Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zionist, lelijk woord!

freemale
08-04-2003, 17:08

Het woord wordt op deze site zo vaak misbruikt! Volgens mij weet de helft niet eens wat dat betekent. Zionist na zionist voor... triest hoor, dat het een scheldwoord is geworden...

Ali_Z
08-04-2003, 18:47
Origineel gepost door freemale Het woord wordt op deze site zo vaak misbruikt! Volgens mij weet de helft niet eens wat dat betekent. Zionist na zionist voor... triest hoor, dat het een scheldwoord is geworden... Kom en haal de letters z i o n s t uit onze toetsenbord zeikerd.

an3sdej
08-04-2003, 19:27
hihih, Ali kan het nog niet eens spellen, laat staan dat hij weet wat het woorde betekent, hihihi

Ali_Z
08-04-2003, 19:29
Origineel gepost door an3sdej hihih, Ali kan het nog niet eens spellen, laat staan dat hij weet wat het woorde betekent, hihihi He balhaartje....een toetsenbord heeft maar 1 letter i. Als je slim wil doen ga dan eerst ff slim worden elb3al. Al zie ik dat niet snel gebeuren in jouw geval.

souuhaila
08-04-2003, 20:18

Zionbeest vind ik het juist woord.

Boerinneke
08-04-2003, 21:30
Zionisme heeft een nare bijklank gekregen mede dankzij de midden-oosten problematiek. Je kan ook gaan schreeuwen dat het woord allochtoon misbruikt wordt en dat het meer fungeert als scheldwoord, zo kunnen we blijven doorgaan. Dat neemt niet weg dat er een groot verschil is tussen het woord allochtoon en zionist. Immers de meeste zionisten keuren de aanpak van de Israelische regering in de afgelopen 40 jaar goed, ja dan krijgt het woordje zionist een smerige bijsmaak als dat betekent het streven naar een eigen staat over every palestine's dead body!

minous21
08-04-2003, 22:49
Origineel gepost door Yahya zi·o·´nis·me (het ~) 1 het streven om de joden naar een eigen zelfstandige, nationale staat in Palestina terug te brengen Zionisme, komt van de berg "zion"......mensen die geloven in de overleveringen van de Thora...waarin deze berg beschreven staat...een berg die in PALESTINA staat.....