Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Speciaal voor jou, recht uit het hart!

LZN
04-10-2005, 09:22

ASSALAAMOE ALEIKOEM WARAHMATOE ALLAHI WA BARAKATOE De mooiste maand van het jaar is aangebroken. Een maand waar we onze imaan proberen te versterken en inshaAllah zal dat ook lukken met de wil van Allah SWT. Een maand waar we onze kennis over de Islam willen en kunnen uitbreiden. Een maand waarin veel wordt geluisterd naar de woorden van ALLAH swt. Een maand van barmhartigheid, een maand van ma3fira een maand waarin we elkaar moeten vergeven. Ikzelf vergeef eenieder wie van mij wenst een vergeving te krijgen, al kan ik niemand bedenken die op mijn vergeving zit te wachten! (Alhoewel ....hihihi) Laten we het gevoel dat we als ummah krijgen in de ramadan, uitstrijken over het hele jaar.Zou het niet geweldig zijn als je je het hele jaar door zo zou voelen als dat je in de ramadan doet? Dit persoonlijke berichtje stuur ik jullie allen om te zeggen 3awesher mabroeka, pak deze prachtige kans met 2 handen beet want wie weet of we deze gezegende maand waarin we herdenken dat de Quran naar ons is nedergedaald, het boek der wijsheid, de volgende keer weer kunnen meemaken.... Ya moeqalieb alqoeloeb tabith qoeloebna 3ala dienek!! Ik hou van jullie omwille van Hem, mijn Schepper en de Jouwe, Hij die vergeeft, en Hij die straft. Liefs, NeshWaha OemAbdellah. P.s Vergeet salatooel Fadjr en Qiyaam al Layl niet...In de 3e deel van de nacht is Allah SWT het dichtstebij de aarde....Wie dan vraagt zal krijgen inshaAllah... Vergeet mij niet in je dua's ! *****Aboe Dardaa zei: Wij glimlachten tegen de mensen zelfs als wij hen in onze harten vervloekte*****.

oem_assiya
04-10-2005, 10:22
Barek Allahoe fiki lieve zuster. En moge Degene omwille van Wie je mij lief hebt ook van jou houden oegtie. Ramadan moebarak. wa salaam alaikoum warahmatullah

soulfa
04-10-2005, 12:47
Bedankt lieverd voor deze goede woorden.

badparel
05-10-2005, 09:23
ik kreeg helemaal kippevel van dit bericht!sjoekran djazaak alah gairen voor je boodschap en moge allah je zegenen inschallah,ramadan mubarak taqabal allahoe mina wa mienkoem inschallah!:sjans:

saadia29
05-10-2005, 13:20

Ik kreeg er ook kippenvel van bij het lezen. Jij ook een gezegende ramadan:goedzo: