Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie hier nou van?

Vriend
08-04-2003, 13:21

Ik kwam dit tegen op eBay http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?MfcISAPICommand=ViewItem&item=2921666048 en was erg benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ikzelf vindt het een domme Christen en hij zegt ook dingen die beledigend zijn voor moslims. Maar er zit ook flink wat waarheid in wat hij zegt. Ik vroeg me gewoon wat wat jullie mening hierover zou zijn.

abdoel6666
08-04-2003, 14:12
Origineel gepost door pista Een dwaze godsdienstfanaticus........één van de zovelen.. :rolleyes: Kan je onder de moslims ook terug vinden. :rolleyes: So what. :confused: Daar gaat het zionistische vingertje weer richting de Moslims.

Vriend
08-04-2003, 14:20
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Mijn vraag was gericht aan alle moslims hier op het forum. Ik had eigenlijk moeten zeggen, wat vinden jullie als moslim hier nu van?

Vriend
08-04-2003, 14:25
Huh? zei daar iemand wat? Ik dacht dat ik wat hoorde. nee toch niet..

abdoel6666
08-04-2003, 14:29

Origineel gepost door pista Brilletje kopen abdoel666, de eerste slaat op de christen, het tweede slaat op de moslim. Beetje evenwicht in de zaak houden.... :D Maar jij pikt er natuurlijk zoals gewoonlijk uit wat jij wil. :rolleyes: Ach, wat men niet heeft kan men ook niet gebruiken... ;) Foei zionistje, houd dan ook evenwicht in de zaak in de topics waarin je de moslims genadeloos aanvalt.

Neveen
08-04-2003, 16:47
Zeg een pista een vraagje....? Gezien het feit dat het mij nogal opvalt dat je enigzins kritisch bent jegens moslims, arabieren en hun leiders, wil je de vraag stellen wat je van Sharon vindt????? Vrede zij met u!

Hamida
08-04-2003, 16:53
ik snap het niet wat is er nou aan de hand er word gevraagd of je een mening wil uiten over een topic maar deze topic krijgt een andere wending strange!! bousa

abdoel6666
09-04-2003, 12:39
Origineel gepost door pista Zeg eens venje, bewijs jij maar eens war ik de moslims genadeloos aanval...met bewijzen uiteraard..niet met het voor jou gebruikelijke kinderpraatje. Maar ik loop steeds maar in rondjes....men beschuldigd mij, ik vraag om de beschuldigingen hard te maken met bewijzen, en nooit komt er een vervolg op.....om maar herseneloos met de volgende beschuldiging door te gaan.. En zoals gewoonlijk (begint saai te worden :rolleyes: ) jij hebt zelf het recht om aan te tonen dat ik de msolism genadeloos aanval... :rolleyes: Doe het dan!!! Dat weet jij schijnheilig zionistje beter als ik. Je bent hier zelfs gebannen voor de rasictische uitlatingen over moslims en marokkanen, en je weet dat ze op dit forum iemand niet zo snel bannen..... Daar naast bevind jij je illegaal op deze site...........

Vriend
09-04-2003, 14:47
Toch jammer... Niet één reactie.

abdoel6666
09-04-2003, 20:00
Origineel gepost door pista Plaatje eens omdraaien ventje, beheer heeft niet veel oren naar jou gezaag. Hoe graag je het ook zou willen.. :rolleyes: Dat denk jij, je wordt nauwlettend in de gaten gehouden....

abdoel6666
10-04-2003, 00:36
Origineel gepost door Soraya18 Daar gaat de Zionist-geobsedeerde-gladiool weer met zn ge-zionist. Verzin eens een ander woord... Doe eens gek Jouw ware aard komt ook met de dag meer naar boven....... Maar tot nu toe speel je het hartstikke goed............