Bekijk originele versie : 'N Muis..
f_mouslima2
06-10-2005, 01:36
:wow: In mijn huis :schrik2:!!
ik zit hier achter de pc.. deur staat open van de kamer.. iedereen slaapt.. ik hoor geritsel dacht gewoon de wind ofzo.. opeens zie ik in t donker iets bewegen op de grond..:huil: schrok me dood.. toen ik opstond vlucht hij weg..:traan1:
brrrrrr ik haat muizen !! hoe komt ie hier?!?! heb nooit iets gezien dat naar nuizen leidt!!:maf:
durf ni meer te gaan slapen..:huil:
maar anyway.. Ramadan Mubarak..beter laat dan nooit..;) :o
Dreamlover
06-10-2005, 07:45
Allah y barek fiek ;)
Muizen, brrrrrr I don't like those animals :o
Maar volgens mij ben je toch nog gaan slapen :haha:
xxx
DL
achermijnpc
06-10-2005, 08:59
:hihi: ik had ze ook een paar maanden geleden, de remedie ervoor is een kat kopen, sinddien waloe muizen hhahhaa .
Achtermijnpc weet je dat zeker? Want mijn zus word nu ook al maandenlang gestalkt door muizen...en ze heeft alles geprobeert, maar nog steeds iedere avond...en ze worden steeds brutaler...pas stond die gewoon op de stoel tegenover ons naar ons te kijken :-O!!
Maar een poes zou dus wel helpen??
Shnieula
06-10-2005, 09:05
Aaaaaaaaah arme kind. Ik had een paar weken ook een. Hij kwam van de balkon naar binnen. Mijn man en ik gingen om om 12 's avonds op muizenjacht.:o
We hebben hem mete en stofzuiger op geslokt:hihi:
achermijnpc
06-10-2005, 09:09
Achtermijnpc weet je dat zeker? Want mijn zus word nu ook al maandenlang gestalkt door muizen...en ze heeft alles geprobeert, maar nog steeds iedere avond...en ze worden steeds brutaler...pas stond die gewoon op de stoel tegenover ons naar ons te kijken :-O!!
Maar een poes zou dus wel helpen??
lieverd we hadden ook veel last van muizen en ik denk dat het door de buren kwam ofzo, want mijn man had hun zoon aangesproken en hij zei tegen mijn man, ja vorige week hebben we er nog 12 gevangen en wij zo :wow:
ik kon op een gegeven moment niet slapen door hun lawaai etc... en we hadden maar 1 kunnen vangen, dus het was alsof ze tssn de dak zaten, elke nacht waren ze aan het feesten tussen de muren en in het dak denk ik, we hoorde zoveel lawaai echt niet normaal en keer bettrapte mijn man een muis terwijl hij liep in de woonkamer, hmdl was ik niet thuis iewwww :(
elmoehim we hebben sinds ongeveer 3 weken een kat, een babykatje gekregen van mijn zus omdat haar kat kindjes heeft gekregen en waloe , geen geluid meer snachts en we leven echt rustig.
gewoon een kat aanschaffen meid, ookal vangt hij niets, door die geur van de kat gaan ze weglopen.
Muizen....:( je kan de ongedierte bestrijding bellen... Ik vind ze ook vies.. vroeger ging in de Mac een keer eten en toen zag je ze gewoon door de keuken van de Mac rennen en het personeel liep er gewoon eroverheen.. toen ik wat er van zei gingen ze keihard lachen ik heb gelijk mijn bestelling afgezegd.. voor mij nooit meer Macdonalds..
lieverd we hadden ook veel last van muizen en ik denk dat het door de buren kwam ofzo, want mijn zoon had hun zoon aangesproken en hij zei tegen mijn man, ja vorige week hebben we er nog 12 gevangen en wij zo :wow:
ik kon op een gegeven moment niet slapen door hun lawaai etc... en we hadden maar 1 kunnen vangen, dus het was alsof ze tssn de dak zaten, elke nacht waren ze aan het feesten tussen de muren en in het dak denk ik, we hoorde zoveel lawaai echt niet normaal en keer bettrapte mijn man een muis terwijl hij liep in de woonkamer, hmdl was ik niet thuis iewwww :(
elmoehim we hebben sinds ongeveer 3 weken een kat, een babykatje gekregen van mijn zus omdat haar kat kindjes heeft gekregen en waloe , geen geluid meer snachts en we leven echt rustig.
gewoon een kat aanschaffen meid, ookal vangt hij niets, door die geur van de kat gaan ze weglopen.
