Bekijk originele versie : Cybersofties
Wie kan er tegenwoordig nog spreken van Arab pride?
Met al dat respect dat we hebben voor elkaar...
Die discriminatie,ik voel het,stilaan zal dit volledig verdwenen zijn(yeah right)
en overspel??maaaaar nee,dat noemen we gewoon "liefde"
Mensen die met hun geloof spotten?maaar nee,dat is gewoon een beetje zichzelf ontwikkelen...
Hoofddoek?pff wat zwaar voor die arme moslimmeiden...ze worden onderdrukt...en dan zijn er weer van die gevalletjes die deze gedachten vooruit helpen door hun hoofddoek achter de hoek uittrekken..a3oedoe billah :(
Oow en dan van die leuke vrouwen zoals ayaan H. Ali,die zorgen er voor dat iedereen begrip toont voor onze religie...
Vreemd he??dat mensen zo'n slecht beeld van ons hebben?Ik snap niet vanwaar ze het halen..
Pride?? :rolleyes: ,een mens zou zich eerder schamen voor dit alles.. :o
-xxx-Lady aMaL :zwaai:.
aboezat,
dat heb je weer heel goed gezegd, en zeker van die moeschepoes, ayan, awieleee, die wil ik echt niet op straat tegen kome, of die duw mij nog omver met da kroesch haar van haar, en van die wijfen die hoofddoek achter de hoek uitdoen, daar kennen we maar al te veel mensen van, ihoek, gewoon een schande voor onze maatschapij
moehiem ge hebt weer u best gedaan, om een probleem aan te halen, maar ge had een andere titel bij moeten halen, okiii, alle dan de volgende keer beter!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxschattie
Origineel gepost door Diba_Zena
ik heb arab-pride :)
in welke zin...leg uit leg uit.....
Origineel gepost door *amal in the cousina*
Hmmzzz he schattieeeee
hahah je hebt na je zoektocht uiteindelijk toch de topic gevonden yek a re3jeb? :D
Hewaaaa mleeeh,mn best gedaan?ik weet je wonen he missy,dus backkk oooofff :cool: nee nee kagam waha,safi,ik was da ni
Alle zinn inooo,thx voor je reactie meid,ik hou ook van jou, :Iluvu: :Iluvu: laterzzzz en B goooood,anders komt Mevr bolsens geen koekiez brengen door het raam deze keer...
Ma3a salammaaaa,aMaLiNa MeHbOuLa :zwaai: apreeeeeees,mwaaahhhh
damn...toch nie gij weer he, moet je me dan ook ALTIJD lastig vallen, ge zijt precies ne stalker,.........GRAPKE!!!!!hoe gaat ie, uiteraard was men reactie weer over geweldig, maar dat zijn we al gewoon, en ja proficiat nog met u boeken prijs van da debat, ge hebt et dik en dun verdient, azin ino, en tot nog es, beslama :zwaai: :zwaai: ,
ps: ik kan niet wachten tot maandag..........2uur nederlands!!!!! :rolleyes:
SweetRose
26-04-2003, 18:14
.......no words.......
Origineel gepost door DuTSKe
.......no words.......
begrijhp het effe niet, joch...... :confused:
Origineel gepost door *amal in the cousina*
Essalamu 3alaykoem,
thx voor jullie reactie om te beginnen :)
Diba,with love and respect ;)
Hmm arab pride heb "ik" niet echt maaaar euhm,mayB islampride??
Oow quatrina,shoukrannn&weet dat ik er ook naar uitkijk.
(ze3ma ze3ma)
Hmm en no words....tjahhh is misschien nog het beste van allemaal?
Laterzzzz,biiiiiiiig hugggzzzz,ma3a Sallamma :zwaai: :zwaai:
AmAl From ThE hOOd
he koeskoes,
tis ten eerste qwatra, raga daar pak ik je nog op maandag, wacht maar...en ik heb je net een pm'tje gestuurd, lees ta ies!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.