Bekijk originele versie : de mooiste trouwlocatie
Lieve mensen!
zouden jullie mijalsjeblieft willen helpen?
Ik wil een mooie bruiloft geven. Ik ben op zoek naar een mooie locatie om een spetterende feest te geven!
Wie kan mij de mooiste locatie noemen van Nederland?
Eigenlijk zoek ik in de buurt van Provincie Utrecht...
Aub help mij! ik ben ten einde raad......
:eek:
IS ER DAN NIEMANDDDDDDD????????????????:traan1:
Maghrebia2005
05-10-2005, 23:43
http://img195.imageshack.us/img195/3882/theatergroot4ly.jpg (http://imageshack.us)
Maghrebia2005
05-10-2005, 23:50
Aan beide kanten van de zaal heb je trappen waar de bruid en bruidegom naar beneden lopen! En achter de sterrenhemel, daar kunnen de bruid en de bruidegom ook uit naar beneden komen! Prachtig!
Ook zitten er helemaal boven, dat ronde ding het plafond, allemaal balonnen of rozen bladen, die aan het eind van het feest word geopend en allemaal naar beneden komen.
Wel een behoorlijke prijs, maar dan heb je ook wel wat!
Asalaam ou alaikoum,
Traiteur Maghrebia
Maghrebia..... ook wel ahndig als je er een plaats bij zet of naam van zaal of ietssss????
en omdat je de prijs weet... misschien ook.......???:goedzo:
oemeda19
06-10-2005, 10:40
in welke stad zit deze zaal?
en kun je mij ook de prijs doorgeven want ik ben ook op zoek naar een mooie zaal omgeving utrecht.
groetjes
ik wil het ook weten, graag omg. amsterdam???
De mooiste en meest gezegende bruiloft is een simpele bruiloft volgens de regels van Allah swt.
Al het geld dat je verspilt aan de 'mooiste locatie van Nederland', catering, band en noem maar op kun je beter besteden aan je huis, je toekomst of aan mensen die het niet zo goed hebben als wij.
Het gaat niet om de bruiloft, maar om het huwelijk en wie wil dat niet gezegend beginnen?
Allahi Kemel Bi Gair ;)
salaam lief marokkaantje,
ik ben helemaal met je eens, ik wil ook een simpele bruiloft houden, maar soms word je geleid door shayatin en dat zijn mensen...
sommige mensen sluiten leningen af om zeg maar zo een groote en overdrijvende bruiloft te geven.... voor wat eigelijk?? voor een dvdje of voor die mensen die je een half uurtje ziet en daarna niet meer.... ik weet het ook niet meer
salaam lief marokkaantje,
ik ben helemaal met je eens, ik wil ook een simpele bruiloft houden, maar soms word je geleid door shayatin en dat zijn mensen...
sommige mensen sluiten leningen af om zeg maar zo een groote en overdrijvende bruiloft te geven.... voor wat eigelijk?? voor een dvdje of voor die mensen die je een half uurtje ziet en daarna niet meer.... ik weet het ook niet meer
Salaam Hanan,
Dat is ook wat ik vaak om me heen zie gebeuren. Mensen die een grote bruiloft hebben gegeven met alles erop en eraan en achteraf spijt hebben van al het geld dat ze hebben verspild en vooral de zonden die ze begaan hebben.
Je bruiloft is geen snipperdag van de islam, het is een dag zoals alle andere dagen waarbij je de regels van Allah swt niet kunt en mag vergeten.
En je mag heus wel feest vieren, je mag lachen, je mag blij zijn, maar gewoon niet overdrijven en denken wat de buurvrouw heeft gedaan, ik wil NOG mooier en beter. Nee, want uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee.
We moeten gewoon niet teveel naar mensen kijken en aan de verwachtingen willen voldoen.
Ik hoop dat je een mooie dag zult hebben en moge Allah swt je huwelijk zegenen.
Liefs,
Maghrebia2005
06-10-2005, 14:44
Nee, de zaal is in provincie Gelderland, de zaal is 12.000,- Althans, bij een aantal van 200 personen, want je betaald per persoon. Ik heb hier thuis alle informatie over de zaal en ja, in principe is hij het wel waard. Maar goed, als je het niet hebt, is het niet goed om het bedrag te lenen om alleen de zaal te betalen!
Ligt in Nijkerk!
Maghrebia2005
06-10-2005, 14:45
in welke stad zit deze zaal?
en kun je mij ook de prijs doorgeven want ik ben ook op zoek naar een mooie zaal omgeving utrecht.
groetjes
Niet ver van Utrecht. Vlakbij Amersfoort!
Moge Allah jullie huwelijken zegenen!
Asalaam ou alaikoum,
Traiteur Maghrebia
OemRayan
06-10-2005, 16:01
heet die zaal niet Hart van Holland
http://img195.imageshack.us/img195/3882/theatergroot4ly.jpg (http://imageshack.us)
:hihi: mijn man en ik gaan daar alleen naar toe :hihi: dan kost het me alleen maar 120 euro en iedereen mag dan de videoband lenen :D
Ik houd van mooie dingen maar om 12000 euro uit te geven aan alleen de zaal!!! zonder catering etc etc etc. etc. etc. etc. etc. etc. etc. en ga zo maar door etc. etc :maf2:
Het is een hele mooi zaal...
Maar 12.000 , Zou ik nooit doen, ook al had ik het geld ervoor!!!
12.000 is overdreven voor een zaal..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.