Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Demonstratie elke avond!!!!!!!!!KOM OOK

Pagina's : [1] 2

assiatje
08-04-2003, 13:40

SALAAM ALEIKOUM MENSEN SINDS DAG 1 VAN DE OORLOG IS ER OP MUSEUMPLEIN BOIJ HET AMERIKAANSE CONSULAAT EEN DEMONSTRATIE VAN 19 TOT 20 UUR DUS ALS JE KAN KOM ALLEMAAL ELKE AVOND NAAR AMSTERDAM OM TEGEN DEZE VUILE OORLOG TE DEMONSTREREN EN VOOR JE BROEDERS IN IRAK.

touzine
08-04-2003, 13:42
Ik KOM OOK.............. :rolleyes: MAAR NIET OM TE DEMONSTREREN!!!!!!!!!!!!!!! :D

assiatje
08-04-2003, 13:45
dan hoef je ook niet komen!!!!1

assiatje
08-04-2003, 13:47
hah serieus wel komen hoor met de goede redenen

touzine
08-04-2003, 13:48

Neeeeeeeeeeeeeeeej..................... KOM NIET MEER............. je hebt me beledigd.......... :(

assiatje
08-04-2003, 13:51
sorry smahli ik wil graag dat je komt

boefje
08-04-2003, 14:03
Origineel gepost door assiatje sorry smahli ik wil graag dat je komt he was je der ook vorige week. toen die 4 jongens op de container gingen staan .en vervolgens kwam de politie achter ze aan ik was daar toevallig . ik zag daar ook een meisje met een palastijnsse vlag. en een hollandse man die moslim is . ik had hem die dag nog gesproken echt een toffe vent :zwaai:

BentShawiya
08-04-2003, 14:06
Origineel gepost door touzine Ik KOM OOK.............. :rolleyes: MAAR NIET OM TE DEMONSTREREN!!!!!!!!!!!!!!! :D Waarvoor wil je dan wel komen?? :D

touzine
08-04-2003, 14:07
Origineel gepost door boefje he was je der ook vorige week. toen die 4 jongens op de container gingen staan .en vervolgens kwam de politie achter ze aan ik was daar toevallig . ik zag daar ook een meisje met een palastijnsse vlag. en een hollandse man die moslim is . ik had hem die dag nog gesproken echt een toffe vent :zwaai: Wouwwwwwwwwww... wat een actie.........(ze3ma)

boefje
08-04-2003, 14:10
Origineel gepost door touzine W ouwwwwwwwwww... wat een actie.........(ze3ma) ooehjoe kom je weer aandacht te kort of zo lai hsan ouan!!

boefje
08-04-2003, 14:12
maar ja kan je ook zelf niks aan doen jeak. je hebt maewnsen en mensen

touzine
08-04-2003, 14:13
Origineel gepost door boefje ooehjoe kom je weer aandacht te kort of zo lai hsan ouan!! Ej sukkel.................volgens mij bij jij degene die aandacht te kort komt.......... en trouwens........... wat bereik je met een demonstratie??? in plaats dat we geld ingaan zamelen!!!!!!! .......................:jammer: :jammer: :jammer:.............................

boefje
08-04-2003, 14:23
Origineel gepost door touzine Ej sukkel.................volgens mij bij jij degene die aandacht te kort komt.......... en trouwens........... wat bereik je met een demonstratie??? in plaats dat we geld ingaan zamelen!!!!!!! .......................:jammer: :jammer: :jammer:............................. zo zo manetje heeft nog hersens ;) oke dan !! hoe kom je op die geniale ideee. zooooo en ik maar denken dat het een poeplap is !! daarom bied ik je hierbij men excuuses aan taaaaz hlik aah touzine del la ghra

touzine
08-04-2003, 15:29
Origineel gepost door boefje zo zo manetje heeft nog hersens ;) oke dan !! hoe kom je op die geniale ideee. zooooo en ik maar denken dat het een poeplap is !! daarom bied ik je hierbij men excuuses aan taaaaz hlik aah touzine del la ghra eteched diend wewek emies un oedai............

boefje
08-04-2003, 15:45

eeh sukkel als je gaat beginnen met schelden praat dan wel in het nederlands want nu begrijp ik niks van hahaha ik moet wel zeggen het lijkt er op alsof een baby probeert te communiceren :melig:

Pagina's : [1] 2