Bekijk originele versie : Ali Chemicali is gelukkig dood!!
freemale
08-04-2003, 16:47
Eindelijk een vergeldingsactie voor al die onschuldige Koerden die zijn vergast en al die gezinnen die zoveel familieleden hebben verloren!!!
En hij kan geen enge bommen meer maken...
freemale
08-04-2003, 16:54
Ik ben sowieso principieel tegen vermoorden maar ik kan de vreugde die de Koerdische gezinnen nu hebben, wel een beetje voelen!
freemale
08-04-2003, 17:40
Origineel gepost door Soraya18
:huil: Ali Chemilcali!!!
:Iluvu: Ik hou van Ali Chemicali!!!!
Schatje, baby, wat hebben ze met je gedaan???
:melig:
Oh jammer voor je..
chicamaroquia
08-04-2003, 17:43
Hmmmmm, het bewijs dat Ali Chemicalie verantwoordelijk is voor de moorden op de Koerden is nooit geleverd, wel is bewijs gevonden dat Iran er mee te maken heeft, maar van de Westerlingen die deze bevindingen hebben gedaan is de mond gesnoerd...
Soeb7analah
freemale
08-04-2003, 17:47
Mond gesnoerd? Hoe weet jij dat dan?
Het is ook nooit bewezen dat Eva van de appel heeft gesnoept...
chicamaroquia
08-04-2003, 17:49
Origineel gepost door freemale
Mond gesnoerd? Hoe weet jij dat dan?
Het is ook nooit bewezen dat Eva van de appel heeft gesnoept...
Hoe ik dat weet? Ik studeer Journalistiek en we hebben die stof uitvoerig behandeld. Ik kan niet mijn boek hier overtypen, maar zelfs Bush sr. heeft dat in die tijd bevestigd...
Dat moet jou toch heel veel zeggen aangezien die mensen in jouw ogen niks verkeerd kunnen doen....
Hmmmmmmmm, ff kijken of je nu nog een lange neus hebt...
freemale
08-04-2003, 17:55
Origineel gepost door chica*******a
Hoe ik dat weet? Ik studeer Journalistiek en we hebben die stof uitvoerig behandeld. Ik kan niet mijn boek hier overtypen, maar zelfs Bush sr. heeft dat in die tijd bevestigd...
Dat moet jou toch heel veel zeggen aangezien die mensen in jouw ogen niks verkeerd kunnen doen....
Hmmmmmmmm, ff kijken of je nu nog een lange neus hebt...
Weer een mooie objectiviteit geconstateerd! Omdat ik kritiek op Saddam heb en 'anti-moslim' ben, doen Amerikanen in mijn ogen niks verkeerd! Hahahahaha...
Waar is toch jouw objectiviteit mevrouw de journaliste??? Eigenlijk zou ik jouw stukjes naar je docent moeten mailen...
Dus jij denkt dat Ali er niks mee te maken heeft? Ik zeg niet dat hij die gasbommen zelf heeft gegooid maar denk je nou echt dat hij geen groot rol heeft gespeeld?
chicamaroquia
08-04-2003, 18:02
Weer een mooie objectiviteit geconstateerd! Omdat ik kritiek op Saddam heb en 'anti-moslim' ben, doen Amerikanen in mijn ogen niks verkeerd! Hahahahaha...
Waar is toch jouw objectiviteit mevrouw de journaliste??? Eigenlijk zou ik jouw stukjes naar je docent moeten mailen...
Dus jij denkt dat Ali er niks mee te maken heeft? Ik zeg niet dat hij die gasbommen zelf heeft gegooid maar denk je nou echt dat hij geen groot rol heeft gespeeld?
Mijn docent is juist degene die me heeft geleerd dat je in het journalistieke vak op basis van uitspraken iemand in een richting kan plaatsen... Dus mail maar raak voor een knaak :D
Ik weet niet of hij er mee te maken heeft gehad of niet, maar om nou net te gaan doen alsof hij keischuldig is of juist helemaal niet... dat vind ik wel heel gedurfd :)
chicamaroquia
08-04-2003, 18:03
De Amerikanen doen in jouw ogen niks verkeerd omdat je ze constant aan het verdedigen bent.
freemale
08-04-2003, 18:04
Mijn docent is juist degene die me heeft geleerd dat je in het journalistieke vak op basis van uitspraken iemand in een richting kan plaatsen... Dus mail maar raak voor een knaak :D
Ik weet niet of hij er mee te maken heeft gehad of niet, maar om nou net te gaan doen alsof hij keischuldig is of juist helemaal niet... dat vind ik wel heel gedurfd :)
Waarom begin je dan over objectiviteit...
freemale
08-04-2003, 18:05
Ik zou echt niet willen dat er journalisten aan de bak komen die maar een kant van het verhaal willen laten zien.
freemale
08-04-2003, 18:08
De Amerikanen doen in jouw ogen niks verkeerd omdat je ze constant aan het verdedigen bent.
Dan zal ik even hier het meteen corrigeren, ik ben absoluut niet pro- amerikaans, ik ben gewoon best kritisch.
Bij ieder discussie zijn er voor- en tegenargumenten. En die wil ik graag belichten.
chicamaroquia
08-04-2003, 18:08
Omdat ik wel degelijk objectief ben, ik zie jou in helicopterperspectief, jij niet, Jij ziet jezelf als iemand die gelijk heeft en bij jou is er geen plaats voor andersdenkenden. Maar dat maakt niet uit, als ik niet objectief was geweest was ik allang van de opleiding afgekickt, net zoals al 32 mensen dit jaar...
Heel toevallig waren dat allemaal pro-Amerikanen die de "waarheid" naar hun hand probeerden te draaien. :)
freemale
08-04-2003, 18:15
Omdat ik wel degelijk objectief ben, ik zie jou in helicopterperspectief, jij niet, Jij ziet jezelf als iemand die gelijk heeft en bij jou is er geen plaats voor andersdenkenden. Maar dat maakt niet uit, als ik niet objectief was geweest was ik allang van de opleiding afgekickt, net zoals al 32 mensen dit jaar...
Heel toevallig waren dat allemaal pro-Amerikanen die de "waarheid" naar hun hand probeerden te draaien. :)
32? Zo.... dan ben jij een van de slimmerds? Maar goed, ik wil ook niet afdwalen maar je hoeft me echt niet wijs maken dat je van die school wordt afgeschopt als je niet objectief bent... (heb zelf ook jopurnalistiek gedaan)
Waarschijnlijk heb je ook geleerd dat TOTAAL- OBJECTIVITEIT niet bestaat...
chicamaroquia
08-04-2003, 18:20
32? Zo.... dan ben jij een van de slimmerds? Maar goed, ik wil ook niet afdwalen maar je hoeft me echt niet wijs maken dat je van die school wordt afgeschopt als je niet objectief bent... (heb zelf ook jopurnalistiek gedaan)
Waarschijnlijk heb je ook geleerd dat TOTAAL- OBJECTIVITEIT niet bestaat...
Hmmmmm, weet je het zeker, vraag maar ff na of kijk op intranet, daar zie jet staan, ik ga daar niet over liegen! Totaal objectiviteit bestaat inderdaad niet net zomin als de waarheid bestaat, maar je kunt wel zo betrouwbaar mogelijk zijn...
Maar goed, ik merk dat een discussie met jou niet veel zin heeft. Het lijkt net een slecht huwelijk, je blijf telkens weer over dezelfde dingen struikelen. Dus ik zal het hierbij laten, veel succes nog met je topic. :)
Liefs, chica...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.