Bekijk originele versie : Ik Schaam Me!!!!
assiatje
08-04-2003, 13:43
IK SCHAAM ME ALS IK OP DEZE FORUM KOM TERWIJL ER NU EEN OORLOG AAN DE GANG IS EN HONDERDEN VAN ONZEN BROEDERS WORDEN VERMOORD KOMEN MENSEN HIER OVER HUN ONZINNIGE DINGEN ZOALS TAMPONS AFGELIKTE BOTERHAMMEN ETC. SCHAAM JE EN MENSEN STA EENS STIL BIJ ONZE VERMOORDE BROEDERS
Afrowoman
08-04-2003, 13:44
WAT KOM JIJ HIER DAN DOEN????!?!?!
bint_duh_bledie
08-04-2003, 13:45
wat doe je dan hier nee geintje
ik sta elke moment stil
maar wat wil je dat we gaan doen
je kunt niks voor ze doen
alleen bidden
assiatje
08-04-2003, 13:49
en kom demonstreren every avond doe je best zie andere topic voor info
Afrowoman
08-04-2003, 13:52
Origineel gepost door assiatje
en kom demonstreren every avond doe je best zie andere topic voor info
Alsof dat helpt!!!
Denk je echt dat Bush en Saddam dan gaan stoppen??!?!?!?!
Dacht het niet!!!!
Dream on!!!
maroccia2003
09-04-2003, 13:11
Origineel gepost door Afrowoman
Alsof dat helpt!!!
Dacht het niet!!!!
Dream on!!!
je hebt hele maal gelijk :D
mimi_tangaouia
09-04-2003, 13:34
Dit vind ik echt bullshit
bijna de heel de wereldbevolking is erop tegen mensen hebben dagen lang gedemonstreerd maar hun stem word toch niet gehoord
natuurlijk is het erg en natuurlijk denkt iedereen er ook wel aan
je hoeft de tv maar aan te zetten of een krant op en te doen en je word er weer mee volgegooid
Dus omdat er oorlog is mag je niet op het forum komen dat is ehct bullshit!!!
Al jaren word er overal ter wereld oorlog gevoerd en nu opeens omdat er in Irak oorlog word gevoerd moet je erbij stil staan
je moet er iedere dag bij stil staan dat mensen overlijden door oorlog of hongersnood
maar wat kunnen wij daaraan doen???
assiatje
13-04-2003, 23:30
Origineel gepost door Afrowoman
Alsof dat helpt!!!
Dacht het niet!!!!
Dream on!!!
wij staan dara om te laten zien dat wij het iraakse volk steunen en tegen deze oorlog en ook de bezetting in palestina zijn wij willlen laten zien dat de nederlandse regering niet nederland represent omdat wij als nederlanders tegen deze oorlog zijn dus het moet heel duidelijk zijn en moeten laten zien dat we tegen zijn en blijf bidden
cj_tetuani
13-04-2003, 23:39
IK heb gedemonstreerd, en ik bid voor hun elke dag, en hebben ook geld gegeven voor islamitisch Reliëf organisatie
En als je schotel hebt, kun je elke avond naar amro Khaled kijken naar zijn programma.
Het gaat juist over deze moeilijk periode. En hij zegt hoe we moet zich gaan gedragen, en wat moeten we doen om onze broeders en zusters te ondersteunen, met allerlei manieren.
Dus kijk elke avond Iqraa rond 8 uur avonds , en herhaling rond 23 uur.
MaDaM_OujDa
14-04-2003, 10:07
wij staan dara om te laten zien dat wij het iraakse volk steunen en tegen deze oorlog en ook de bezetting in palestina zijn wij willlen laten zien dat de nederlandse regering niet nederland represent omdat wij als nederlanders tegen deze oorlog zijn dus het moet heel duidelijk zijn en moeten laten zien dat we tegen zijn en blijf bidden
Bush is een ould hram! hij luistert geeneens naar andere landen laat staan naar ONS!! STelletje tieners dat geen oorlog willen maar vrede. hij doet wat ie wil no matter what.
Dat slaat echt nergens op. Wat kunnen we doen, behalve het bidden.
Lady_moi
14-04-2003, 11:09
meisje het is niet omdat ik over andere dingen praat dat ik er niet bij stil sta ik heb vaak genoeg gedemonsteert er waren zelfs dagen dat ik het elke dag deed hier in de buurt met shi mense,weet je wij kunnen nie veel doen door erbij stil te staan gata het ook niet stoppen maar ik doe doa enzo en heb echt veel respect voor onze broeders en zusters meisje boycot die amerikaanse spul en je raakt ietske verder
assiatje
14-04-2003, 16:08
Origineel gepost door MaDaM_OujDa
Bush is een ould hram! hij luistert geeneens naar andere landen laat staan naar ONS!! STelletje tieners dat geen oorlog willen maar vrede. hij doet wat ie wil no matter what.
ook al luistert hij niet duuh dat weet ik ook wel maar ik weet ook dat ook elders ter wereld overal door duizenden dus mondiaal per dag misschien wel miljoenen demonstreren en als we doorgaan en blijven laten zien WIJ ZIJN TEGEN kunnen we zien wat er gebeurt met de oorlogen in de toekomst die 100% zeker gaan komen bv syrie binnekort dus blijven demonstreren
assiatje
14-04-2003, 16:13
Origineel gepost door cj_tetuani
IK heb gedemonstreerd, en ik bid voor hun elke dag, en hebben ook geld gegeven voor islamitisch Reliëf organisatie
En als je schotel hebt, kun je elke avond naar amro Khaled kijken naar zijn programma.
Het gaat juist over deze moeilijk periode. En hij zegt hoe we moet zich gaan gedragen, en wat moeten we doen om onze broeders en zusters te ondersteunen, met allerlei manieren.
Dus kijk elke avond Iqraa rond 8 uur avonds , en herhaling rond 23 uur.
:) goed zo en thanks voor the tips
MaDaM_OujDa
14-04-2003, 16:45
ook al luistert hij niet duuh dat weet ik ook wel maar ik weet ook dat ook elders ter wereld overal door duizenden dus mondiaal per dag misschien wel miljoenen demonstreren en als we doorgaan en blijven laten zien WIJ ZIJN TEGEN kunnen we zien wat er gebeurt met de oorlogen in de toekomst die 100% zeker gaan komen bv syrie binnekort dus blijven demonstreren
ewa kijk je hebt wel gelijk enzo en natuurlijk sta ik erook voor open om te gaan demonsteren maar het helpt toch geen REETT ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.