet doen maar ik weet dat je alleen maar naar je eigen hart zal luisteren en dat is ook het beste wat je kunt doen...maar vergeet er niet je hersenen bij te gebruiken en niet alleen je gevoel'! GOod luck.... IK heb trouwens ooit eens iets met een real KIller gehad....Ik kan je zeggen als die je ooit in handen hebben dan is it GAme over dus jij hebt nog hoop! BYe

jay
08-04-2003, 18:09
Origineel gepost door malikaatje geloven jullie dat een drugdealer weleens op houden met dat werk ???? ik denk eigenlijk van wel , maar ja als je verliefd bent , dan ben je blind , denk je dat als wij zeg maar zouden trouwen dat hij ermee zou stoppen , dat zegt hij wel , maar ik weet het ook niet heb je het ooit eens gevraagd ik zal je effe een voorbeeltje geven big daddy gaat je een zinnetje leren :D Lieve(........) als je echt van me houdt stop dan met dealen wqant dan kunnen we samen zijn en zullen me ouders ook gelukkig zijn met de man van wie ik zielsveel van hou het is maar een voorbeeld

zinalady
08-04-2003, 18:11
Wowww JAy kun jij mij misschien ook helpen dan? Ik zou mijn killer graag ook zoiets willen vragen maar ja hoe doe ik zoiets zonder opgehangen te worden? Ik heb nog nooit een deal met hem gesloten dussss hoop dat je mij kan helpen?!

malikaatje
08-04-2003, 18:16
ja heb ik ook gedaan meneer die slim wil doen , en hij zweert ook dat hij het niet meer zal doen , zodra we getrouwd zijn, maar toch denkt mijn familie dat zo iemand nooit zal veranderen , maar ik heb dat vertrouwen wel in hem

samira_el
08-04-2003, 18:23
Drugsdealers kunnen juist hele toffe venten zijn, kijk niet naar zijn werk, ooit zal hij er mee stoppen.. Risico's zijn er om genomen worden

zinalady
08-04-2003, 18:36

SAMira??????????????????????????????? :confused: :confused: Ach ja waarom ook niet he...Laten we allemaal een drugsdealer nemen.WOwwwwwwwwwwwwoooooooo wat zijn die toch tof..DAt zijn pas de echte mannen. Nee hoorvanaf nu neem ik alleen nog maar een DRugsdealer. Waarom naar school gaan??? Waarom een goeie baan vinden? Waarom ook maar 1 minuut aan een goede toekomst leven...laten we gewoon lekker de makkelijke manier nemen..... LAng leve de DRUGSShit...... DAMMMM hoe DOm kan je zijn!!!!!! BEslama :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5