Oke dan moet me zus dat maar doen...ze is alleen zwaar allergisch voor katten :maf2: .
Bij haar lopen ze standaart iedere avond in de keuken...en nu dus ook gewoon chill door de huiskamer.., haha strax komen ze nog bij haar op de bank :maf: .
Hamdoulilah dat jij er nu vanaf bent...wel lief trouwens zo'n babypoesje :)
f_mouslima2
06-10-2005, 09:35
ik was echt even geschrokken hoor dacht wat is dat!! ik ben niet iemand die op n stoel gaat staan en gillen, maar t zijn gewoon vieze dieren iieewwww!
en ja ben uiteindelijk toch naar boven gegaan.. ik dacht hij is of in de gang of de in de badkamer en had verder alle deuren gesloten dzodat ie blijft waar die is.. sochtend had alles al op tafel gelgd, wij begonnen net te eten, doet mn man (ik had m gisternacht al wakker gemaakt en t nieuws verteld:hihi: ) allatief..stannay..ik zo huh wat is er ben je iets vergeten.. hij zegt neej maar ik wil niet dat je dat ziet..ik zeg wat?!? anyway.. mijn nachtvriendje de muis stond tegenovr hem aan de andere kant van de kamer.. je raad nooit waar!!
boven op t balkje van de lammellen!!!!hoe die is gekomen Allahoe A3lem..
met n bezem dacht meneer m wel even te pakken of te doden..maar hij viel eraf en inplaats van uit de balkondeur te vluchten, vloog ie de andere kant op en kwam onder de seddari tercht.. waar ie nu nog zit neem ik aan.. we hebben wel de balkon deur opengelaten, maar of hij is ervandoor of er zijn nu nog meer bij hihi:moe:
vandaag gaat ie maar antimuis spul halen..
want met n kleine die overal rondkruipt en alles in haar mondje stopt moet ik geen muizen hier hebben!
en ja ben toch gaan slapen uiteindelijk jah..om 2u!
f_mouslima2
06-10-2005, 09:40
Aaaaaaaaah arme kind. Ik had een paar weken ook een. Hij kwam van de balkon naar binnen. Mijn man en ik gingen om om 12 's avonds op muizenjacht.:o
We hebben hem mete en stofzuiger op geslokt:hihi:
wij dus 5u sochtends!
waarschijnlijk komen ze van beneden en dab via de balkon ofzo.. want t huis beneden mij staat al bijna n jaar leeg.. waarschijnlijk zit daar n hele familie Jerry!!:maf:
ik heb echt koppijn nu.. heb niks geslapen ..:(
wij dus 5u sochtends!
waarschijnlijk komen ze van beneden en dab via de balkon ofzo.. want t huis beneden mij staat al bijna n jaar leeg.. waarschijnlijk zit daar n hele familie Jerry!!:maf:
ik heb echt koppijn nu.. heb niks geslapen ..:(
Heb je een houten vloer? Mijn zus namelijk wel...en dan heb je eerder kans op muizen dan wanneer je beton hebt.
Wollah miskina heb echt medelijden met je...tis zo vervelend om muizen in je huis te hebben :moe:
f_mouslima2
06-10-2005, 10:00
Heb je een houten vloer? Mijn zus namelijk wel...en dan heb je eerder kans op muizen dan wanneer je beton hebt.
Wollah miskina heb echt medelijden met je...tis zo vervelend om muizen in je huis te hebben :moe:
indd houten vloer.. en dan laminaat erop.. het is ook n oud huis denk dat dat ook meespeelt.. maar ik ga wel strax even bij de buren vragen.. of t alleen bij mij is of ook elders in de straat..
had n tijdje geleden zo'n enge film gezien met n ratteplaag.. moest daar steeds aandenken bah!
Shnieula
06-10-2005, 10:26
f_mouslima kom bij mij overdag vluchten...:D
boyengirl
06-10-2005, 10:38
he f-mouslima dat is even lang geleden
hoe is het met zen
en ik kreeg de kriebels toen ik je verhaal las over die muizen brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik zou alles bij me kaar schreeuwen als ik er een zie lopen
susses met muizen vangen
en ramadan moubarak ook voor jou nog dikke kus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.